Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(18)
Poradniki i przewodniki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(6)
Czytelnia Główna
(34)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 3
(1)
Autor
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Ostaszewski Janusz (1956- )
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Bartosiak Kajetan
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Buła Piotr
(1)
Case John (1944- )
(1)
Cawrey Daniel
(1)
Chomiak-Orsa Iwona
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czech Marcin (1968- )
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Greever Tom
(1)
Gryz Jarosław
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górska-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Ivanov Peter (1970- )
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Karpa Anna
(1)
Knight Joe (1963- )
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Kosała Małgorzata
(1)
Kowalski Tomasz (prawnik)
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Książek Daniel
(1)
Kucińska-Landwójtowicz Aneta
(1)
Kurzynoga Małgorzata
(1)
Lantz Lorne
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lazier William C
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipka Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Machnik Marcin
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Michalik Zbigniew
(1)
Michalski Dariusz (ekonomia)
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Niedzielski Bartosz
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Paliś Beata
(1)
Paszkowska Małgorzata (prawo)
(1)
Pawełoszek Ilona
(1)
Piechocki Marek (1961- )
(1)
Podraza Andrzej (1964- )
(1)
Puciato Daniel
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Rogoda Bogdan
(1)
Ruszel Mariusz
(1)
Sierocka Iwona
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szóstek Aga
(1)
Trzciński Stanisław (1972- )
(1)
Urbaniec Maria
(1)
Wieczorkowski Jędrzej
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Zelek Leszek
(1)
Zieliński Kazimierz (ekonomia)
(1)
Ziółkowska Marta Joanna
(1)
Łaguna Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Odbiorca
Dzieci
(7983)
6-8 lat
(3584)
Młodzież
(3080)
9-13 lat
(2992)
0-5 lat
(2079)
Menedżerowie
(39)
14-17 lat
(981)
Szkoły wyższe
(196)
Rodzice
(163)
Szkoły podstawowe
(95)
Studenci
(68)
Dorośli
(51)
Nauczyciele
(46)
Psycholodzy
(28)
Szkoły średnie
(26)
Nauczyciele akademiccy
(25)
Psychoterapeuci
(23)
Logopedzi
(21)
Lekarze
(20)
18+
(19)
Grupa wiekowa Dzieci
(18)
Prawnicy
(18)
Przedsiębiorcy
(17)
Klasa 3.
(15)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(14)
Pedagodzy
(14)
Pracownicy naukowi
(13)
Klasa 2.
(12)
Szkoły ponadpodstawowe
(11)
Urzędnicy
(11)
Klasa 1.
(10)
Nauczyciele przedszkoli
(10)
Programiści
(9)
Terapeuci
(9)
Ekonomiści
(8)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(8)
Klasa 4.
(8)
Klasa 5.
(8)
Klasa 6.
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Politycy
(8)
Pracownicy socjalni
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Wychowawcy małych dzieci
(8)
Dzieci autystyczne
(7)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(7)
Inżynierowie
(7)
Kobieta
(7)
Dziewczęta
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(6)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(6)
Pracodawcy
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Bibliotekarze
(5)
Cudzoziemcy
(5)
Informatycy
(5)
Klasa 8.
(5)
Nastolatki
(5)
Policjanci
(5)
Pracownicy samorządowi
(5)
Psychiatrzy
(5)
A1 (poziom biegłości językowej)
(4)
Doktoranci
(4)
Dziennikarze
(4)
Niedowidzący
(4)
Piloci wycieczek
(4)
Przedszkola
(4)
Socjolodzy
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Adwokaci
(3)
Aplikanci
(3)
Arteterapeuci
(3)
Biblioterapeuci
(3)
Chorzy na depresję
(3)
Chłopcy
(3)
Coachowie
(3)
Deweloperzy
(3)
Farmaceuci
(3)
Fizjoterapeuci
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(3)
Opiekunowie medyczni
(3)
Przewodnicy turystyczni
(3)
Szkoły policealne
(3)
A2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(2)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Architekci
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Budowlani
(2)
C1 poziom biegłości językowej
(2)
Chorzy na celiakię
(2)
Chorzy na nowotwory
(2)
Cukrzycy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Działacze społeczni
(2)
Inspektorzy pracy
(2)
Klasa 7.
(2)
Temat
Zarządzanie
(10)
Przedsiębiorstwo
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Przywództwo
(4)
COVID-19
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Finanse
(2)
Innowacje
(2)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka
(2)
Organizacja
(2)
Praca zdalna
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Rynek finansowy
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Analiza danych
(1)
Audyt logistyczny
(1)
Bank centralny
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Big data
(1)
Blockchain
(1)
Branża TSL
(1)
Budżet państwa
(1)
Budżety terenowe
(1)
Coaching
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Ekonomia współpracy
(1)
Ekonomika farmaceutyczna
(1)
Emocjonalne nastawienie wobec organizacji
(1)
Energetyka odnawialna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Farmakoekonomika
(1)
Farmakoterapia
(1)
Filozofia
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Fizjoterapia
(1)
Fizykoterapia (specjalność)
(1)
Franczyza
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka niskoemisyjna
(1)
Haking
(1)
Informacja zwrotna (zarządzanie)
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola
(1)
Kontrola leków i narkotyków
(1)
Kreatywność
(1)
Kryptowaluta
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
Kultura
(1)
Leczenie farmakologiczne
(1)
Leki
(1)
Leki refundowane
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja
(1)
Muzyka
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Neuroekonomia
(1)
Nowe Zarządzanie Publiczne
(1)
Ochrona danych
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odbiór dzieła sztuki
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja pracy
(1)
Podatek
(1)
Polityka lekowa
(1)
Polityka zdrowotna
(1)
Praca
(1)
Pracownicy
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Opracowanie
(16)
Monografia
(9)
Poradnik
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Raport z badań
(3)
Podręcznik
(2)
Komentarz prawny
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Blockchain, czyli łańcuch bloków, niefortunnie kojarzy się z kryptowalutami i przestępczością. Tymczasem potencjał tej technologii jest ogromny i zapewne wciąż nie znamy wszystkich możliwych jej zastosowań. Łańcuch bloków jest w istocie publicznym rejestrem, który może się stać ogólnoświatową, zdecentralizowaną księgą służącą do rejestrowania, inwentaryzacji i organizowania transferów wszelkiego rodzaju aktywów. Najwyższy więc czas, aby emocje i sensacyjno-kryminalne wyobrażenia dotyczące blockchaina zastąpić zrozumieniem tej technologii i aktualną wiedzą. Ta książka jest przeznaczona dla osób chcących zrozumieć działanie łańcucha bloków i rozważających praktyczne zastosowanie tej technologii. Skorzystają z niej i menedżerowie, i specjaliści IT. Omówiono tu ewolucję blockchaina i najróżniejsze sposoby jego użycia - przy czym to wyjaśnienie wychodzi daleko poza tematykę kryptowalut. Zaprezentowano też tematykę tworzenia inteligentnych kontraktów i zdecentralizowanych aplikacji z uwzględnieniem problemów wiążących się z tymi zastosowaniami łańcucha bloków. Nie zabrakło sprawdzonych informacji dotyczących naruszania prawa z wykorzystaniem łańcucha bloków, na przykład prania brudnych pieniędzy, hakowania giełd czy kradzieży. Dzięki temu przewodnikowi można łatwo zrozumieć, czym blockchain jest, a czym nie jest, do czego się nadaje i jakie modele biznesowe szczególnie mogą skorzystać na tej technologii. W książce między innymi: najważniejsze koncepcje dotyczące bitcoina i łańcucha bloków, możliwości technologii blockchain, skalowalność i rozwidlenia łańcucha bloków, Ethereum i inne łańcuchy bloków, możliwe sposoby zastosowania łańcucha bloków, perspektywy technologii blockchain - Łańcuch bloków: zostań mistrzem technologii jutra! [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pracownik (employee) od momentu podjęcia pracy w organizacji staje się częścią jej „organizmu“. Jednocześnie otwiera się dla niego świat nowych doznań, doświadczeń (experience). Od tego, jak ten świat subiektywnie postrzega, zależy czas i jakość jego relacji z organizacją. Ważne jest zatem nie tylko wycinkowe (typu candidate experience), ale też kompleksowe kształtowanie doświadczeń pracowników w ramach zarządzania kapitałem ludzkim. Chodzi o doświadczenia: - sensoryczne, - emocjonalne, - intelektualne, - behawioralne i - społeczne, a zatem o te same rodzaje modułów doświadczeń, które są też udziałem klientów, co nie powinno dziwić, zważywszy, że pracownicy to tzw. klienci wewnętrzni. Tego rodzaju prezentacja treści zarządzania najważniejszym kapitałem – kapitałem ludzkim – odpowiada obecnemu etapowi rozwoju rynku, a mianowicie – rynkowi doznań. Czy oznacza ona zerwanie z dominującym w zarządzaniu kapitałem ludzkim neopozytywistyczno-funkcjonalistyczno-systemowym paradygmatem? Na to pytanie starano się w książce znaleźć odpowiedź. Adresowana jest ona jednak nie tylko do teoretyków, ale także do praktyków z obszaru human resources (zwłaszcza: do projektantów ds. doświadczeń pracowników) poszukujących sposobów na wykreowanie wartościowych związków z employees „na miarę naszych czasów“. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowej przestrzeni fizycznej i społecznej / Iwona Mendryk redakcja naukowa. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 568 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Monografia jest zbiorem artykułów prezentujących wyniki prac badawczych naukowców realizujących swoje badania w różnych ośrodkach akademickich w Polsce. Tematyka dotyczy szeroko rozumianego zarządzania zasobami ludzkimi. Przedstawiono m.in. problemy związane wynikające z faktu funkcjonowania w warunkach pandemii Covid-19 oraz zagadnienia wiążące ustalenia teoretyczne z zakresu ZZL z praktycznymi rozwiązaniami spotykanymi w organizacjach. Atutem monografii jest różnorodność poruszanych tematów. Opisy projektów badawczych i metodyki badań oraz uzyskanych wyników stanowić mogą źródło inspiracji dla młodych badaczy, jak również wspomagać wprowadzanie rozwiązań HR–owych w przedsiębiorstwach. Czytelnik znajdzie informacje dotyczące informatyzacji procesów HR, możliwości rozwoju kapitału ludzkiego, potencjalnych szans wynikających ze zróżnicowania pracowników oraz korzyści z wprowadzania rozwiązań ukierunkowanych na poprawę dobrostanu pracowników. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finanse zielonej transformacji / Dariusz Michalski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 272, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, zarówno menedżerów szczebla strategicznego i operacyjnego, jak i pracowników zajmujących się na co dzień analizami i planowaniem finansowym, gospodarką energetyczną, marketingiem oraz kontrolą zarządczą. Stanowi kompendium wiedzy dla studentów i osób stawiających pierwsze kroki w dziedzinie zielonych finansów, a także dla czytelników bardziej zaawansowanych, poszukujących konkretnej wiedzy z obszaru poruszanej problematyki. Publikacja polecana jest szczególnie kadrze kierowniczej, która określa wytyczne dla planowania strategicznego i kreowania przyszłości przedsiębiorstw i instytucji finansowych w dobie radykalnej zmiany ich funkcjonowania, wynikającej z realizacji globalnych celów klimatycznych. Monografia dostarcza informacji o wyzwaniach oraz narzędziach, które pozwolą decydentom znaleźć sposób na dostosowanie funkcjonowania podmiotów, którymi zarządzają do warunków gospodarowania w zielonej transformacji oraz zastosować instrumenty zielonych finansów do sprostania pojawiającym się wyzwaniom i dostosowania funkcjonowania ich organizacji do zmieniających się drastycznie warunków prowadzenia biznesu. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : PWN, 2022. - 403 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału. Podręcznik jest podzielony na 15 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m.in.: teorie zarządzania, społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa, środowisko przedsiębiorstwa, proces podejmowania decyzji, planowanie, organizowanie, zarządzanie kadrami, zachowanie organizacyjne, przewodzenie, przedsiębiorczość. Nowe wydanie zostało uaktualnione i uzupełnione informacjami z zakresu technologii informacyjnej oraz wzbogacone nowymi treściami z zakresu zarządzania e-biznesem. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura i etyka zarządzania / Tadeusz Oleksyn. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 350 stron : fotografie, ilustracje ; 23 cm.
Książka wyjaśnia istotę i znaczenie kultury zarządzania. Ułatwia zrozumienie najważniejszych terminów, determinant, procesów kształtowania kultury zarządzania i wykorzystywania jej w zarządzaniu. Celem jest zarówno osiąganie satysfakcjonującej efektywności i konkurencyjności – ale i współpracy – w ramach organizacji różnych typów, jak też tworzenie lepszych relacji interpersonalnych i środowiska bardziej przyjaznego ludziom w miejscu pracy, poprzez dostarczenie odpowiedniej wiedzy. Pokazuje, jak tworzyć lepszy świat organizacji, w którym ludzie są mniej zestresowani, lepiej się czują i pracują oraz są szczęśliwsi. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finanse u progu trzeciej dekady XXI wieku. T. 1 / redaktorzy naukowi Janusz Ostaszewski, Małgorzata Iwanicz-Drozdowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 562 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Książka obejmuje całościowo istotę współczesnej nauki o finansach, adresowana jest zarówno doktorantom, jak i studentom studiów licencjackich oraz magisterskich, studiujących ten przedmiot. Publikacja ta umożliwi współczesnym menedżerom lepiej zarządzać finansami, a także pozwoli im – w szerszym niż do tej pory zakresie – zaistnieć na międzynarodowym rynku finansowym. Polecamy także: Finanse u progu trzeciej dekady XXI wieku. Tom 2. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finanse u progu trzeciej dekady XXI wieku. T. 2 / redaktorzy naukowi Janusz Ostaszewski, Elżbieta Malinowska-Misiąg. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 370 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Książka obejmuje całościowo istotę współczesnej nauki o finansach, adresowana jest zarówno doktorantom, jak i studentom studiów licencjackich oraz magisterskich, studiujących ten przedmiot. Publikacja ta umożliwi współczesnym menedżerom lepiej zarządzać finansami, a także pozwoli im – w szerszym niż do tej pory zakresie – zaistnieć na międzynarodowym rynku finansowym. Polecamy także: Finanse u progu trzeciej dekady XXI wieku. Tom 1. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach. /Powyżsyz opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawód fizjoterapeuty i rehabilitacja lecznicza w Polsce / Małgorzata Paszkowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 319, [3] strony ; 23 cm.
Książka kompleksowo przedstawia aktualny status i zasady wykonywania zawodu fizjoterapeuty, a także organizację rehabilitacji leczniczej w Polsce. Omówiono w niej kompetencje, prawa i obowiązki fizjoterapeutów, a także możliwe formy organizacyjne rehabilitacji leczniczej i ich zakresy. Publikacja w zamierzeniu autorki ma stanowić kompendium podstawowej wiedzy o zawodzie i rodzajach działalności leczniczej w zakresie rehabilitacji, dla każdej osoby wykonującej zawód fizjoterapeuty. Posługując się przystępnym językiem autorka wskazuje m.in.: - jakie są cechy zawodu fizjoterapeuty kształtujące jego pozycje zawodową, - jakie są generalne rodzaje rehabilitacji i podstawowe definicje z nią związane, - jaki jest system kształcenia dyplomowego i podyplomowego fizjoterapeutów, - jakie są warunki formalne dostępu do zawodu fizjoterapeuty oraz ograniczenia w wykonywaniu tego zawodu, - jakie są prawne i etyczne standardy wykonywania zawodu fizjoterapeuty, - jak funkcjonuje samorząd zawodowy fizjoterapeutów, - jakie są zasady zakładania i funkcjonowania zakładów rehabilitacji leczniczej i prywatnych praktyk fizjoterapeutycznych, - jakie są rodzaje świadczeń gwarantowanych w zakresie rehabilitacji leczniczej, - jakie są formy rehabilitacji leczniczej poza systemem ubezpieczenia zdrowotnego (m.in. rehabilitacja w ramach prewencji rentowej ZUS, KRUS). Książka adresowana jest przede wszystkim do fizjoterapeutów oraz do osób zarządzających podmiotami, w których udzielane są świadczenia rehabilitacji leczniczej, a także do studentów kierunku fizjoterapia oraz do innych osób zainteresowanych problematyką funkcjonowania rehabilitacji leczniczej w Polsce. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej? / Grzegorz Radłowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 289, [1] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Marketing)
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie, by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany. Dzięki lekturze poznasz: metody i formuły feedbacku do zastosowania w różnych sytuacjach, badania nad użyciem feedbacku w różnych firmach i zespołach, formuły z poziomów: strategicznego do prowadzenia firmy dla właścicieli i zarządu, operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów, indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć. Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala: dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci; odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami; zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć; określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji; oraz ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów. Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarażeni dźwiękiem : rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji / Stanisław Trzciński. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 939, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Książka została napisana z myślą o pasjonatach muzyki przez pasjonata muzyki. Autor - Stanisław Trzciński, doktor nauk o kulturze i badacz Uniwersytetu SWPS współtworzy polski przemysł muzyczny od 30 lat. To kompleksowy, praktyczny podręcznik opisujący zasady działania współczesnego rynku muzycznego w erze sztucznej inteligencji. Publikacja zawiera najnowsze, przeprowadzone przez autora na szeroką skalę, badania polskich konsumentów muzyki i wywiady z najważniejszymi ludźmi polskiego przemysłu muzycznego oraz rozważania o kulturze i emocjach w muzyce. Autor sięga także do wiedzy z zakresu socjologii, antropologii, muzykologii i psychologii. Z jednej strony pisze o funkcjach emocji i mózgu, opisuje sposoby słuchania muzyki i uczestnictwa w koncertach, a z drugiej - zagłębia się w zagadnienia dotyczące wykorzystania muzyki w komunikacji marketingowej. Autora interesuje marketing muzyczny w reklamach i przestrzeni publicznej. W książce opisane są zasady działania algorytmów oraz playlist muzycznych tworzonych w serwisach streamingowych, takich jak Spotify, a także na platformach takich jak TikTok i YouTube. Czytelnik znajdzie także rozważania futurologiczne z zakresu wizualnego słuchania muzyki i wykorzystania VR czy AI. Publikacja jest odpowiedzią na zapotrzebowania współczesnego, światowego rynku muzycznego. Autor przedstawia dane dotyczące rynków w USA, Azji i Europie ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Ważnym elementem w książce jest pokazanie sektora muzycznego jako ważnego składnika gospodarki kreatywnej. Czytelnik pozna wiele szczegółów dotyczących składowych, struktury i zasad funkcjonowania współczesnego przemysłu muzycznego w branży fonograficznej, publishingowej czy na rynku koncertowym. Autor opisuje też najważniejsze aspekty prawne dotyczące licencjonowania muzyki czy wspomagania się sztuczną inteligencją i te, dotyczące dynamicznie zmieniającego się rynku pracy artystów. To lektura dla pasjonatów muzyki, twórców, artystów, debiutantów, menedżerów i pracowników przemysłu muzycznego, naukowców i badaczy, dziennikarzy, przedsiębiorców, specjalistów na rynku reklamy, marketingu i handlu.To pierwszy w Europie Centralnej podręcznik o rynku muzycznym w dobie cyfryzacji dla studentów wydziałów humanistycznych: kulturoznawstwa, socjologii, antropologii, ekonomii, muzykologii i psychologii. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 78 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 Ryszard Knosala Poleca)
Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z elementów leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez wątpienia zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne generują coraz więcej danych - zazwyczaj słabo ustrukturyzowanych, powstających strumieniowo w czasie rzeczywistym. Metody big data pozwalają na praktyczne ich wykorzystywanie dzięki zapewnieniu możliwości gromadzenia, przetwarzania i analizy. Dane takie stają się następnie surowcem w zarządzaniu nie tylko właściwą produkcją, lecz także ogólnie - organizacją. To dane są coraz ważniejszym paliwem dla całej gospodarki. Idea Przemysłu 4.0 jest osią serii wydawniczej, lecz - przedstawiając koncepcję big data - konieczne jest wyjście poza zarządzanie wyłącznie procesami produkcyjnymi i odniesienie jej też do innych aspektów zarządzania.[Powyższy opis pochodzi od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach zrównoważonego rozwoju / redakcja naukowa Agnieszka Wojtczuk-Turek. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 267, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Problematyka książki wpisuje się w niezwykle ważny i aktualny nurt idei zrównoważonego rozwoju, której implementacja w firmach ma zapewnić jednocześnie korzyści ekonomiczne, społeczne i ukierunkowane na środowisko, dostarczając interesariuszom wewnętrznym i zewnętrznym określonych wartości. Sustainable human resource management wspiera ideę zrównoważonego rozwoju organizacji, kładzie nacisk na sprawiedliwe traktowanie, dba o rozwój, zakłada rozwój kompetencji pracowników, promuje równowagę praca-życie. Zaproponowane przez autorów podejście wykracza poza działania jedynie środowiskowe (green HRM i green behavior) i odwołuje się do szerokiego spektrum oddziaływań, jakie specjaliści HR mogą proponować swoim pracownikom. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Spis treści : 1. Monitorowanie jako obszar badań w zarządzaniu ; 2. Cele i rodzaje monitorowania ; 3. Powody monitorowania pracy i jego rodzaje na przykładzie problemu gapowicza i jego współczena wersja w pracy w postaci serfowania po sieci ; 4. Tradycyjne i współczesne monitorowanie pracy, czyli o monitorowaniu elektonicznym ; 5. Sposoby wdrażania monitorowania pracy w różnych kontekstach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turbulentne otoczenie systemu pomocy społecznej wywołane m.in. migracjami, skutkami pandemii COVID-19, procesami demograficznymi, terroryzmem czy globalizacją determinuje poszukiwanie narzędzi zwiększających skuteczność działania jednostek. Powodem podjęcia badań w przedmiotowym obszarze były reformy sektora publicznego przeprowadzone w USA i państwach Europy Zachodniej według założeń koncepcji nowego zarządzania publicznego, w wyniku których dokonano transformacji usług publicznych. Zasadnicza część dorobku naukowego niniejszej monografii – koncepcja menedżerskiego zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej – jest narzędziem pomocniczym służącym do wywołania refleksji wewnątrzorganizacyjnej, której następstwem winno być zainicjowanie przez władze centralne i samorządowe debaty publicznej dotyczącej korelacji mechanizmów zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej z dynamicznie zmieniającym się otoczeniem. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 5 zmienione i uaktualnione. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Spis treści : 1. Franczyza jako forma więzi ekonomicznej ; 2. Podstawy prawne powiązań franczyznowych ; 3. Rozwój franczyzy w wybranych krajach świata
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej