Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(163)
Forma i typ
Książki
(126)
Publikacje naukowe
(77)
Publikacje fachowe
(50)
Publikacje dydaktyczne
(35)
Druki ulotne
(28)
Poradniki i przewodniki
(15)
Czasopisma
(7)
Publikacje promocyjne
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Publikacje informacyjne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(101)
nieokreślona
(37)
dostępne
(27)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(26)
Czytelnia Główna
(102)
Filia nr 2
(7)
Filia nr 3
(1)
DŻS
(35)
Autor
Marecki Marek
(5)
Szafarz Danuta
(5)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Knosala Ryszard
(2)
Lipa Michał
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Szpakowski Mirosław K
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Aldridge Ethan M
(1)
Atlas Radosław
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Banaszczyk Piotr
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Bieliński Przemysław $d (1977- )
(1)
Bień Witold
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brzosko Anna
(1)
Brzuska Eugeniusz
(1)
Buła Piotr
(1)
Case John (1944- )
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chomiak-Orsa Iwona
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czarnecki Sławomir
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna. Autor
(1)
Domarecki Krzysztof
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Dygaszewicz Klara. Prawne aspekty cyberbezpieczeństwa organizacji
(1)
Dyląg Jan
(1)
Dyląg Renata
(1)
Dzikowicz Marek (1986- )
(1)
Elmore Bartow J
(1)
Falicki Paweł (1954- )
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fischer Iwona
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Gans Joshua (1968- )
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gemra Kamil
(1)
Gemra Kamil. Nowoczesne formy finansowania organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gnyszka Maciej
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gonciarski Wiesław. Gospodarka cyfrowa w dobie czwartej rewolucji technologicznej
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Greever Tom
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Gryczko Noemi
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Góralczyk Bogdan (1954- )
(1)
Górska-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Hsieh Tony (1973- )
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Ivanov Peter (1970- )
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jakimiuk Krzysztof
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Janik Tomasz
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Januła Eugeniusz (1948- )
(1)
Jać Robert
(1)
Jezierski Tomasz
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jeż Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(82)
2010 - 2019
(64)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(155)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(163)
Język
polski
(163)
Odbiorca
Menedżerowie
(30)
Szkoły wyższe
(29)
Przedsiębiorcy
(13)
Studenci
(10)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Ekonomiści
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Dyrektorzy HR
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Urzędnicy
(2)
Menedżerowie
(1)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy klienta
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Kadry
(1)
Logistycy
(1)
Politycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci
(1)
szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Zarządzanie
(32)
Przedsiębiorstwo
(23)
Usługi
(20)
Handel
(17)
Marketing
(16)
Reklama
(12)
Promocja handlowa
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Handel detaliczny
(9)
Innowacje
(9)
Przywództwo
(8)
F.H.U. "Markand" (Miejsce Piastowe)
(7)
Żywność
(7)
Organizacja
(6)
Instytucje kultury
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
COVID-19
(4)
Decyzje
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Konkurencyjność
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Kreatywność
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Logistyka
(4)
Projektowanie
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Sukces
(4)
Urząd Miasta (Jasło)
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Artykuły przemysłowe
(3)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Budownictwo
(3)
Cyberbezpieczeństwo
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Finanse
(3)
Gama (Jasło)
(3)
Gastronomia
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internet
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Kultura
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Sklepy
(3)
Sklepy spożywcze
(3)
Sprzedaż
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Transport
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Apple Inc
(2)
Boże Narodzenie
(2)
Coaching
(2)
Copywriting
(2)
Delikatesy Centrum (Jasło)
(2)
Dobre praktyki
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hotelarstwo
(2)
Kariera
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kwiaty
(2)
Marfot (Jasło)
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Materiały budowlane
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Niepewność
(2)
Organizacja pracy
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
Restauracja i Pizzeria Chimera (Jasło)
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Rynek pracy
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sektor publiczny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Styl kierowania
(2)
Służba zdrowia
(2)
Turystyka
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Temat: dzieło
Mojżesz
(1)
Temat: czas
2001-
(54)
1901-2000
(9)
1989-2000
(6)
1945-1989
(5)
1801-1900
(2)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(27)
Jasło (woj. podkarpackie)
(23)
Jasło (woj. podkarpackie ; okręg)
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(3)
Chiny
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Legnicko-Głogowski Okręg Miedziowy
(1)
Lwów (Ukraina)
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Sanok (woj. podkarpackie)
(1)
Siedliska Sławęcińskie (woj. podkarpackie)
(1)
Skołyszyn (woj. podkarpackie, pow. jasielski, gm. Skołyszyn)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Truskawiec (Ukraina)
(1)
Użhorod (Ukraina)
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Święcany (woj. podkarpackie, pow. jasielski, gm. Skołyszyn ; okolice)
(1)
Święcany (woj. podkarpackie, pow. jasielski, gm. Skołyszyn)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(46)
Poradnik
(29)
Monografia
(27)
Praca zbiorowa
(11)
Ulotka reklamowa
(10)
Czasopisma
(7)
Czasopismo regionalno-lokalne
(7)
Materiały pomocnicze
(7)
Ulotki reklamowe
(6)
Podręcznik
(5)
Raport z badań
(3)
Wizytówki
(3)
Afisz
(2)
Kalendarze
(2)
Album
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Folder
(1)
Fotografie
(1)
Kalendarze (wydawnictwa)
(1)
Katalog handlowy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Muzyka religijna
(1)
Ogłoszenie
(1)
Opwiadanie francuskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Tablice i wzory
(1)
Ulotka
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2573)
Kultura i sztuka
(1307)
Socjologia i społeczeństwo
(829)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(810)
Edukacja i pedagogika
(726)
Zarządzanie i marketing
(163)
Hobby i czas wolny
(640)
Literaturoznawstwo
(640)
Medycyna i zdrowie
(624)
Psychologia
(571)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(526)
Podróże i turystyka
(429)
Biologia
(420)
Religia i duchowość
(408)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(342)
Etnologia i antropologia kulturowa
(310)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(300)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(297)
Kultura fizyczna i sport
(297)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(264)
Geografia i nauki o Ziemi
(197)
Rozwój osobisty
(191)
Ochrona środowiska
(183)
Kulinaria
(175)
Językoznawstwo
(127)
Filozofia i etyka
(122)
Styl życia, moda i uroda
(117)
Fizyka i astronomia
(111)
Informatyka i technologie informacyjne
(108)
Inżynieria i technika
(104)
Nauka i badania
(90)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(87)
Praca, kariera, pieniądze
(82)
Architektura i budownictwo
(81)
Rolnictwo i leśnictwo
(80)
Media i komunikacja społeczna
(78)
Dom i ogród
(70)
Transport i logistyka
(60)
Matematyka
(54)
Chemia
(42)
Historia i nauki pomocnicze
(40)
Archeologia
(32)
Muzyka i muzykologia
(10)
Turystyka i podróże
(6)
Biografia
(5)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(5)
Historia
(4)
Film i kino
(4)
Literaturoznawstwo
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Biologia i nauki o życiu
(3)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(3)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Antropologia i kultura
(2)
Biznes,marketing,zarządzanie
(2)
Filozofia i systemy filozoficzne
(2)
Informatyka i technologie informatyczne
(2)
Monografia
(2)
Polityka,politologia,administracja publiczna
(2)
Przestępczość, kryminologia
(2)
Sport i kultura fizyczna
(2)
Sztuki plastyczne
(2)
Varia
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Środowisko naturalne,ochrona i inżynieria środowiska
(2)
Biologia
(1)
Kulinaria
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomia i gospodarka
(1)
Etnografia
(1)
Filozofia
(1)
Fotografia i fotografika
(1)
Gospodarka i ekonomia
(1)
Kucharstwo
(1)
Medycyna i Zdrowie
(1)
Nauka i wiedza
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Psychologia i etyka
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Religie i wierzenia
(1)
Styl życia
(1)
Teatr i teatrologia
(1)
Wypoczynek i rekreacja
(1)
163 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inspiracją dla przygotowania niniejszej publikacji była potrzeba kompleksowego spojrzenia na zarządzanie finansami banków w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu społeczno-gospodarczym, w którym cyklicznie występują kryzysy (m.in. globalny kryzys finansowy, GFC 2007+), a także mogą mieć miejsce zdarzenia ekstremalne, znacząco wpływające na procesy gospodarcze i społeczne. Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale 1 przedstawiono rolę banków jako pośredników finansowych wraz z zarysowaniem zmian, jakie miały miejsce w sektorze bankowym i jego otoczeniu w ostatnich dziesięcioleciach, oraz związanych z tym konsekwencji. Zaprezentowano wybrane uwarunkowania zewnętrzne w działalności banków, w tym prawne aspekty funkcjonowania banków i sprawowania nadzoru nad ich działalnością oraz rolę nowych technologii i relacje z klientami. Dla pełnego obrazu czynników determinujących działalność banków ujęto także wybrane uwarunkowania wewnętrzne, wśród których znalazły się: cele działalności bankowej, organizacja ich działalności oraz ewoluujące modele biznesowe. Rozdział 2 dotyczy sprawozdań finansowych banku jako podstawowego źródła informacji o jego działalności wykorzystywanego w zarządzaniu finansowym. Po przedstawieniu ogólnych zasad ich konstrukcji zaprezentowano zasady ich interpretacji. Ten rodzaj sprawozdań ma znaczenie dla kształtowania relacji z otoczeniem. Kolejnym poruszanym w tym rozdziale zagadnieniem są sprawozdania zarządcze, których zakres i kształt zależą wyłącznie od banku; dla menedżerów są one podstawą do podejmowania decyzji. W odniesieniu do obu typów sprawozdań przedstawiono możliwości wykorzystania nowych technologii. Rozdział 3 jest poświęcony efektywności działalności banków. Przedstawiono w nim różnorodne metody służące do pomiaru i zarządzania efektywnością, ze wskazaniem możliwości ich zastosowania. Punktem wyjścia są najprostsze metody wskaźnikowe. Następnie omówiono popularne metody pomiaru wartości dodanej (SVA, EVA), przedstawiając związane z nimi sposoby wyznaczania kosztu kapitału własnego. Istotną część rozdziału stanowią rozważania poświęcone ocenie efektywności transakcji, która stwarza podstawę do mierzenia dokonań banku w trzech wymiarach: produktów, klientów i jednostek organizacyjnych. Przestawiono także zmiany w sposobie zarządzania efektywnością banku w dobie gospodarki cyfrowej. W rozdziale 4 skoncentrowano się na zarządzaniu ryzykiem bankowym. Po podaniu podstawowych definicji zaprezentowano najczęściej występujące w literaturze klasyfikacje ryzyka bankowego wraz z syntetyczną charakterystyką wyodrębnionych jego rodzajów. Ze względu na to, że dużą rolę w zarządzaniu ryzykiem odgrywają regulacje nadzorcze, zostały one omówione przed metodami pomiaru ryzyka bankowego. Ważne dla zarządzania bankiem i sprawowania nad nim nadzoru są regulacje bazylejskie, którym poświęcono najwięcej uwagi spośród wybranych regulacji nadzorczych. Prezentację metod pomiaru ryzyka bankowego przeprowadzono dwutorowo. Z jednej strony przedstawiono znane od lat metody jego pomiaru (np. credit scoring, wewnętrzne ratingi ryzyka, luka płynności, modele wartości zagrożonej VaR), zaś z drugiej – zarysowano możliwości zastosowania technik AI/MLw zarządzaniu ryzykiem. Rozdział 5 dotyczy zarządzania kapitałem bankowym oraz zintegrowanego zarządzania efektywnością, ryzykiem i kapitałem (modele RORAC i RAROC). Jego ważnym elementem jest klasyfikacja kapitałów, które w literaturze są różnie postrzegane. Wyjaśniono sprzeczność interesów pomiędzy bankiem a władzami nadzorczymi: bank chciałby utrzymywać jak najmniej kapitałów ze względu na ich koszt, a władze nadzorcze oczekują ,,bezpiecznego’’ ich poziomu. Duży nacisk położono na znaczenie kapitału ekonomicznego. W kwestii zarządzania kapitałem odniesiono się do hierarchizacji ważności poszczególnych rodzajów kapitałów w działalności bankowej i wynikających stąd wniosków dla celów zarządzania. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesna spedycja / Eugeniusz Januła, Piotr Kwiatkiewicz, Marek Laskowski. - Poznań : Wydawnictwo As Pik, 2021. - 246 stron : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
(Logistyka)
Pozycja ta powinna uzupełnić dość obszerny katalog publikacji na tematy szeroko rozumianej spedycji, która podobnie zresztą jak cały obszar logistyki staje się zarówno w rozważaniach teoretycznych, ale przede wszystkim w praktyce gospodarczej, jednym z głównych motorów napędowych postępu, a pośrednio też procesów globalizacyjnych. Pisząc o tym ostatnim pojęciu, zdajemy sobie sprawę, że jest jeszcze w naszym kraju spora grupa społeczna, która instynktownie boi się procesów związanych z globalizacją. Podobnie jak wszystkie procesy ekonomiczne i społeczne, globalizacja zawiera, rzecz jasna, zarówno dobre, ale również w jakiejś mierze patologiczne przesłanki. Mimo to od procesów globalizacji uciec się nie da. Szeroko rozumiana spedycja, a także jej zasięg, coraz bardziej w praktyce internacjonalny, po prostu jest jednym z wielu elementów, który w sposób naturalny globalizację przyspiesza. [Nota wydawcy]
Spis treści : 1. Prawne podstawy współczesnej spedycji ; 2. Dokumenty normatywne fiata jako podstawa spedycji ; 3. Transportowa polityka Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego ; 4. Transakcje w handlu międzynarodowym ; 5. Transport morski ; 6. Transport drogowt ; 7. Transport kolejowy ; 8. Transport lotniczy ; 9. Transport wodny i śródlądowy ; 10. Transport multimodalny ; 11. Podstawy logistyki spedycyjnej ; 12. Informatyka w działalności spedycyjnej ; 13. Transport ładunków ponadnormatywnych i niebezpiecznych ; 14.Marketing w firmie spedycyjnej ; 15. Ubezpieczenia transportowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Autor, będący od ponad 25 lat przedsiębiorcą i menedżerem, w tym z wieloletnim doświadczeniem w tzw. "turkusowym" zarządzaniu, przedstawia swoje doświadczenia i rozumienie tego często zbytnio ideologicznie przedstawianego nurtu: podstawa zarządzania XXI wieku to rzetelne refleksyjne myślenie. Filozofia i ideologia różnią się celem - podczas gdy ideologia służy przekonywaniu, usprawiedliwianiu i motywowaniu do konkretnego działania, filozofia realizuje przede wszystkim cele poznawcze. Teorie zarządzania wypracowane w poprzednim stuleciu okazują się często bezradne w konfrontacji z wyzwaniami, jakie stawia przed nami współczesność. Warto wówczas sięgnąć do źródeł ludzkiej cywilizacji, czyli do filozofów. Bo "dzisiaj już nawet przyszłość nie jest taka jak kiedyś". A to właśnie niejasna przyszłość w błyskawicznie zmieniającym się świecie budzi w ludziach największy niepokój. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 238, [2] strony : ilustracje ; 23 cm.
Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu technik negocjacyjnych, ale na komunikacji i zarządzaniu emocjami. Zawodowi negocjatorzy nie skupiają się na atakowaniu drugiej strony poprzez wyrafinowane techniki perswazyjne, ale na poszukiwaniu i szybkim dochodzeniu do obustronnie korzystnych rozwiązań. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Tradycyjne i nowoczesne postrzeganie logistyki ; 2. Istota i wymiary dobrostanu ; 3. Wymiar dostępności: logistyka w tworzeniu użyteczności miejsca i czasu ; 4. Wymiar finansowy : rola logistyki ; 5. Logistyka a gospodarka pętli zamkniętej.
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia. Pierwsze dwa rozdziały książki mają charakter wprowadzający. Na początku przedstawiono nowoczesny paradygmat logistyki, czyli współczesne rozumienie jej istoty nastawione właśnie raczej na jakość obsługi klienta i jakość życia, niż na maksymalizację korzyści ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i ich właścicieli. Następnie skoncentrowano uwagę na kryteriach oceny i optymalizacji dobrostanu, różnicując je od standardowych kryteriów dotyczących dobrobytu materialnego. W kolejnej części książki są podejmowane zagadnienia dostępności czasowo-przestrzennej, kosztowej, decyzyjnej oraz, w końcu, problem zagospodarowania towarów już niechcianych albo odpadowych. Tezą, której autorzy usiłują dowieść, jest twierdzenie, że logistyka nie tylko okazuje się narzędziem ułatwiającym ciągłość i płynność procesów gospodarczych, lecz także ma znaczenie dla jakości życia i może się przyczynić do poprawy dobrostanu społecznego na całym świecie /Powyższy opis pochodzi od wydawc/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”. Czego można się spodziewać po ich książce? Zdobycia umiejętności związanych ze zdalną sprzedażą i obsługą klienta. Ta książka jest dla ciebie, jeśli do tej pory byłeś handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradcą handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykaliście się face to face, a teraz musisz pracować w trybie home office. Sprawdzi się również wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwiększyć swoje kompetencje i poznać więcej narzędzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaży. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować oraz tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem. "Sprzedaż to niełatwa sztuka. Obecnie dodatkowym wyzwaniem jest pandemia, która sprawiła, że i sprzedaż musiała się zmienić – w dużej mierze na zdalną (także w branżach, które wcześniej tego sobie nie wyobrażały). I choć nie jestem fanem sztywnych regułek sprzedażowych, uważam, że warto od nich wyjść, pamiętając o najważniejszym – o intencji i nastawieniu, z jakimi kontaktujemy się z naszym klientem. Ta książka łączy jedno i drugie – daje konkretne narzędzia i wskazówki, jednocześnie odnosząc się do pozytywnych emocji zarówno handlowców, jak i ich klientów." /Jakub B. Bączek, trener mentalny olimpijczyków/. "Najlepszą praktyką jest teoria. Dzięki tej książce zrozumiecie jedno i drugie. Doświadczeni praktycy zbudowali system, który oparty jest i na wiedzy, i na teorii. Ich książka poprzez swą skondensowaną formę pozwala zrozumieć proces, który stoi za efektami, dzięki czemu każdy będzie w stanie zrobić krok dalej, nawet jeśli nie wierzy, że jest to możliwe." /Sebastian Kotow, psycholog, wykładowca akademicki, przedsiębiorca/. "Pomyśl o dowolnej trudności, jaka może się pojawić w procesie zdalnej sprzedaży lub utrzymania klienta, a tutaj znajdziesz rozwiązanie. Bez ogólników i lania wody. Metody, różne warianty reakcji, przykłady pytań i wypowiedzi. Konkretniej się nie da." /Dominika Kowalska, HRBP & Development Manager, Career & Strengths Coach/. "To świetny poradnik dla handlowców, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje. Podpowiada, co poprawić czy zmienić w kontaktach. Zawiera praktyczne wskazówki, np. jak dobrze wyglądać w kamerce, jakiego tonu głosu używać. Porusza aspekty psychologiczne, jak sobie radzić z odmową, jak rozmawiać z rozemocjonowanym kontrahentem." /Żaneta Lis-Stryczewska, Sales Team Manager grupa Coaching/. "Z duetem Kawszyn & Szaran znamy się od wielu lat i z zainteresowaniem obserwuję ich transformację. Mają niesamowitą orientację rynkową, bardzo szybko reagują na potrzeby rynku. Ta publikacja idealnie to odzwierciedla. Książka jest świetnym kompendium wiedzy zarówno dla nowicjusza, jak i wytrawnego handlowca. Gorąco polecam!" /Arkadiusz Ptak, dyrektor zarządzający/. "„Nie da się sprzedawać zdalnie” – to zdanie, które padało z ust bardzo wielu handlowców jeszcze nie tak dawno temu, bo na początku pandemii. Jednocześnie jest to zdanie, które na pewno nie padnie z ust żadnego handlowca, który zdecyduje się przeczytać książkę Romana Kawszyna i Adama Szarana. Gotowe schematy, algorytmy, a w wielu przypadkach wręcz fragmenty skryptów spowodują, że zdalna sprzedaż stanie się nawykiem, i to wyjątkowo przyjemnym, bo przynoszącym efekty widoczne zarówno w raportach, jak i… na twoim koncie." /Anna Przybył, redaktor naczelna magazynu „Szef sprzedaży”/. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twórcza odwaga : otwórz się na design thinking / Tom Kelley, David Kelley ; przekład Anita Doroba. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 284 strony, VIII stron tablic : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas. Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. To także najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Ludzie posiadający twórczą odwagę dokonują lepszych wyborów, łatwiej zmieniają kierunek i lepiej potrafią znajdować rozwiązania problemów, które wydają się nierozwiązywalne. Dostrzegają nowe możliwości i potrafią współpracować z innymi, by poprawić sytuację, w której się znaleźli, a do wyzwań podchodzą z nowo odkrytą odwagą. David i Tom Kelleyowie, twórcy IDEO i d.school, prekursorzy Design Thinking, udowadniają, że wszyscy mamy do zaoferowania nowatorskie pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą. Opierając się historiach, metodach i praktykach, które zaczerpnęli ze swojej kilkudziesięcioletniej współpracy z innowacyjnymi ludźmi z całego świata, bracia Kelleyowie stworzyli metodę twórczego myślenia, która pozwoli ci wyjść poza schematy, uporządkować proces twórczy i przejść do działania. Bo kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie – im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają. Dzięki tej książce: zdołasz uwolnić twórczy talent, który nosisz w sobie od dzieciństwa; rozwiniesz kilka umiejętności i nauczysz się kilku technik, by wykorzystywać swoją kreatywność; znajdziesz odwagę, by wypowiadać się i eksperymentować, podejmować ryzyko niepowodzenia i działać, idąc za twórczym impulsem i w rezultacie zaczniesz projektować swoje nowe życie! /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.06.2024)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Metodologia badań ; 2. Znaczenie dla bezpieczeństwa wizerunku Wojska Polskiego jako instytucji zapewniającej bezpieczeństwo ; 3. Prawne i organizacyjne podstawy kształtowania wizerunku Wojska Polskiego ; 4. Potencjał wizerunkowy Wojska Polskiego w latyach 2009-2017
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 355/359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka oczami kobiet / redakcja naukowa Katarzyna Kolasińska-Morawska, Łukasz Sułkowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 323, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Książka, będąca osobistą perspektywą kobiet naukowo związanych z logistyką, jest spójnym kompendium wiedzy z zakresu logistyki i zarządzania logistycznego. Łączy teorię z szeregiem przykładów z praktyki zawodowej autorek, co umożliwia wykorzystanie przedstawionych treści w działaniach przedsiębiorstw. Szczególnym, unikalnym walorem książki jest spojrzenie kobiet na logistykę – perspektywa nieco inna niż ukazywana zazwyczaj z racji dysproporcji w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn w branży logistycznej i w nauce związanej z logistyką. Jednocześnie autorki to osoby, które tej dziedzinie poświęciły znaczącą część życia zawodowego lub/i naukowego. Książka może być swoistym przewodnikiem dla kobiet, które planują rozwój kariery zawodowej w logistyce, a także badaczek, które będą rozwijać się naukowo w obszarze dyscypliny nauk o zarządzaniu i jakości. Książka kierowana jest do szeroko rozumianego środowiska logistycznego, w tym specjalistów, menedżerów i dyrektorów logistyki, a także do studentów i wykładowców kierunków bezpieczeństwo, logistyka, ekonomia oraz zarządzanie. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kontraktowanie projektowania obiektów budowlanych / Andrzej Kosecki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 268 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Usługi projektowania obiektów budowlanych na ogół uważane są za skomplikowane. Zespół projektujący ma za zadanie odpowiednio przetworzyć i połączyć informacje pochodzące z różnych źródeł i zaproponować zamawiającemu projekt obiektu spełniający jego oczekiwania, bezpieczny, atrakcyjny funkcjonalnie i estetycznie, o korzystnej relacji wartości do ceny oraz o innych współcześnie wymaganych walorach. Jak do tego doprowadzić? Książka odpowiada na to pytanie. Stanowi swego rodzaju przewodnik dla stron zainteresowanych zawarciem umowy o prace projektowe, wyjaśnia jak się w podejmowanych w tym zakresie działaniach „nie pogubić”, doprowadzając do uzyskania obopólnych korzyści. Publikacja adresowana jest do szerokiego spektrum klientów na rynku usług projektowych, od dużych instytucji, w tym publicznych, po indywidualne osoby fizyczne. Kierowana jest również do wykonawców usług projektowych – architektów, konstruktorów, projektantów różnego rodzaju instalacji związanych z obiektami budowlanymi, a także do studentów architektury i budownictwa. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 66/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Jacek Kotarbiński. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 213, [1] strona ; 23 cm.
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, ale też pokazuje wiele konkretnych przykładów z polskiego rynku. Praktyczne i inspirujące źródło wiedzy. Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. (Ze wstępu Autora). Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej - Dr Jolanta Tkaczyk. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skrócony spis treści: Zrozumieć zarządzanie marketingowe ; Rozpoznanie rynku ; Relacje z klientami ; Budowanie silnych marek ; Kształtowanie oferty rynkowej ; Dostarczanie wartości ; Komunikowanie wartości ; Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Wprowadzenie ; 2. Wyzwania świata cyfrowego ; 3. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu ; 4. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień "Marketingu 5.0" są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain /Powyższy opis pochodzi z okładki/.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Odkąd pingwiny sięgały pamięcią, zawsze mieszkały na tej właśnie górze lodowej. "To nasz dom” - powiedziałyby Ci, gdybyś kiedykolwiek odnalazł drogę do ich świata z lodu i śniegu. Powiedziałyby również: "To zawsze będzie nasz dom”. To wydawałoby się całkiem logiczne z ich punktu widzenia. A jednak pewnego dnia coś się zmieniło - mały pingwin dostrzegł, że ten świat stopniowo ulega zagładzie. Innym mieszkańcom góry ta perspektywa wydawała się tak nieprawdopodobna, że odrzucili tę niepokojącą wiadomość. Zmiana? Nie ma takiej możliwości! Ta opowieść nie jest zwykłą historyjką. To Twoja mantra i Twój kodeks. Przy użyciu przystępnej narracji, która przemawia do wszystkich bez względu na wiek, autorzy opowiadają o poważnych i niełatwych sprawach. Wprowadzanie procesu zmian, zarówno w Twoim życiu osobistym, jak i dużej organizacji, to zawsze trudny i wymagający proces. Potrzeba do niego odwagi i siły woli. Niesie on też za sobą ryzyko. Historia o pingwinach, które znalazły się w obliczu wielkiej transformacji, pobudzi Cię do refleksji i zaoferuje potężną dawkę motywacji w erze zmian. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.10.2022)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej