Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(163)
Forma i typ
Książki
(126)
Publikacje naukowe
(77)
Publikacje fachowe
(50)
Publikacje dydaktyczne
(35)
Druki ulotne
(28)
Poradniki i przewodniki
(15)
Czasopisma
(7)
Publikacje promocyjne
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Publikacje informacyjne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(100)
nieokreślona
(37)
dostępne
(26)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(26)
Czytelnia Główna
(102)
Filia nr 2
(7)
Filia nr 3
(1)
DŻS
(35)
Autor
Marecki Marek
(5)
Szafarz Danuta
(5)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Knosala Ryszard
(2)
Lipa Michał
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Szpakowski Mirosław K
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Aldridge Ethan M
(1)
Atlas Radosław
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Banaszczyk Piotr
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Bieliński Przemysław $d (1977- )
(1)
Bień Witold
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brzosko Anna
(1)
Brzuska Eugeniusz
(1)
Buła Piotr
(1)
Case John (1944- )
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chomiak-Orsa Iwona
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czarnecki Sławomir
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna. Autor
(1)
Domarecki Krzysztof
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Dygaszewicz Klara. Prawne aspekty cyberbezpieczeństwa organizacji
(1)
Dyląg Jan
(1)
Dyląg Renata
(1)
Dzikowicz Marek (1986- )
(1)
Elmore Bartow J
(1)
Falicki Paweł (1954- )
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fischer Iwona
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Gans Joshua (1968- )
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gemra Kamil
(1)
Gemra Kamil. Nowoczesne formy finansowania organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gnyszka Maciej
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gonciarski Wiesław. Gospodarka cyfrowa w dobie czwartej rewolucji technologicznej
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Greever Tom
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Gryczko Noemi
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Góralczyk Bogdan (1954- )
(1)
Górska-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Hsieh Tony (1973- )
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Ivanov Peter (1970- )
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jakimiuk Krzysztof
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Janik Tomasz
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Januła Eugeniusz (1948- )
(1)
Jać Robert
(1)
Jezierski Tomasz
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jeż Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(82)
2010 - 2019
(64)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(155)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(163)
Język
polski
(163)
Odbiorca
Menedżerowie
(30)
Szkoły wyższe
(29)
Przedsiębiorcy
(13)
Studenci
(10)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Ekonomiści
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Dyrektorzy HR
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Urzędnicy
(2)
Menedżerowie
(1)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy klienta
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Kadry
(1)
Logistycy
(1)
Politycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci
(1)
szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Zarządzanie
(32)
Przedsiębiorstwo
(23)
Usługi
(20)
Handel
(17)
Marketing
(16)
Reklama
(12)
Promocja handlowa
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Handel detaliczny
(9)
Innowacje
(9)
Przywództwo
(8)
F.H.U. "Markand" (Miejsce Piastowe)
(7)
Żywność
(7)
Organizacja
(6)
Instytucje kultury
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
COVID-19
(4)
Decyzje
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Konkurencyjność
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Kreatywność
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Logistyka
(4)
Projektowanie
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Sukces
(4)
Urząd Miasta (Jasło)
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Artykuły przemysłowe
(3)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Budownictwo
(3)
Cyberbezpieczeństwo
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Finanse
(3)
Gama (Jasło)
(3)
Gastronomia
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internet
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Kultura
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Sklepy
(3)
Sklepy spożywcze
(3)
Sprzedaż
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Transport
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Apple Inc
(2)
Boże Narodzenie
(2)
Coaching
(2)
Copywriting
(2)
Delikatesy Centrum (Jasło)
(2)
Dobre praktyki
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hotelarstwo
(2)
Kariera
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kwiaty
(2)
Marfot (Jasło)
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Materiały budowlane
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Niepewność
(2)
Organizacja pracy
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
Restauracja i Pizzeria Chimera (Jasło)
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Rynek pracy
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sektor publiczny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Styl kierowania
(2)
Służba zdrowia
(2)
Turystyka
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Temat: dzieło
Mojżesz
(1)
Temat: czas
2001-
(54)
1901-2000
(9)
1989-2000
(6)
1945-1989
(5)
1801-1900
(2)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(27)
Jasło (woj. podkarpackie)
(23)
Jasło (woj. podkarpackie ; okręg)
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(3)
Chiny
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Legnicko-Głogowski Okręg Miedziowy
(1)
Lwów (Ukraina)
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Sanok (woj. podkarpackie)
(1)
Siedliska Sławęcińskie (woj. podkarpackie)
(1)
Skołyszyn (woj. podkarpackie, pow. jasielski, gm. Skołyszyn)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Truskawiec (Ukraina)
(1)
Użhorod (Ukraina)
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Święcany (woj. podkarpackie, pow. jasielski, gm. Skołyszyn ; okolice)
(1)
Święcany (woj. podkarpackie, pow. jasielski, gm. Skołyszyn)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(46)
Poradnik
(29)
Monografia
(27)
Praca zbiorowa
(11)
Ulotka reklamowa
(10)
Czasopisma
(7)
Czasopismo regionalno-lokalne
(7)
Materiały pomocnicze
(7)
Ulotki reklamowe
(6)
Podręcznik
(5)
Raport z badań
(3)
Wizytówki
(3)
Afisz
(2)
Kalendarze
(2)
Album
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Folder
(1)
Fotografie
(1)
Kalendarze (wydawnictwa)
(1)
Katalog handlowy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Muzyka religijna
(1)
Ogłoszenie
(1)
Opwiadanie francuskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Tablice i wzory
(1)
Ulotka
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2556)
Kultura i sztuka
(1304)
Socjologia i społeczeństwo
(824)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(810)
Edukacja i pedagogika
(722)
Zarządzanie i marketing
(163)
Hobby i czas wolny
(640)
Literaturoznawstwo
(637)
Medycyna i zdrowie
(623)
Psychologia
(570)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(524)
Podróże i turystyka
(428)
Biologia
(419)
Religia i duchowość
(405)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(341)
Etnologia i antropologia kulturowa
(310)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(300)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(297)
Kultura fizyczna i sport
(297)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(263)
Geografia i nauki o Ziemi
(195)
Rozwój osobisty
(190)
Ochrona środowiska
(183)
Kulinaria
(175)
Językoznawstwo
(127)
Filozofia i etyka
(121)
Styl życia, moda i uroda
(117)
Fizyka i astronomia
(110)
Informatyka i technologie informacyjne
(108)
Inżynieria i technika
(104)
Nauka i badania
(90)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(87)
Praca, kariera, pieniądze
(82)
Architektura i budownictwo
(81)
Rolnictwo i leśnictwo
(80)
Media i komunikacja społeczna
(75)
Dom i ogród
(70)
Transport i logistyka
(60)
Matematyka
(54)
Chemia
(42)
Historia i nauki pomocnicze
(40)
Archeologia
(32)
Muzyka i muzykologia
(10)
Turystyka i podróże
(6)
Biografia
(5)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(5)
Historia
(4)
Film i kino
(4)
Literaturoznawstwo
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Biologia i nauki o życiu
(3)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Antropologia i kultura
(2)
Biznes,marketing,zarządzanie
(2)
Filozofia i systemy filozoficzne
(2)
Informatyka i technologie informatyczne
(2)
Monografia
(2)
Polityka,politologia,administracja publiczna
(2)
Przestępczość, kryminologia
(2)
Sport i kultura fizyczna
(2)
Sztuki plastyczne
(2)
Varia
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Środowisko naturalne,ochrona i inżynieria środowiska
(2)
Biologia
(1)
Kulinaria
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomia i gospodarka
(1)
Etnografia
(1)
Filozofia
(1)
Fotografia i fotografika
(1)
Gospodarka i ekonomia
(1)
Kucharstwo
(1)
Medycyna i Zdrowie
(1)
Nauka i wiedza
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Psychologia i etyka
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Religie i wierzenia
(1)
Styl życia
(1)
Teatr i teatrologia
(1)
Wypoczynek i rekreacja
(1)
163 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Polityka regionalna Unii Europejskiej - mechanizmy, uwarunkowania i narzędzia; 2. Programy operacyjne w Polsce w latach 2014-2020 - charakterystyka wsparcia i zasady implementacji; 3. Identyfikacja barier w dostępie do funduszy unijnych i ocena ich znaczenia w procesie rozwoju polskich regionów - badania własne; 4. Projekt jako narzędzi do pozyskiwania funduszy unijnych - podstawy teoretyczne i studia przypadków.
Książka przedstawia wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście rozwoju regionalnego. W obliczu bieżącej debaty o przyszłości polityki spójności UE i formułowanych argumentów o nowych kierunkach interwencji strukturalnej, które implikują zmiany na wszystkich poziomach rozwoju regionalnego, problem podjęty w pracy należy uznać za aktualny i ważny dla dyscypliny nauk o zarządzaniu. Publikacja może być przydatna zwłaszcza dla pracowników urzędów centralnych i regionalnych w Polsce ubiegających się o projekty finansowane z funduszy Unii Europejskiej. Jest ona adresowana również do pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów i słuchaczy szkół menedżerskich i programów MBA. Zalecić ją można również do wykorzystania przez środowisko biznesu jako pomoc w określaniu kierunków rozwoju przedsiębiorstw w kontekście możliwości uzyskania finansowania zgodnie z priorytetami wspieranymi w strategicznych programach Unii Europejskiej i Polski. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. I.4Gmina Skołyszyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Spis treści : CZ. I. ZASADY FUNKCJONOWANIA INSTYTUCJI KULTURY: R. I. Tworzenie i funkcjonowanie instytucji kultury (Ambroży Mituś) ; R. II. Władze instytucji kultury (Ambroży Mituś) ; R. III. Siedziba instytucji kultury (Sławomir Liżewski) ; R. IV. Działalność statutowa inna niż kulturalna (Sławomir Liżewski). CZ. II. PRAWNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA INSTYTUCJĄ KULTURY: R. I. Kadry i płace w instytucjach kultury (Małgorzata Mędrala) ; R. II. Umowy cywilnoprawne w instytucji kultury (Marek Rotkiewicz) ; R. III. Dostęp do informacji publicznej (Kazimierz Pawlik) ; R. IV. Ochrona danych osobowych w instytucjach kultury (Małgorzata Mędrala) ; R. V. Obowiązki kancelaryjne i archiwalne dyrektora instytucji kultury (Ewa Perłakowska, Iwona Fischer) ; R. VI. Obowiązki w zakresie organizowania imprez (Karolina Maria Wojciechowska ; R. VII. Zamówienia publiczne (Michał Kunikowski) ; R. VIII. Obowiązki dyrektora instytucji kultury w zakresie zarządzania nieruchomościami (Sławomir Liżewski) ; R. IX. Prawo autorskie i udostępnianie zasobów (Jakub Słupski). CZ. III. PRAWA I OBOWIĄZKI DYREKTORA INSTYTUCJI KULTURY WYNIKAJĄCE Z PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH RACHUNKOWOŚCI: R. I. Prawa i obowiązki dyrektora instytucji kultury wynikające z przepisów dotyczących rachunkowości (Ewa Ostapowicz) ; R. II. Planowanie finansowe (Ewa Ostapowicz) ; R. III. Podatki dochodowe (Sławomir Liżewski) ; R. IV. Podatek od towarów i usług (Tomasz Krywan) ; R. V. Inne podatki (Sławomir Liżewski) ; R. VI. Odpowiedzialność dyrektora instytucji kultury za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Krzysztof Szocik). CZ. IV. ZARZĄDZANIE INSTYTUCJĄ KULTURY: R. I. Finansowanie instytucji kultury (Sebastian Tyrakowski) ; R. II. Oferta instytucji kultury. Projektowanie i realizacja (Sebastian Tyrakowski) ; R. III. Praktyka zarządzania instytucją kultury (Sebastian Tyrakowski). CZ. V. WZORY DOKUMENTÓW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PŁ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które pozwalają pojąć, jakie są źródła tego zjawiska i jak sobie z nim radzić. Przesłanie książki jest następujące: istnieją dowody na to, że przełomową innowacją da się zarządzić, jednakże proste recepty - jak choćby zalecenie, by zacząć kreować innowację wewnątrz własnej organizacji zanim zmusi nas do tego konkurencja - rzadko okazują się skuteczne. Za to rozwijanie produktów metodą prób i błędów rodem z epoki przedchristensenowskiej wciąż zdaje się działać w świecie pełnym przełomów. Chaos i wątpliwości zostaną rozwiane, a menedżerowie zyskają szansę zmiany nastawienia i przyjęcia, przynajmniej do pewnego stopnia, kontroli nad przyszłością ich biznesów. Chciałbym zamienić niepohamowany lęk w ostrożną nadzieję. To nie jest książka, która ma pogrzebać ideę przełomowej innowacji. Ma on pomóc jej się odrodzić i utrzymać ikoniczny status. /Opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Duża dynamika otoczenia, gwałtowny postęp technologiczny, rosnące napięcia polityczne, wzmożenie znaczenia interesów narodowych i pandemia COVID-19, związane z coraz większą złożonością, niepewnością i podwyższonym ryzykiem, spowodowały powstanie wielu wyzwań znacząco wpływających na zmiany w sposobach zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami i kreowaniu ich systemów logistycznych. Procesy logistyczne coraz bardziej determinują wyniki współczesnych przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw. Monografia jest szczególnie wartościową pozycją ze względu na aktualność tematu, a zwłaszcza jej walory naukowe oraz aplikacyjne. Książka przedstawia rozważania koncentrujące się na problematyce zarządzania procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach i kreowanych przez nie łańcuchach dostaw w kontekście kształtowania wyników przedsiębiorstwa. Rozważania i analizy oparto na najbardziej aktualnej, krajowej i zagranicznej, literaturze z zakresu zarządzania, ekonomii, finansów i logistyki oraz najnowszych badaniach empirycznych przeprowadzonych przez ośrodki naukowe i instytuty badawcze z różnych krajów. Prezentowane w pracy autorskie wyniki badań empirycznych istotnie powiększają wiedzę o zarządzaniu procesami logistycznymi we współczesnych polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych w kontekście kształtowania wyników ekonomicznych i rynkowych przedsiębiorstwa przed pandemią COVID-19 i w pierwszych miesiącach pandemii. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy badań jakościowych / Beata Glinka, Wojciech Czakon. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
Spis treści : 1. Przydatność badań jakościowych w nauce o zarządzaniu ; 2, Szkoły badań jakościowych ; 3. Próba badawcza w badaniach jakościowych ; 4. Gromadzenie danych w badaniach jakościowych ; 5. Analiza danych w badanich jakościowych ; 6. Interpreatcja danych w badaniach jakościowych ; 7. Ocena badań jakościowych.
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu i zrozumienia dynamicznego, często niejednoznacznego świata konieczne jest wyjście poza ramy istniejących teorii i hipotez. Taką właśnie możliwość oferują badania jakościowe, które ze swej natury dobrze nadają się do opisu tego, co zmienne, a także tego, co subiektywne. Badania jakościowe w wielu środowiskach ciągle jeszcze nie są uznawane i legitymizowane na równi z badaniami ilościowymi. Ta sytuacja zmienia się, ale nadal pokutuje wiele stereotypów, które umniejszają postrzeganą wartości badań jakościowych. Prezentowana publikacja ma się przyczynić do upowszechniania wiedzy na temat prowadzenia badań jakościowych oraz doskonalenia praktyki badań jakościowych, a przez to do zmiany tych stereotypów. Książka składa się z siedmiu rozdziałów ukazujących najważniejsze aspekty badań jakościowych. Autorzy podążają za logicznym przebiegiem procesu badawczego: począwszy od rozstrzygnięcia, co ma być badane i zaplanowania badania, poprzez wybór podejścia, dobór próby, zbieranie i analizę danych, aż do interpretacji tych danych i oceny jakości przeprowadzonego badania. Rozdział pierwszy poświęcono szeroko pojętej przydatności badań jakościowych w naukach o zarządzaniu. Drugi rozdział zawiera prezentację czterech najbardziej rozpowszechnionych w naukach o zarządzaniu konwencji badań jakościowych: teorii ugruntowanej, studium przypadku, etnografii i badań w działaniu (action research). Trzeci rozdział został poświęcony próbie badawczej. W rozdziale czwartym podjęto problematykę gromadzenia danych w badaniach jakościowych. Rozdział piąty poświęcony jest analizie zebranego materiału empirycznego. Poddane analizie dane stają się przedmiotem interpretacji, tworzenia teorii oraz prezentacji wyników i wniosków w tekście naukowym. Tym zagadnieniom poświęcony jest szósty rozdział publikacji. Ostatni, siódmy rozdział poświęcono ocenie badań jakościowych /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej / redakcja naukowa Wiesław Gonciarski, Jacek Woźniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 210, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Monografia jest nowatorskim spojrzeniem na wybrane problemy związane z zarządzaniem bezpieczeństwem organizacji w dobie gospodarki cyfrowej. Problematyka ta została zaprezentowana w sposób wieloaspektowy. Przedstawiono w niej ogólną charakterystykę obecnego etapu rozwoju gospodarki cyfrowej, który określany jest mianem Czwartej rewolucji przemysłowej (technologicznej) oraz omówiono różnorodne zagadnienia z zakresu szeroko rozumianego cyberbezpieczeństwa, które dotyczy w szczególności zagrożeń związanych z gromadzeniem i przetwarzaniem informacji, cyfrowym komunikowaniem się i funkcjonowaniem w sieciach. Doceniając znaczenie zagrożeń cyfrowych, w monografii podjęto jednak próbę szerszego spojrzenia na problematykę bezpieczeństwa organizacji, prezentując także problemy natury organizacyjnej, prawnej, finansowej, technologicznej czy też relacji z interesariuszami. Zaprezentowano w niej także wyniki badań empirycznych dotyczących wybranych aspektów problematyki podjętej w książce. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym : aspekty ekonomiczne, finansowe i menedżerskie / Marian Gorynia. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 502, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(EEE - Ekonomia)
Wyjątkowo aktualna publikacja dotycząca zachowań przedsiębiorstw w sferze międzynarodowej współpracy gospodarczej. Cechą dzisiejszej gospodarki rynkowej jest względnie swobodny przepływ towarów i usług w skali międzynarodowej. Decydującą rolę w tych procesach odgrywają przedsiębiorstwa, które coraz częściej oprócz prowadzenia działalności na ich macierzystych rynkach wewnętrznych podejmują ekspansję na rynki zagraniczne. Książka jest dobrze osadzona w najważniejszych koncepcjach teoretycznych wyjaśniających ekspansję zagraniczną firm oraz uwzględnia najnowszą literaturę światową. Autor omawia m.in.: czynniki skłaniające firmy do wychodzenia na rynki zagraniczne, możliwe formy podejmowania działalności oraz metody służące do wyboru optymalnej formy ekspansji zagranicznej. Jest to nieocenione źródło wiedzy dla studentów studiujących na kierunkach związanych z międzynarodową współpracą gospodarczą (międzynarodowe stosunki gospodarcze, biznes międzynarodowy, logistyka międzynarodowa). Książka przydatna jest również dla nauczycieli prowadzących dydaktykę w tym zakresie. Publikacja stanowi wartość wykraczającą poza dotychczasowe naukowe oceny procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. W polskiej literaturze ekonomicznej jest jedną z nielicznych kompleksowych analiz wieloaspektowej zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw w ujęciu interdyscyplinarnym, w której – co bardzo istotne – przyjęto inkrementalną metodę prezentowania treści. Pracę cechuje konsekwencja badawcza, a także spójność i przejrzystość, co ma duże znaczenie dla rozprzestrzeniania jej treści zarówno w środowisku akademickim, jak również wśród pracowników firm działających w obszarze biznesu międzynarodowego. (…) stanowi doskonały materiał analityczny oraz drogowskaz przy planowaniu metod i sposobów ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw. /Prof. dr hab. Bogusława Drelich-Skulska/. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia. Ze względu na zakres tematyczny książka może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona odbiorców - właścicieli i menedżerów, którzy uznają przydatność zagadnień obejmujących proces zarządzania w warunkach niepewności i chaosu, badaczy poruszanej problematyki, wykładowców i studentów zajmujących się tą sferą działalności, a także wszystkich zainteresowanych pisywaną problematyką. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektant UX musi rozmawiać. Dobry design sprawia, że produkt jest ładny i przyjemny w użytkowaniu. Zanim jednak ten produkt powstanie, projektant musi przedstawić i obronić swoje decyzje projektowe. Projektem są przecież zainteresowani klienci, przełożeni i oczywiście cały zespół produktowy. Bardzo wiele zatem zależy od poprawnej komunikacji zainteresowanych stron. Podczas spotkania można doprecyzować wymagania wobec produktu i zaprezentować wybrane rozwiązania projektowe. Błędy popełnione na tym etapie mogą mieć fatalne skutki. Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu nauczysz się lepiej prezentować projekt i przekonywać do swoich racji wszystkie osoby mające na niego wpływ. W uporządkowany sposób przedstawiono tutaj zasady przygotowywania i przeprowadzania spotkań z interesariuszami. Dowiesz się, jak ważne jest zrozumienie perspektywy pozostałych stron i jak ułatwia to przygotowanie się do samego spotkania. W książce omówiono też znaczenie pasywnego i aktywnego słuchania, a także właściwego nastawienia przed wypowiedzią. Nie zabrakło opisu kilku prostych podejść taktycznych i wzorców, które ułatwiają zdobywanie akceptacji dla projektów, jak również zadań, jakie powinny być realizowane już po zakończeniu spotkania z interesariuszami. Dzięki książce: 1. dobrze przygotujesz się do wygłoszenia prezentacji, 2. rozwiniesz umiejętność słuchania, 3. poznasz taktyczne podejścia i nauczysz się udzielać najskuteczniejszych odpowiedzi na uwagi, 4. będziesz poprawnie dokumentować swoje decyzje, 5. dowiesz się, które czynności wykonywane po zebraniu są równie istotne jak ono samo. Projekt jest doskonały? Przekonaj mnie o tym! [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo cyfrowe : perspektywa organizacyjna / Joanna Grubicka, Ewa Matuska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, © 2023. - 240 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Książka podejmuje tematykę bezpieczeństwa cyfrowego organizacji łącząc w elastyczny sposób perspektywę badawczą nauk o bezpieczeństwie i nauk o zarządzaniu i jakości. Wyjaśnia istotę, znaczenie i uwarunkowania bezpieczeństwa cyfrowego w funkcjonowaniu współczesnych organizacji ujmując syntetycznie jego tło strategiczne, technologiczne oraz personalno-zarządcze. W przystępny sposób przedstawia podstawowe wytyczne polityki wspólnotowej i krajowej w obszarze kształtowania społeczeństwa informacyjnego oraz gospodarki cyfrowej w aspektach bezpieczeństwa organizacyjnego. Opisuje kategorie zagrożeń cyfrowych, z którymi konfrontują się współczesne organizacje oraz możliwości ich kontrolowania poprzez zabezpieczenia technologiczne. Przedstawia cechy dystynktywne tzw. rewolucji 4.0, rzeczywistości VUCA oraz nowych kategorii pracowników, jako kluczowych wyzwań dla organizacji XXI wieku. Szczególną uwagę poświęca zagadnieniu diagnozy i prognozy kompetencji pracowników i menedżerów w kontekście bezpieczeństwa cyfrowego oraz potrzeb rozwojowych organizacji. Polecana jest szerokiemu kręgowi odbiorców, ze wskazaniem na menedżerów, specjalistów ds. bezpieczeństwa cyfrowego i specjalistów HR oraz studentów kierunków zarządzania i bezpieczeństwa. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sensotwórczość : jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach / Joanna Heidtman, Piotr Piasecki. - Wydanie drugie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 285, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy wiedzy (ang. knowledge workers) właściwie dominują dziś we wszystkich branżach. Na takie osoby nie działają konwencjonalne systemy motywacyjne, nie chcą być zasobem, kosztem czy trybem w maszynie. Chcą się uczyć i stale rozwijać, ale nie tylko w ramach wyznaczonych formalnie procesów edukacyjnych. Dla pracowników wiedzy uświadomienie sobie sensu własnej pracy i podejmowanych wysiłków jest warunkiem koniecznym do zaangażowania się. Powstaje pytanie: czy Ty, Twoja firma lub jej menedżerowie jesteście gotowi zarządzać takim intelektualnym kapitałem? Bo jeśli zastosujecie stare metody wobec nowego typu pracownika, to się nie uda. Pracownicy wiedzy odejdą gdzie indziej. Bez wahania. Dlatego doktorzy biznesu: Joanna Heidtman i Piotr Piasecki świadomi tego nowego paradygmatu napisali Sensotwórczość – publikację pełną konkretnych narzędzi pozwalających skutecznie przewodzić pracownikom wiedzy we współczesnych firmach oraz sprawnie nawigować po zmiennej rzeczywistości biznesowej. Książka oparta jest na przypadkach konsultingowych oraz zbudowana wokół warsztatów prowadzonych przez autorów dla kadry menedżerskiej w wielu polskich firmach. Liderzy znajdą więc w niej swoje rzeczywiste dylematy i wyzwania, na które autorzy dają krótkie i skondensowane podpowiedzi, przedstawiają sprawdzone techniki i konkretne wskazówki. Duet Heidtman & Piasecki wziął pod lupę siedem kluczowym obszarów, które we współczesnych organizacjach stanowią fundament sukcesu, ale są też źródłem największych wyzwań. Autorzy zajmują się zarówno kapitałem ludzkim (różnorodne zespoły, przywództwo tworzące wartość), organizacyjnym (innowacyjność, uczenie się, metody wspierające współdziałanie, otoczenie sprzyjające tworzeniu wartości), jak i kapitałem relacyjnym (sieci społeczne). A przede wszystkim pokazują konkretne metody (m.in. Team Mirror, ILead, Przywództwo 7 planet) wykorzystywane do motywowania, przeprowadzania przez zmiany czy do rozwoju współczesnych zespołów. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.10.2022)
Książka
W koszyku
Zapłać nowozatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. Staraj się zmienić świat. Aaa, i zarabiaj pieniądze… Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia. W "Dawaj innym szczęście" dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne "Dawaj innym szczęście" pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej