Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(44)
Forma i typ
Książki
(43)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(15)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(15)
Czytelnia Główna
(28)
Filia nr 2
(5)
Wypożyczalnia dla Dorosłych (magazyn)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Kramer Teodor
(3)
Garbarski Lechosław
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kotler Philip
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bal Teresa
(1)
Baran Radosław
(1)
Beliczyńska Hanka
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Caslione John A
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cisewki] Józef
(1)
Czarnecki Sławomir
(1)
Gnyszka Maciej
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Hartley Robert F
(1)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Jaremen Daria Elżbieta
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kundera Jarosław
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Milewski Dawid
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Perenc Józef
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Stachura Ewa
(1)
Stefański Adam
(1)
Szostak Daniel
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tokarz Anna
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślusarczyk Stanisław
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Studenci
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(2566)
Miejska Biblioteka Publiczna (Jasło)
(2104)
Rodzina
(1760)
Przyjaźń
(1554)
Jasielski Dom Kultury
(1386)
Marketing
(-)
Tajemnica
(1332)
Miłość
(1251)
Śledztwo i dochodzenie
(1076)
Usługi
(1007)
Zabójstwo
(935)
Handel detaliczny
(910)
Relacje międzyludzkie
(893)
Poezja polska
(838)
Literatura
(815)
II wojna światowa (1939-1945)
(811)
Dzieci
(767)
Literatura polska
(757)
Urząd Miasta (Jasło)
(731)
Muzyka
(711)
Nastolatki
(679)
Relacja romantyczna
(655)
Konkursy i festiwale
(636)
Zwierzęta
(625)
Życie codzienne
(597)
Rodzeństwo
(595)
Handel
(591)
Wybory samorządowe
(588)
Małżeństwo
(520)
Policjanci
(520)
Partie polityczne
(519)
Dziewczęta
(517)
Magia
(514)
Sekrety rodzinne
(505)
Uczucia
(502)
NSZZ "Solidarność"
(491)
Związki zawodowe
(484)
Młodzieżowy Dom Kultury (Jasło)
(479)
Dziecko
(445)
Boże Narodzenie
(434)
Kampania wyborcza
(422)
Kultura
(412)
Film
(407)
Trudne sytuacje życiowe
(407)
Literatura dziecięca
(405)
Pamiętniki polskie
(405)
Prezentacje i wystąpienia
(393)
Osoby zaginione
(392)
Żydzi
(387)
Wojna 1939-1945 r.
(373)
Historia
(368)
Matki i córki
(358)
Literatura dziecięca angielska
(357)
Turystyka
(351)
Młodzież
(349)
Żywność
(342)
Sztuka
(340)
Arystokracja
(335)
Literatura dziecięca amerykańska
(329)
Wydawnictwa nielegalne
(328)
Wolne Związki Zawodowe
(327)
Pisarze polscy
(326)
Finanse
(324)
Kluby
(324)
Dziennikarze
(322)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(321)
Podróże
(321)
Polacy za granicą
(321)
Uczniowie
(312)
Wybory życiowe
(311)
Dokumenty życia społecznego
(310)
Elektronika
(310)
Kształcenie
(305)
Gry i zabawy
(302)
Język polski
(300)
Poszukiwania zaginionych
(294)
Ruchy społeczne
(291)
Psy
(288)
Muzeum Regionalne (Jasło)
(287)
Czytelnictwo
(284)
Kino
(282)
Biblioteki publiczne
(279)
Książka
(275)
Kino Syrena (Jasło)
(274)
Polityka
(274)
Ludzie a zwierzęta
(266)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(260)
Literatura młodzieżowa angielska
(260)
Sport
(260)
Zakład Tworzyw Sztucznych "Gamrat" S.A. (Jasło)
(255)
Komputery
(253)
Władcy
(252)
Przyroda
(251)
Wojsko
(251)
Dziadkowie i wnuki
(249)
Dramat polski
(248)
Poezja
(246)
Wakacje
(244)
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (Jasło)
(242)
Ojcowie i córki
(242)
Koty
(231)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Podróże i turystyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / praca zbiorowa pod redakcją Jerzego Altkorma. - Wydanie 4 zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 2004. - 437 stron : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: 1. Definicja marketingu i procesu marketingowego; 2. Zrozumieć rynek konsumentów; 3. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta; 4. Rozszerzenie marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.03.2005)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
już otwarta
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie I (dodruk). - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2008. - 189 stron ; 24 cm.
CZĘŚĆ I: MARKETINGOWA OBSŁUGA TURYSTÓW: 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności; 2. Rynek turystyczny i jego potencjał; 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi; 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy, CZĘŚĆ II: ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 5. Polska Organizacja Turystyczna; 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką; 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych; 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych, CZĘŚĆ III: MARKETING IMPREZ TURYSTYCZNYCH: 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT; 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego; 11. Powstawanie imprez turystycznych; 12. Fazy imprez turystycznych; 13. Pozostałe kierunki aktywności marketingowej; 14. Niezbędne kierunki badań. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
już otwarta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Zarządzania Przedsiębiorstwem w Gospodarce Rynkowej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
(dostępność ok. 02.07.2004)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna scena innowacji : wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów / Andrzej H. Jasiński. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2021. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Spis treści : 1. Innowacja-co to takiego ? ; 2. Czy proces innowacyjny per se nadal istnieje ? ; 3. Co słychać w świeci innowacji ?; 4. Kto gra na narodowej scenie innowacji ? ; 5. Czy innowacje są wrażliwe na stan gospodarki ? ; 6. Co sprzyja, a co przeszkadza współpracy na linii biznes-nauka ?; 7. Marketing na rynku innowacji: Co to takiego ? ; 8. Gdzie innowacja spotyka się z marketingiem ; 9. Czy innowacja osiągnie sukces bez prawnika ? ; 10. Audyt innowacyjny czy technologiczny ?
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji oraz analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia głównie innowacje techniczne/technologiczne oraz zachowania przedsiębiorców-innowatorów i menedżerów innowacji w firmach. Całościowe, holistyczne spojrzenie na procesy innowacyjne we współczesnej gospodarce ma formę dziesięciu pytań, przy czym każdemu z nich odpowiada jeden rozdział. Koncepcja sceny innowacji zakłada, że występują na niej główni aktorzy oraz aktorzy drugoplanowi. Każdy z nich ma określone role do odegrania i żadnego nie może zabraknąć, żeby „gra innowacyjna” przebiegała prawidłowo i była skuteczna. Współczesny obraz tej sceny nie jest klarowny, ponieważ jest on rezultatem wielu światowych megatrendów występujących w pierwszych dwóch dekadach XXI wieku oraz podwójnego kryzysu (zdrowotnego i gospodarczego) spowodowanego pandemią koronawirusa. W związku z tym pojawia się pytanie, na które musi odpowiedzieć przedsiębiorca/firma: Jak grać na współczesnej scenie innowacji? Autor, wybitny znawca tej gry, pomaga w uzyskaniu na nie odpowiedzi /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Jacek Kotarbiński. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 213, [1] strona ; 23 cm.
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, ale też pokazuje wiele konkretnych przykładów z polskiego rynku. Praktyczne i inspirujące źródło wiedzy. Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. (Ze wstępu Autora). Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej - Dr Jolanta Tkaczyk. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skrócony spis treści: Zrozumieć zarządzanie marketingowe ; Rozpoznanie rynku ; Relacje z klientami ; Budowanie silnych marek ; Kształtowanie oferty rynkowej ; Dostarczanie wartości ; Komunikowanie wartości ; Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.05.2024)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 3 zmien. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 238 s. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
(dostępność ok. 02.07.2004)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej