Odbiór dzieła sztuki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Druki ulotne
(1)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
DŻS
(1)
Autor
Trzciński Stanisław (1972- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Artyści
(1)
Dziennikarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Muzycy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(2568)
Miejska Biblioteka Publiczna (Jasło)
(2104)
Rodzina
(1760)
Przyjaźń
(1554)
Jasielski Dom Kultury
(1386)
Odbiór dzieła sztuki
(-)
Tajemnica
(1334)
Miłość
(1252)
Śledztwo i dochodzenie
(1076)
Usługi
(1007)
Zabójstwo
(936)
Handel detaliczny
(910)
Relacje międzyludzkie
(894)
Poezja polska
(838)
Literatura
(815)
II wojna światowa (1939-1945)
(811)
Dzieci
(767)
Literatura polska
(757)
Urząd Miasta (Jasło)
(731)
Muzyka
(711)
Nastolatki
(679)
Relacja romantyczna
(655)
Konkursy i festiwale
(636)
Zwierzęta
(625)
Życie codzienne
(597)
Rodzeństwo
(595)
Handel
(591)
Wybory samorządowe
(588)
Małżeństwo
(521)
Policjanci
(521)
Partie polityczne
(519)
Dziewczęta
(517)
Magia
(514)
Sekrety rodzinne
(505)
Uczucia
(502)
NSZZ "Solidarność"
(491)
Związki zawodowe
(484)
Młodzieżowy Dom Kultury (Jasło)
(479)
Dziecko
(445)
Boże Narodzenie
(434)
Kampania wyborcza
(422)
Kultura
(412)
Film
(407)
Trudne sytuacje życiowe
(407)
Pamiętniki polskie
(405)
Prezentacje i wystąpienia
(393)
Osoby zaginione
(392)
Żydzi
(387)
Wojna 1939-1945 r.
(373)
Historia
(368)
Matki i córki
(358)
Turystyka
(351)
Młodzież
(349)
Żywność
(342)
Sztuka
(340)
Arystokracja
(336)
Literatura dziecięca amerykańska
(329)
Wydawnictwa nielegalne
(328)
Wolne Związki Zawodowe
(327)
Pisarze polscy
(326)
Literatura dziecięca
(325)
Finanse
(324)
Kluby
(324)
Dziennikarze
(322)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(321)
Podróże
(321)
Polacy za granicą
(321)
Uczniowie
(312)
Wybory życiowe
(312)
Dokumenty życia społecznego
(310)
Elektronika
(310)
Kształcenie
(305)
Gry i zabawy
(302)
Język polski
(300)
Poszukiwania zaginionych
(294)
Ruchy społeczne
(291)
Psy
(288)
Muzeum Regionalne (Jasło)
(287)
Czytelnictwo
(284)
Kino
(282)
Biblioteki publiczne
(279)
Książka
(275)
Kino Syrena (Jasło)
(274)
Polityka
(274)
Ludzie a zwierzęta
(266)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(260)
Literatura młodzieżowa angielska
(260)
Sport
(260)
Zakład Tworzyw Sztucznych "Gamrat" S.A. (Jasło)
(255)
Komputery
(253)
Władcy
(252)
Przyroda
(251)
Wojsko
(251)
Dziadkowie i wnuki
(249)
Dramat polski
(248)
Poezja
(246)
Wakacje
(244)
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (Jasło)
(242)
Ojcowie i córki
(242)
Koty
(231)
Przestępczość zorganizowana
(229)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Jasło (woj. podkarpackie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Ulotka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zarażeni dźwiękiem : rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji / Stanisław Trzciński. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 939, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Książka została napisana z myślą o pasjonatach muzyki przez pasjonata muzyki. Autor - Stanisław Trzciński, doktor nauk o kulturze i badacz Uniwersytetu SWPS współtworzy polski przemysł muzyczny od 30 lat. To kompleksowy, praktyczny podręcznik opisujący zasady działania współczesnego rynku muzycznego w erze sztucznej inteligencji. Publikacja zawiera najnowsze, przeprowadzone przez autora na szeroką skalę, badania polskich konsumentów muzyki i wywiady z najważniejszymi ludźmi polskiego przemysłu muzycznego oraz rozważania o kulturze i emocjach w muzyce. Autor sięga także do wiedzy z zakresu socjologii, antropologii, muzykologii i psychologii. Z jednej strony pisze o funkcjach emocji i mózgu, opisuje sposoby słuchania muzyki i uczestnictwa w koncertach, a z drugiej - zagłębia się w zagadnienia dotyczące wykorzystania muzyki w komunikacji marketingowej. Autora interesuje marketing muzyczny w reklamach i przestrzeni publicznej. W książce opisane są zasady działania algorytmów oraz playlist muzycznych tworzonych w serwisach streamingowych, takich jak Spotify, a także na platformach takich jak TikTok i YouTube. Czytelnik znajdzie także rozważania futurologiczne z zakresu wizualnego słuchania muzyki i wykorzystania VR czy AI. Publikacja jest odpowiedzią na zapotrzebowania współczesnego, światowego rynku muzycznego. Autor przedstawia dane dotyczące rynków w USA, Azji i Europie ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Ważnym elementem w książce jest pokazanie sektora muzycznego jako ważnego składnika gospodarki kreatywnej. Czytelnik pozna wiele szczegółów dotyczących składowych, struktury i zasad funkcjonowania współczesnego przemysłu muzycznego w branży fonograficznej, publishingowej czy na rynku koncertowym. Autor opisuje też najważniejsze aspekty prawne dotyczące licencjonowania muzyki czy wspomagania się sztuczną inteligencją i te, dotyczące dynamicznie zmieniającego się rynku pracy artystów. To lektura dla pasjonatów muzyki, twórców, artystów, debiutantów, menedżerów i pracowników przemysłu muzycznego, naukowców i badaczy, dziennikarzy, przedsiębiorców, specjalistów na rynku reklamy, marketingu i handlu.To pierwszy w Europie Centralnej podręcznik o rynku muzycznym w dobie cyfryzacji dla studentów wydziałów humanistycznych: kulturoznawstwa, socjologii, antropologii, ekonomii, muzykologii i psychologii. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 78 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Jak "czytać" dzieło sztuki plastycznej / Jasielski Dom Kultury. - Jasło : Jasielski Dom Kultury, 2020. - [2] strony : ilustracje kolorowe ; 14x11 cm.
Ulotka [szt. 1] z informacją o prelekcji Anny Steligi, w dniu 21 września 2017 r., w ramach cyklu Studnia Kulturalna JDK.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. XI.12.2.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej