Wiśniewska Marta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(2)
Wypożyczalnia dla Dorosłych (magazyn)
(1)
Autor
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(584)
Cartland Barbara
(490)
Wiśniewska Marta
(-)
Shakespeare William
(452)
Dickens Charles
(446)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(400)
Konopnicka Maria
(359)
Twain Mark
(358)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(336)
Kraszewski Józef Ignacy
(321)
Montgomery Lucy Maud
(310)
London Jack
(298)
Conrad Joseph
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk
(281)
Darlton Clark
(280)
Mickiewicz Adam
(279)
Ewers H.G
(278)
Roberts Nora (1950- )
(273)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Kühnemann Andreas
(258)
King Stephen
(255)
Andersen Hans Christian
(246)
Francis H.G
(240)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(219)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Kipling Rudyard
(207)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Howard Robert E
(200)
Balzac Honoré de
(198)
Goethe Johann Wolfgang von
(197)
Zimnicka Iwona
(197)
Mark William
(195)
Prus Bolesław
(191)
Słowacki Juliusz
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Orzeszkowa Eliza
(186)
Alcott Louisa May
(184)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Steel Danielle (1947- )
(176)
Verne Juliusz
(171)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(170)
Popławska Anna
(169)
Булычев Кир
(169)
Wilde Oscar
(166)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
McMason Fred
(162)
Haensel Hubert
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Колычев Владимир
(158)
Калинина Дарья
(157)
Zarawska Patrycja
(153)
Головачёв Василий
(153)
Collins Wilkie
(152)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(152)
Fabianowska Małgorzata
(150)
Żeleński-Boy Tadeusz
(150)
Marciniakówna Anna
(148)
Scott Walter
(148)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Leblanc Maurice
(144)
Cooper James Fenimore
(141)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Orwell George
(139)
Sandemo Margit
(138)
Zola Émile
(138)
Christie Agata (1890-1976)
(137)
Suchanek Andreas
(137)
Anton Uwe
(136)
James Henry
(135)
Thurner Michael Marcus
(135)
Simenon Georges
(134)
Galdós Benito Pérez
(133)
Oetker
(133)
Stefan Zweig
(133)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Bioetyka
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Genetyka
(1)
Inżynieria genetyczna - zagadnienia
(1)
Kultura masowa
(1)
Ontogeneza
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Shelley, Mary (1797-1851)
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych (magazyn)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 575 [w magazynie] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: Wstęp. Rozdział 1. PODSTAWY GENETYKI. 1.1. Genetyka ‒ podstawowa terminologia. 1.2. Materiał genetyczny. 1.3. Choroby genetyczne. 1.4. Zespół Downa – przykład zaburzenia genetycznego. Rozdział 2. UKŁAD POKARMOWY. 2.1. Budowa i funkcje układu pokarmowego. 2.2. Substancje wytwarzane w układzie pokarmowym. 2.3. Zaburzenia pracy układu pokarmowego. Rozdział 3. UKŁAD SERCOWO-NACZYNIOWY. 3.1. Budowa ogólna. 3.2. Rozwój serca i naczyń krwionośnych. 3.3. Zaburzenia rozwojowe układu sercowo-naczyniowego. Rozdział 4. UKŁAD ODDECHOWY. 4.1. Budowa ogólna. 4.2. Rozwój układu oddechowego. 4.3. Zaburzenia rozwojowe układu oddechowego. Rozdział 5. APARAT RUCHU. 5.1. Układ kostno-stawowy. 5.1.1. Budowa układu kostno-stawowego. 5.1.2. Rozwój układu kostno-stawowego. 5.1.3. Zaburzenia rozwojowe układu kostno-stawowego. 5.2. Układ mięśniowy. 5.2.1. Budowa mięśni szkieletowych. 5.2.2. Rozwój mięśni. 5.2.3. Zaburzenia rozwojowe układu mięśniowego. Rozdział 6. UKŁAD NERWOWY. 6.1. Ośrodkowy i obwodowy układ nerwowy. 6.2. Zaburzenia neurologiczne występujące u dzieci. Rozdział 7. NARZĄDY ZMYSŁÓW. 7.1. Budowa i funkcjonowanie narządów zmysłów. 7.2. Integracja czynności zmysłowo-ruchowych i zagrożenia dla rozwoju. Rozdział 8. UKŁAD MOCZOWO-PŁCIOWY. 8.1. Budowa i funkcje układu moczowego. 8.2. Budowa i funkcje układu płciowego. 8.3. Zaburzenia funkcjonowania układu moczowo-płciowego. Rozdział 9. UKŁAD ODPORNOŚCIOWY (IMMUNOLOGICZNY). 9.1. Układ limfatyczny (chłonny). 9.2. Reakcje odpornościowe. 9.3. Zaburzenia funkcjonowania układu immunologicznego. Rozdział 10. UKŁAD HORMONALNY. 10.1. Budowa układu hormonalnego. 10.2. Zaburzenia funkcjonowania układu hormonalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 611/612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną : poradnik dla rodziców i terapeutów / Marta Wiśniewska. - Wydanie III poprawione i uzupełnione. - Kraków : Impuls, 2019. - 87 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka jest zbiorem doświadczeń zawodowych i osobistych autorki. Opisuje w niej bowiem swoje doświadczenia, które zdobyła (i nadal zdobywa) jako matka niepełnosprawnego dziecka oraz jako terapeutka dzieci z głębokimi zaburzeniami w rozwoju. Jest to publikacja niezwykle cenna, gdyż większość książek dostępnych na rynku dotyczy zagadnień teoretycznych. Brakuje natomiast pozycji, która prosto, w zintegrowany sposób przekazywałaby podstawową wiedzę na temat wychowywania i wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego. Niniejsza książka znakomicie wypełnia tę lukę. Zawiera bowiem krótkie wprowadzenie teoretyczne, po którym następuje zasadnicza część książki - proste i czytelne wskazówki, jak pomóc dzieciom nauczyć się wielu umiejętności niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, oraz jasne procedury postępowania zweryfikowane w praktyce, a także postępowanie na wypadek problemów z zastosowaniem wskazanych procedur. Ogromnym atutem jest zwięzły i klarowny język. /Opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej