Konkurencyjność
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Czytelnia Główna
(4)
Autor
Gemra Kamil
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Kamińska Anna Dorota
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Puślecki Zdzisław W. (1947- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schwab Klaus (1938- )
(1)
Szóstek Aga
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(2566)
Miejska Biblioteka Publiczna (Jasło)
(2104)
Rodzina
(1760)
Przyjaźń
(1554)
Jasielski Dom Kultury
(1386)
Konkurencyjność
(-)
Tajemnica
(1332)
Miłość
(1251)
Śledztwo i dochodzenie
(1076)
Usługi
(1007)
Zabójstwo
(935)
Handel detaliczny
(910)
Relacje międzyludzkie
(893)
Poezja polska
(838)
Literatura
(815)
II wojna światowa (1939-1945)
(811)
Dzieci
(767)
Literatura polska
(757)
Urząd Miasta (Jasło)
(731)
Muzyka
(711)
Nastolatki
(679)
Relacja romantyczna
(655)
Konkursy i festiwale
(636)
Zwierzęta
(625)
Życie codzienne
(597)
Rodzeństwo
(595)
Handel
(591)
Wybory samorządowe
(588)
Małżeństwo
(520)
Policjanci
(520)
Partie polityczne
(519)
Dziewczęta
(517)
Magia
(514)
Sekrety rodzinne
(505)
Uczucia
(502)
NSZZ "Solidarność"
(491)
Związki zawodowe
(484)
Młodzieżowy Dom Kultury (Jasło)
(479)
Dziecko
(445)
Boże Narodzenie
(434)
Kampania wyborcza
(422)
Kultura
(412)
Film
(407)
Trudne sytuacje życiowe
(407)
Literatura dziecięca
(405)
Pamiętniki polskie
(405)
Prezentacje i wystąpienia
(393)
Osoby zaginione
(392)
Żydzi
(387)
Wojna 1939-1945 r.
(373)
Historia
(368)
Matki i córki
(358)
Literatura dziecięca angielska
(357)
Turystyka
(351)
Młodzież
(349)
Żywność
(342)
Sztuka
(340)
Arystokracja
(335)
Literatura dziecięca amerykańska
(329)
Wydawnictwa nielegalne
(328)
Wolne Związki Zawodowe
(327)
Pisarze polscy
(326)
Finanse
(324)
Kluby
(324)
Dziennikarze
(322)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(321)
Podróże
(321)
Polacy za granicą
(321)
Uczniowie
(312)
Wybory życiowe
(311)
Dokumenty życia społecznego
(310)
Elektronika
(310)
Kształcenie
(305)
Gry i zabawy
(302)
Język polski
(300)
Poszukiwania zaginionych
(294)
Ruchy społeczne
(291)
Psy
(288)
Muzeum Regionalne (Jasło)
(287)
Czytelnictwo
(284)
Kino
(282)
Biblioteki publiczne
(279)
Książka
(275)
Kino Syrena (Jasło)
(274)
Polityka
(274)
Ludzie a zwierzęta
(266)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(260)
Literatura młodzieżowa angielska
(260)
Sport
(260)
Zakład Tworzyw Sztucznych "Gamrat" S.A. (Jasło)
(255)
Komputery
(253)
Władcy
(252)
Przyroda
(251)
Wojsko
(251)
Dziadkowie i wnuki
(249)
Dramat polski
(248)
Poezja
(246)
Wakacje
(244)
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (Jasło)
(242)
Ojcowie i córki
(242)
Koty
(231)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Duża dynamika otoczenia, gwałtowny postęp technologiczny, rosnące napięcia polityczne, wzmożenie znaczenia interesów narodowych i pandemia COVID-19, związane z coraz większą złożonością, niepewnością i podwyższonym ryzykiem, spowodowały powstanie wielu wyzwań znacząco wpływających na zmiany w sposobach zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami i kreowaniu ich systemów logistycznych. Procesy logistyczne coraz bardziej determinują wyniki współczesnych przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw. Monografia jest szczególnie wartościową pozycją ze względu na aktualność tematu, a zwłaszcza jej walory naukowe oraz aplikacyjne. Książka przedstawia rozważania koncentrujące się na problematyce zarządzania procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach i kreowanych przez nie łańcuchach dostaw w kontekście kształtowania wyników przedsiębiorstwa. Rozważania i analizy oparto na najbardziej aktualnej, krajowej i zagranicznej, literaturze z zakresu zarządzania, ekonomii, finansów i logistyki oraz najnowszych badaniach empirycznych przeprowadzonych przez ośrodki naukowe i instytuty badawcze z różnych krajów. Prezentowane w pracy autorskie wyniki badań empirycznych istotnie powiększają wiedzę o zarządzaniu procesami logistycznymi we współczesnych polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych w kontekście kształtowania wyników ekonomicznych i rynkowych przedsiębiorstwa przed pandemią COVID-19 i w pierwszych miesiącach pandemii. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(EEE - Ekonomia)
Spis treści : 1. Wokół nowego modelu funkcjonowania Światowej Organizacji Handlu ; 2. Tendencje do wzrostu protekcjonizmu regulacyjnego w handlu międzynarodowym ; 3. Konkurencyjność Unii Europejskiej w XXI wieku ; 4. Unia Europejska a bezpieczeństwo ekonomiczne ; 5. Interakcje i współpraca w systemie innowacynym ; 6. Usługi we wspołczesnym rozwoju gospodarczym ; 7. Delokalizacja (offshoring) usług ; 8. Spójność ekonomiczna i społeczna Unii Europejskiej ; 9. Osłabienie Unii Europejskiej, USA i Japonii w warunkach recesji oraz światowe skutki kryzysu i prognozy rozwoju gospodarczego ; 10. Unia Europejska w nowej epoce merkantylizmu i regionalizmu ekonomicznego ; 11. Unia Europeska a interesy narodowe Federacji Rosyjskiej ; 12. Unia Europejska a Chińska Republika Ludowa ; 13. Perspektywy stosunków ekonomicznych między Unią Europejską a Chinami w warunkach pandemii Covid-19 ; 14. Kontrowersje wobec chińskiej inicjatywy Nowego Jedwabnego Szlaku ; 15. Kontrowersje pandeii Covid-19 dla gospodarki światowej ; 16. Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w walce z pandemią Covid-19 i wzrost ich perspektywicznego znaczenia ; 17. O kapitalizmie inwigilacyjym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć. Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala: dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci; odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami; zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć; określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji; oraz ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów. Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Uwarunkowania kształtowania przewag konkurencyjnych współczesnych przedsiębiorstw ; 2. Procesy innowacyjne jako źródło przewag konkurencyjnych ; 3. Doskonalenie działalności przedsiębiorstwa poprzez finansowanie procesów innowacyjnych ; 4. Rozwój przedsiębiorstw innowacyjnych w warunkach zarządzania ryzykiem ; 5. Zarządzanie ryzykiem i finansowanie działalności przedsiębiorstw innowacyjnych poprzez emisję papierów dłużnych ; 6. Nowoczesna forma finansowania kapitałem własnym - crowdfunding i jego rola w rozwoju procesów innowacyjnych i kreowaniu przewag konkurencyjnych ; 7. Przewagi konkurencyjnne w przedsiębiorstwach z przemysłów wysokich technologii - perspektywa zarządzania ryzykiem w procesach innowacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej