Dziennikarze
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia Główna
(3)
Autor
Dzierżanowski Marcin (1977- )
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Jakimowicz Robert
(1)
Kornaś Jerzy
(1)
Kostrzewa Inga (1973- )
(1)
Miecznikowski Grzegorz
(1)
Rogaska Karolina
(1)
Trzciński Stanisław (1972- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(7573)
6-8 lat
(3570)
Młodzież
(3043)
9-13 lat
(2977)
0-5 lat
(2066)
Dziennikarze
(4)
14-17 lat
(979)
Szkoły wyższe
(194)
Rodzice
(162)
Szkoły podstawowe
(95)
Studenci
(67)
Dorośli
(51)
Nauczyciele
(45)
Menedżerowie
(39)
Psycholodzy
(28)
Szkoły średnie
(26)
Nauczyciele akademiccy
(25)
Psychoterapeuci
(23)
Logopedzi
(21)
Lekarze
(20)
18+
(19)
Grupa wiekowa Dzieci
(18)
Prawnicy
(17)
Przedsiębiorcy
(17)
Klasa 3.
(15)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(14)
Pedagodzy
(14)
Pracownicy naukowi
(13)
Klasa 2.
(12)
Szkoły ponadpodstawowe
(11)
Urzędnicy
(11)
Klasa 1.
(10)
Nauczyciele przedszkoli
(9)
Programiści
(9)
Terapeuci
(9)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(8)
Klasa 4.
(8)
Klasa 5.
(8)
Klasa 6.
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Politycy
(8)
Pracownicy socjalni
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Wychowawcy małych dzieci
(8)
Dzieci autystyczne
(7)
Ekonomiści
(7)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(7)
Inżynierowie
(7)
Kobieta
(7)
Dziewczęta
(6)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(6)
Pracodawcy
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Bibliotekarze
(5)
Cudzoziemcy
(5)
Informatycy
(5)
Klasa 8.
(5)
Nastolatki
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Pracownicy samorządowi
(5)
Psychiatrzy
(5)
A1 (poziom biegłości językowej)
(4)
Doktoranci
(4)
Niedowidzący
(4)
Piloci wycieczek
(4)
Policjanci
(4)
Przedszkola
(4)
Socjolodzy
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Adwokaci
(3)
Aplikanci
(3)
Arteterapeuci
(3)
Biblioterapeuci
(3)
Chorzy na depresję
(3)
Chłopcy
(3)
Coachowie
(3)
Deweloperzy
(3)
Farmaceuci
(3)
Fizjoterapeuci
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(3)
Opiekunowie medyczni
(3)
Przewodnicy turystyczni
(3)
Szkoły policealne
(3)
A2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(2)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Architekci
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Budowlani
(2)
C1 poziom biegłości językowej
(2)
Chorzy na celiakię
(2)
Chorzy na nowotwory
(2)
Cukrzycy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Działacze społeczni
(2)
Inspektorzy pracy
(2)
Klasa 7.
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Chiny
(1)
Dyskryminacja ze względu na orientację seksualną
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Funkcjonariusze publiczni
(1)
Integracja społeczna
(1)
Mniejszości seksualne
(1)
Muzyka
(1)
Odbiór dzieła sztuki
(1)
Przemysł muzyczny
(1)
Publiczność
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Słownictwo
(1)
Służby mundurowe
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Ustrój polityczny
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Francja
(1)
Indie
(1)
Japonia
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Szwajcaria
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Broszura
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Etyka zawodowa funkcjonariuszy służb państwowych / Jolanta Itrich-Drabarek. - Wydanie II uaktualnione, uzupełnione, poprawione. - Warszawa : Difin, 2019. - 284 strony ; 23 cm.
Spis treści ; 1. Rola etyki w państwiedemokratycznym ; 2. System wartości funkcjonariuszy państwowych ; 3. Etyka funkcjonariuszy policji w wybranych państwach ; 4. Kodeksy etyczne służb mundurowych ; 5. Etyka służb mundurowych ; 6. Wybrane problemy etyczne służb państwowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej publikacji znajdziesz porady, jak pisać i mówić o osobach LGBT+ oraz jak tego nie robić. Każdy czasem stoi przed dylematem, które formy są poprawne, co mówić i co pisać. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarażeni dźwiękiem : rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji / Stanisław Trzciński. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 939, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Książka została napisana z myślą o pasjonatach muzyki przez pasjonata muzyki. Autor - Stanisław Trzciński, doktor nauk o kulturze i badacz Uniwersytetu SWPS współtworzy polski przemysł muzyczny od 30 lat. To kompleksowy, praktyczny podręcznik opisujący zasady działania współczesnego rynku muzycznego w erze sztucznej inteligencji. Publikacja zawiera najnowsze, przeprowadzone przez autora na szeroką skalę, badania polskich konsumentów muzyki i wywiady z najważniejszymi ludźmi polskiego przemysłu muzycznego oraz rozważania o kulturze i emocjach w muzyce. Autor sięga także do wiedzy z zakresu socjologii, antropologii, muzykologii i psychologii. Z jednej strony pisze o funkcjach emocji i mózgu, opisuje sposoby słuchania muzyki i uczestnictwa w koncertach, a z drugiej - zagłębia się w zagadnienia dotyczące wykorzystania muzyki w komunikacji marketingowej. Autora interesuje marketing muzyczny w reklamach i przestrzeni publicznej. W książce opisane są zasady działania algorytmów oraz playlist muzycznych tworzonych w serwisach streamingowych, takich jak Spotify, a także na platformach takich jak TikTok i YouTube. Czytelnik znajdzie także rozważania futurologiczne z zakresu wizualnego słuchania muzyki i wykorzystania VR czy AI. Publikacja jest odpowiedzią na zapotrzebowania współczesnego, światowego rynku muzycznego. Autor przedstawia dane dotyczące rynków w USA, Azji i Europie ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Ważnym elementem w książce jest pokazanie sektora muzycznego jako ważnego składnika gospodarki kreatywnej. Czytelnik pozna wiele szczegółów dotyczących składowych, struktury i zasad funkcjonowania współczesnego przemysłu muzycznego w branży fonograficznej, publishingowej czy na rynku koncertowym. Autor opisuje też najważniejsze aspekty prawne dotyczące licencjonowania muzyki czy wspomagania się sztuczną inteligencją i te, dotyczące dynamicznie zmieniającego się rynku pracy artystów. To lektura dla pasjonatów muzyki, twórców, artystów, debiutantów, menedżerów i pracowników przemysłu muzycznego, naukowców i badaczy, dziennikarzy, przedsiębiorców, specjalistów na rynku reklamy, marketingu i handlu.To pierwszy w Europie Centralnej podręcznik o rynku muzycznym w dobie cyfryzacji dla studentów wydziałów humanistycznych: kulturoznawstwa, socjologii, antropologii, ekonomii, muzykologii i psychologii. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 78 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej