Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Książki
(12)
Druki ulotne
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
nieokreślona
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Czytelnia Główna
(11)
DŻS
(6)
Autor
Bac Aneta
(2)
Barlow David H. (1942- )
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Skorek Ewa Małgorzata
(2)
Ambroziak Konrad
(1)
Bac Aneta. Redakcja
(1)
Bennett Shannon M
(1)
Bentley Kate H
(1)
Boettcher Hannah T
(1)
Buchalter Susan I
(1)
Bullis Jacqueline R
(1)
Cassiello-Robbins Clair
(1)
Domurat Marcin
(1)
Dąbrowska Małgorzata
(1)
Ehrenreich-May Jill
(1)
Ellard Kristen K
(1)
Farchione Todd J. (1974- )
(1)
Hartman Monika
(1)
Janus Edyta
(1)
Kennedy Sarah M
(1)
Kulis Aleksandra
(1)
Murray Latin Heather
(1)
Piekacz Anna
(1)
Popiel Agnieszka
(1)
Rozesłaniec Małgorzata
(1)
Sauer-Zavala Shannon
(1)
Sherman Jamie A
(1)
Smrokowska-Reichmann Agnieszka
(1)
Trojanowska Monika
(1)
Wiśniewska Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Psycholodzy
(3)
Psychoterapeuci
(2)
Rodzice
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Lekarze
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Terapia zajęciowa
(15)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(4)
Rodzina
(4)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej (Jasło)
(3)
Przemoc w rodzinie
(3)
Alkoholizm
(2)
Dziecko
(2)
Kinezyterapia
(2)
Opieka społeczna
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Pomoc psychologiczna
(2)
Przemoc
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(2)
Terapia transdiagnostyczna
(2)
Zaburzenia emocjonalne
(2)
Świetlice
(2)
Agresywność - psychoterapia
(1)
Arteterapia
(1)
Bezrobocie
(1)
Diagnoza
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko - rozwój psychofizyczny - korekcja
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
FASD
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Geriatria
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Kolo Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym (Jasło)
(1)
Komenda Powiatowa Policji (Jasło)
(1)
Leczenie
(1)
Lokalny Punkt Pomocy Pokrzywdzonym Przestępstwem (Jasło)
(1)
Loomans, Diane
(1)
Miejska Biblioteka Publiczna (Jasło)
(1)
Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (Jasło)
(1)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
(1)
Młodzież
(1)
Narząd ruchu
(1)
Nałóg
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Niepowiedzenia szkolne
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Ogrody terapeutyczne
(1)
Osoby z FASD
(1)
Ośrodek Psychoterapii (Jasło)
(1)
Ośrodek Wsparcia (Jasło)
(1)
Parki i ogrody
(1)
Piecza zastępcza
(1)
Polski Komitet Pomocy Społecznej
(1)
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna (Jasło)
(1)
Prokuratura Rejonowa (Jasło)
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przestępstwo
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Socjoterapia
(1)
Spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych (FASD)
(1)
Szpital Specjalistyczny (Jasło)
(1)
Sztuka ogrodowa
(1)
Sąd Rejonowy (Jasło)
(1)
Ubóstwo
(1)
Urząd Miasta (Jasło)
(1)
Uzależnieni
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Warsztaty Terapii Zajęciowej (Jasło)
(1)
Warsztaty szkoleniowe
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wielodzietność
(1)
Wojewódzki Urząd Pracy (Rzeszów)
(1)
Zespół AD/HD
(1)
Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Jasło (woj. podkarpackie)
(6)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Informatory
(2)
Poradnik
(2)
Afisz
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Informator
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(4)
Psychologia
(4)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. VII.4.4 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. VII.4.4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. XVI.4.1.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Teoretyczne podstawy terapii zajęciowej ; 2. Modele praktyki w terapii zajęciowej; 3. Analiza aktywności ; 4. Proces terapii zajęciowej na przykładzie Canadian Practice Process Framework (CPPF); 5. Etyka zawodu terapeuty zajęciowego ; 6. Terapia zajęciowa w dysfunkcjach ruchu ; 7. Terapia zajęciowa w pediatrii ; 8. Terapia zajęciowa w geriatrii; 9. Terapia zajęciowa w psychiatrii ; 10. Terapia zajęciowa osób z niepełnosprawnością intelektualną ; 11. Arteterapia ; 12. Choreoterapia ; 13. Muzykoterapia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Psychologiczno-społeczne aspekty starzenia się i starości; 2. Wprowadzenie do terapii zajęciowej osób starszych ; 3. Kliniczne sapekty terapii zajęciowej w geriatrii ; 4. Innowacyjne metody pracy z seniorami w późnym stadium demencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Większość osób zmagających się z jakimś zaburzeniem doświadcza też innych problemów lub zaburzeń współistniejących. Rodzi to wiele pytań o to, z których protokołów terapii korzystać, jakie interwencje wdrażać i w jakiej kolejności. Naprzeciw tym wątpliwościom wychodzi niniejszy program terapeutyczny, dotyczący zaburzeń emocjonalnych – lękowych i nastroju (depresyjnych). Jest to protokół ujednolicony, ponieważ obejmuje zintegrowany zestaw procedur terapeutycznych skutecznych w przypadku całej grupy zaburzeń. Jest to także protokół transdiagnostyczny, ponieważ stworzono go z myślą o efektywnej pracy nad wszystkimi zaburzeniami emocjonalnymi, jakie mogą współwystępować u jednej osoby. Program terapeutyczny skupia się na zestawie cech predysponujących do rozwoju zaburzeń emocjonalnych: temperamentalnej skłonności do częstego przeżywania silnych negatywnych emocji (neurotyzmie), negatywnym ocenianiu własnych przeżyć emocjonalnych oraz skłonności do unikania i tłumienia emocji, czyli stosowania nieadaptacyjnych strategii regulacji emocjonalnej. Kładzie duży nacisk na pracę z emocjami, co czyni go wyjątkowym wśród protokołów terapii poznawczo-behawioralnej. Autorzy, po wprowadzeniu teoretycznym oraz przedstawieniu wyników badań potwierdzających skuteczność opisywanej metody, szczegółowo wyjaśniają, jak planować i prowadzić terapię. Prezentują pełen opis programu składającego się z ośmiu modułów, z których każdy został zilustrowany licznymi przykładami. Terapia koncentruje się na rozwijaniu uważnej świadomości emocji, rewizji automatycznych ocen poznawczych, zmianie tendencji do działania pod wpływem emocji oraz stosowaniu procedury ekspozycji. Podręcznik zawiera również informacje na temat diagnozy funkcjonalnej i zastosowania niniejszego protokołu leczenia w psychoterapii grupowej. Uzupełnieniem podręcznika terapeuty jest poradnik, który zawiera przegląd umiejętności, jakich nabywa się w trakcie terapii, oraz testy, zadania domowe i formularze. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
Uzupełnieniem podręcznika terapeuty jest poradnik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nastolatki, przeżywając silne emocje takie jak strach, lęk, smutek czy złość, mogą doświadczać dystresu, niepokoju, dyskomfortu. Choć nie zawsze werbalizują trudne doznania, to ich zachowanie i emocjonalna ekspresja komunikują, że trudno im znieść własne przeżycia emocjonalne. Aby uniknąć nieprzyjemnych odczuć, podejmują działania nastawione na ich stłumienie, ucieczkę od nich lub odwrócenie od nich uwagi. Zachowania te z czasem są wzmacniane negatywnie, ponieważ za każdym razem, gdy uda się uniknąć przeżywania przytłaczających emocji i wywołującej je sytuacji, dyskomfort znika. Niestety stosowanie strategii opartej na unikaniu na dłuższą metę nie pozwala nauczyć się skuteczniejszych i bardziej pomocnych sposobów radzenia sobie z intensywnymi emocjami. Program terapeutyczny opisany w niniejszym poradniku jest przeznaczony dla osób w wieku 13-18 lat dotkniętych zaburzeniami emocjonalnymi (m.in. zaburzenie lękowe uogólnione, fobia społeczna, zaburzenia paniczne, fobie swoiste, agorafobia, zaburzenia depresyjne). Pomaga nastolatkom zrozumieć odczuwane emocje i działania podejmowane w reakcji na nie. Zmierza do zmiany nawyków związanych z regulacją emocji, aby zmniejszyć intensywność i częstotliwość narzucających się, przytłaczających uczuć. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. XI.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielowymiarowość diagnozy i terapii FASD / Anna Piekacz. - Warszawa : Difin, 2020. - 162 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Engram)
Spis treści : 1. Spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych (Fetal Alcohol Spectrum Disorders, FASD) w świetle rozważań teoretycznych i badań ; 2. Codzienność z FASD. Diagnoza, zalecenia terapeutyczne, prognoza ; 3. Dziecko z FASD w systemie pieczy zastępczej - system oddziałowywań wychowawczo-terapeutycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616/618 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616/618 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Informator [szt. 1] wykaz instytucji i organizacji wspierających rodzinę z danymi adresowymi oraz informacją o prowadzonej przez nich działalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. VII.4.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną : poradnik dla rodziców i terapeutów / Marta Wiśniewska. - Wydanie III poprawione i uzupełnione. - Kraków : Impuls, 2019. - 87 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka jest zbiorem doświadczeń zawodowych i osobistych autorki. Opisuje w niej bowiem swoje doświadczenia, które zdobyła (i nadal zdobywa) jako matka niepełnosprawnego dziecka oraz jako terapeutka dzieci z głębokimi zaburzeniami w rozwoju. Jest to publikacja niezwykle cenna, gdyż większość książek dostępnych na rynku dotyczy zagadnień teoretycznych. Brakuje natomiast pozycji, która prosto, w zintegrowany sposób przekazywałaby podstawową wiedzę na temat wychowywania i wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego. Niniejsza książka znakomicie wypełnia tę lukę. Zawiera bowiem krótkie wprowadzenie teoretyczne, po którym następuje zasadnicza część książki - proste i czytelne wskazówki, jak pomóc dzieciom nauczyć się wielu umiejętności niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, oraz jasne procedury postępowania zweryfikowane w praktyce, a także postępowanie na wypadek problemów z zastosowaniem wskazanych procedur. Ogromnym atutem jest zwięzły i klarowny język. /Opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej