Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(167)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(130)
Publikacje naukowe
(77)
Publikacje fachowe
(50)
Publikacje dydaktyczne
(35)
Druki ulotne
(28)
Poradniki i przewodniki
(16)
Czasopisma
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje promocyjne
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje informacyjne
(5)
E-booki
(3)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(103)
nieokreślona
(37)
dostępne
(28)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(27)
Czytelnia Główna
(104)
Filia nr 2
(8)
Filia nr 3
(1)
DŻS
(35)
Autor
Marecki Marek
(5)
Szafarz Danuta
(5)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Isaacson Walter (1952- )
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Knosala Ryszard
(2)
Lipa Michał
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Strąkow Michał
(2)
Szpakowski Mirosław K
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Aldridge Ethan M
(1)
Atlas Radosław
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Banaszczyk Piotr
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Bieliński Przemysław $d (1977- )
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Bień Witold
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brzosko Anna
(1)
Brzuska Eugeniusz
(1)
Buła Piotr
(1)
Bąk Michał
(1)
Case John (1944- )
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chomiak-Orsa Iwona
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czarnecki Sławomir
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna. Autor
(1)
Domarecki Krzysztof
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dygaszewicz Klara. Prawne aspekty cyberbezpieczeństwa organizacji
(1)
Dyląg Jan
(1)
Dyląg Renata
(1)
Dzikowicz Marek (1986- )
(1)
Elmore Bartow J
(1)
Falicki Paweł (1954- )
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fischer Iwona
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Gans Joshua (1968- )
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gemra Kamil
(1)
Gemra Kamil. Nowoczesne formy finansowania organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gnyszka Maciej
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gonciarski Wiesław. Gospodarka cyfrowa w dobie czwartej rewolucji technologicznej
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Greever Tom
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Gryczko Noemi
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Góralczyk Bogdan (1954- )
(1)
Górska-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Hsieh Tony (1973- )
(1)
Ivanov Peter (1970- )
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jakimiuk Krzysztof
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Janik Tomasz
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(84)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(158)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(170)
Język
polski
(169)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(30)
Szkoły wyższe
(29)
Przedsiębiorcy
(13)
Studenci
(10)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Ekonomiści
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Dyrektorzy HR
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Urzędnicy
(2)
Menedżerowie
(1)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy klienta
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Kadry
(1)
Logistycy
(1)
Politycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci
(1)
szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Zarządzanie
(33)
Przedsiębiorstwo
(23)
Usługi
(20)
Handel
(17)
Marketing
(17)
Reklama
(12)
Promocja handlowa
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Handel detaliczny
(9)
Innowacje
(9)
Przywództwo
(8)
F.H.U. "Markand" (Miejsce Piastowe)
(7)
Żywność
(7)
Organizacja
(6)
Instytucje kultury
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Przedsiębiorcy
(5)
COVID-19
(4)
Decyzje
(4)
Internet
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Konkurencyjność
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Kreatywność
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Logistyka
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Projektowanie
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Sukces
(4)
Urząd Miasta (Jasło)
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Apple Inc
(3)
Artykuły przemysłowe
(3)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Budownictwo
(3)
Cyberbezpieczeństwo
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Finanse
(3)
Gama (Jasło)
(3)
Gastronomia
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Kultura
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Praca
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Sklepy
(3)
Sklepy spożywcze
(3)
Sprzedaż
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Transport
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Boże Narodzenie
(2)
Coaching
(2)
Copywriting
(2)
Delikatesy Centrum (Jasło)
(2)
Dobre praktyki
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Hotelarstwo
(2)
Kariera
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kwiaty
(2)
Marfot (Jasło)
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Materiały budowlane
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Niepewność
(2)
Organizacja pracy
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
Przemysł komputerowy
(2)
Restauracja i Pizzeria Chimera (Jasło)
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Rynek pracy
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sektor publiczny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Styl kierowania
(2)
Służba zdrowia
(2)
Turystyka
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Temat: dzieło
Mojżesz
(1)
Temat: czas
2001-
(55)
1901-2000
(10)
1989-2000
(7)
1945-1989
(6)
1801-1900
(2)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(27)
Jasło (woj. podkarpackie)
(23)
Jasło (woj. podkarpackie ; okręg)
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(3)
Afryka
(1)
Chiny
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Legnicko-Głogowski Okręg Miedziowy
(1)
Lwów (Ukraina)
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Nigeria
(1)
Sanok (woj. podkarpackie)
(1)
Siedliska Sławęcińskie (woj. podkarpackie)
(1)
Skołyszyn (woj. podkarpackie, pow. jasielski, gm. Skołyszyn)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Truskawiec (Ukraina)
(1)
Użhorod (Ukraina)
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Święcany (woj. podkarpackie, pow. jasielski, gm. Skołyszyn ; okolice)
(1)
Święcany (woj. podkarpackie, pow. jasielski, gm. Skołyszyn)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(46)
Poradnik
(29)
Monografia
(27)
Praca zbiorowa
(11)
Ulotka reklamowa
(10)
Czasopisma
(7)
Czasopismo regionalno-lokalne
(7)
Materiały pomocnicze
(7)
Ulotki reklamowe
(6)
Podręcznik
(5)
Raport z badań
(3)
Wizytówki
(3)
Afisz
(2)
Biografia
(2)
Kalendarze
(2)
Poradniki
(2)
Album
(1)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Folder
(1)
Fotografie
(1)
Kalendarze (wydawnictwa)
(1)
Katalog handlowy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Muzyka religijna
(1)
Ogłoszenie
(1)
Opwiadanie francuskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Tablice i wzory
(1)
Ulotka
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(163)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(38)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Transport i logistyka
(7)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(6)
Dom i ogród
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Psychologia
(4)
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Biznes,marketing,zarządzanie
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kulinaria
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Ekonomia i gospodarka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
170 wyników Filtruj
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Tania odzież : zapraszamy na zakupy. - [Jasło] : [brak wydawcy], [202?]. - [1] karta : ilustracje kolorowe ; 21x15 cm.
Ulotka [szt. 1] promująca sprzedaż taniej odzieży w sklepie na ul. Kościuszki 35 w Jaśle.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. VI.6.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 227, [1] strona ; 21 cm.
Spis treś ci : 1. Dynamika negocjacji ; 2. Zasady, techniki i taktyka negocjacji; 3. Jak skutecznie zarządzać konfliktem ; 4. Język negocjacji- czyli o tym, co i jak mówić ; 5. Perswazja, kłamstwo i etyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”. Czego można się spodziewać po ich książce? Zdobycia umiejętności związanych ze zdalną sprzedażą i obsługą klienta. Ta książka jest dla ciebie, jeśli do tej pory byłeś handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradcą handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykaliście się face to face, a teraz musisz pracować w trybie home office. Sprawdzi się również wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwiększyć swoje kompetencje i poznać więcej narzędzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaży. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować oraz tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem. "Sprzedaż to niełatwa sztuka. Obecnie dodatkowym wyzwaniem jest pandemia, która sprawiła, że i sprzedaż musiała się zmienić – w dużej mierze na zdalną (także w branżach, które wcześniej tego sobie nie wyobrażały). I choć nie jestem fanem sztywnych regułek sprzedażowych, uważam, że warto od nich wyjść, pamiętając o najważniejszym – o intencji i nastawieniu, z jakimi kontaktujemy się z naszym klientem. Ta książka łączy jedno i drugie – daje konkretne narzędzia i wskazówki, jednocześnie odnosząc się do pozytywnych emocji zarówno handlowców, jak i ich klientów." /Jakub B. Bączek, trener mentalny olimpijczyków/. "Najlepszą praktyką jest teoria. Dzięki tej książce zrozumiecie jedno i drugie. Doświadczeni praktycy zbudowali system, który oparty jest i na wiedzy, i na teorii. Ich książka poprzez swą skondensowaną formę pozwala zrozumieć proces, który stoi za efektami, dzięki czemu każdy będzie w stanie zrobić krok dalej, nawet jeśli nie wierzy, że jest to możliwe." /Sebastian Kotow, psycholog, wykładowca akademicki, przedsiębiorca/. "Pomyśl o dowolnej trudności, jaka może się pojawić w procesie zdalnej sprzedaży lub utrzymania klienta, a tutaj znajdziesz rozwiązanie. Bez ogólników i lania wody. Metody, różne warianty reakcji, przykłady pytań i wypowiedzi. Konkretniej się nie da." /Dominika Kowalska, HRBP & Development Manager, Career & Strengths Coach/. "To świetny poradnik dla handlowców, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje. Podpowiada, co poprawić czy zmienić w kontaktach. Zawiera praktyczne wskazówki, np. jak dobrze wyglądać w kamerce, jakiego tonu głosu używać. Porusza aspekty psychologiczne, jak sobie radzić z odmową, jak rozmawiać z rozemocjonowanym kontrahentem." /Żaneta Lis-Stryczewska, Sales Team Manager grupa Coaching/. "Z duetem Kawszyn & Szaran znamy się od wielu lat i z zainteresowaniem obserwuję ich transformację. Mają niesamowitą orientację rynkową, bardzo szybko reagują na potrzeby rynku. Ta publikacja idealnie to odzwierciedla. Książka jest świetnym kompendium wiedzy zarówno dla nowicjusza, jak i wytrawnego handlowca. Gorąco polecam!" /Arkadiusz Ptak, dyrektor zarządzający/. "„Nie da się sprzedawać zdalnie” – to zdanie, które padało z ust bardzo wielu handlowców jeszcze nie tak dawno temu, bo na początku pandemii. Jednocześnie jest to zdanie, które na pewno nie padnie z ust żadnego handlowca, który zdecyduje się przeczytać książkę Romana Kawszyna i Adama Szarana. Gotowe schematy, algorytmy, a w wielu przypadkach wręcz fragmenty skryptów spowodują, że zdalna sprzedaż stanie się nawykiem, i to wyjątkowo przyjemnym, bo przynoszącym efekty widoczne zarówno w raportach, jak i… na twoim koncie." /Anna Przybył, redaktor naczelna magazynu „Szef sprzedaży”/. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach. /Powyżsyz opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma 2.0 : od dobrej do wielkiej / Jim Collins, Bill Lazier ; przekład: Michał Lipa. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 430 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Jak przekształcić firmę w prężne przedsiębiorstwo zdolne do osiągania ponadprzeciętnych wyników przez długi czas? Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu, który prowadzili w Stanford Graduate School of Business. Ich celem było stworzenie przewodnika dla liderów małych i średnich firm, którzy pragną zbudować wybitne przedsiębiorstwa osiągające trwałe wyniki. Dowiesz się z niej, jak stworzyć wersję 2.0 własnej firmy. I jak poradzić sobie z wyzwaniem rozwoju swoich umiejętności przywódczych, kiedy będzie się ona powiększała, osiągając dwukrotnie, pięciokrotnie, a nawet dziesięciokrotnie większe rozmiary niż na początku. Autorzy "Twojej firmy 2.0" przedstawiają liczne studia przypadków, a także: omawiają kluczowe elementy wspólne dla wszystkich wielkich, trwałych firm – autentyczny styl przywództwa, wizję, strategię, innowacje i taktyczną doskonałość; pokazują, jak ustalać wartości, cel i misję, gdy Twoja firma jest wciąż mała i elastyczna, jednocześnie tworząc przekonanie o jej ogromnym potencjale; demonstrują, jak rozwinąć najbardziej efektywny w Twojej sytuacji styl przywództwa, skupiając się na odpowiedzi na kluczowe pytanie: jakiej sprawie służysz?; pokazują, jak przełożyć wizję na skuteczne codzienne taktyki biznesowe oraz jak wspierać konsekwentną doskonałość taktyczną we wszystkim, co robi Twoja firma; wyjaśniają, jak rozwiązać krytyczne problemy strategiczne, z którymi boryka się każda mała i średnia firma; przedstawiają zestaw koncepcji – i szereg praktycznych technik – stymulujących kreatywność i utrzymujących innowacje wraz z rozwojem firmy. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
(dostępność ok. 25.05.2024)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Twoja Gazetka Skrzynkowa : bezpłatne czasopismo informacyjno-reklamowe : nr 1, 2018. - [Krosno] : F.H.U. "Markand", 2018. - [14] stron, [4] strony wkładki : ilustracje kolorowe ; 30x21 cm.
Kwartalnik
2018, nr 1 (69) 15 marca
2018, nr 1 (69) 15 marca
Gazetka skrzynkowa [szt. 1] o charakterze reklamowym, zawiera oferty firm z terenu Jasła i powiatu jasielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. VI.6 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Twoja Gazetka Skrzynkowa : bezpłatne czasopismo informacyjno-reklamowe : nr 3, 2021. - [Krosno] : F.H.U. "Markand", 2021. - [12] stron, [4] strony wkładki : ilustracje kolorowe ; 30x21 cm.
Kwartalnik
2021, nr 3 (83) 15 września
2021, nr 3 (83) 15 września
Gazetka skrzynkowa [szt. 2] o charakterze reklamowym, zawiera oferty firm z terenu Jasła i powiatu jasielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. VI.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twórcza odwaga : otwórz się na design thinking / Tom Kelley, David Kelley ; przekład Anita Doroba. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 284 strony, VIII stron tablic : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas. Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. To także najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Ludzie posiadający twórczą odwagę dokonują lepszych wyborów, łatwiej zmieniają kierunek i lepiej potrafią znajdować rozwiązania problemów, które wydają się nierozwiązywalne. Dostrzegają nowe możliwości i potrafią współpracować z innymi, by poprawić sytuację, w której się znaleźli, a do wyzwań podchodzą z nowo odkrytą odwagą. David i Tom Kelleyowie, twórcy IDEO i d.school, prekursorzy Design Thinking, udowadniają, że wszyscy mamy do zaoferowania nowatorskie pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą. Opierając się historiach, metodach i praktykach, które zaczerpnęli ze swojej kilkudziesięcioletniej współpracy z innowacyjnymi ludźmi z całego świata, bracia Kelleyowie stworzyli metodę twórczego myślenia, która pozwoli ci wyjść poza schematy, uporządkować proces twórczy i przejść do działania. Bo kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie – im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają. Dzięki tej książce: zdołasz uwolnić twórczy talent, który nosisz w sobie od dzieciństwa; rozwiniesz kilka umiejętności i nauczysz się kilku technik, by wykorzystywać swoją kreatywność; znajdziesz odwagę, by wypowiadać się i eksperymentować, podejmować ryzyko niepowodzenia i działać, idąc za twórczym impulsem i w rezultacie zaczniesz projektować swoje nowe życie! /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.06.2024)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Spis treści : CZ. I. ZASADY FUNKCJONOWANIA INSTYTUCJI KULTURY: R. I. Tworzenie i funkcjonowanie instytucji kultury (Ambroży Mituś) ; R. II. Władze instytucji kultury (Ambroży Mituś) ; R. III. Siedziba instytucji kultury (Sławomir Liżewski) ; R. IV. Działalność statutowa inna niż kulturalna (Sławomir Liżewski). CZ. II. PRAWNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA INSTYTUCJĄ KULTURY: R. I. Kadry i płace w instytucjach kultury (Małgorzata Mędrala) ; R. II. Umowy cywilnoprawne w instytucji kultury (Marek Rotkiewicz) ; R. III. Dostęp do informacji publicznej (Kazimierz Pawlik) ; R. IV. Ochrona danych osobowych w instytucjach kultury (Małgorzata Mędrala) ; R. V. Obowiązki kancelaryjne i archiwalne dyrektora instytucji kultury (Ewa Perłakowska, Iwona Fischer) ; R. VI. Obowiązki w zakresie organizowania imprez (Karolina Maria Wojciechowska ; R. VII. Zamówienia publiczne (Michał Kunikowski) ; R. VIII. Obowiązki dyrektora instytucji kultury w zakresie zarządzania nieruchomościami (Sławomir Liżewski) ; R. IX. Prawo autorskie i udostępnianie zasobów (Jakub Słupski). CZ. III. PRAWA I OBOWIĄZKI DYREKTORA INSTYTUCJI KULTURY WYNIKAJĄCE Z PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH RACHUNKOWOŚCI: R. I. Prawa i obowiązki dyrektora instytucji kultury wynikające z przepisów dotyczących rachunkowości (Ewa Ostapowicz) ; R. II. Planowanie finansowe (Ewa Ostapowicz) ; R. III. Podatki dochodowe (Sławomir Liżewski) ; R. IV. Podatek od towarów i usług (Tomasz Krywan) ; R. V. Inne podatki (Sławomir Liżewski) ; R. VI. Odpowiedzialność dyrektora instytucji kultury za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Krzysztof Szocik). CZ. IV. ZARZĄDZANIE INSTYTUCJĄ KULTURY: R. I. Finansowanie instytucji kultury (Sebastian Tyrakowski) ; R. II. Oferta instytucji kultury. Projektowanie i realizacja (Sebastian Tyrakowski) ; R. III. Praktyka zarządzania instytucją kultury (Sebastian Tyrakowski). CZ. V. WZORY DOKUMENTÓW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 656 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Węgiel polski, ekogroszek / Mejor Skołyszyn. - Skołyszyn : Mejor, [2020]. - [1] karta : ilustracje ; 15x11 cm.
Ulotka [szt. 2] reklamowa sklepu Mejor oferującego materiały, narzędzia budowlane i ogrodnicze i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. I.4Gmina Skołyszyn (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PŁ (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Spis treści : 1. Monitorowanie jako obszar badań w zarządzaniu ; 2. Cele i rodzaje monitorowania ; 3. Powody monitorowania pracy i jego rodzaje na przykładzie problemu gapowicza i jego współczena wersja w pracy w postaci serfowania po sieci ; 4. Tradycyjne i współczesne monitorowanie pracy, czyli o monitorowaniu elektonicznym ; 5. Sposoby wdrażania monitorowania pracy w różnych kontekstach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor podejmuje problematykę współzarządzania, jego weryfikacji i przeglądu w obrębie nauk o polityce. Tematem jest współzarządzanie w gminach nie tylko z perspektywy nauk o polityce, ale również socjologii, organizacji i zarządzania, nauk prawnych i ekonomii. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia. Ze względu na zakres tematyczny książka może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona odbiorców - właścicieli i menedżerów, którzy uznają przydatność zagadnień obejmujących proces zarządzania w warunkach niepewności i chaosu, badaczy poruszanej problematyki, wykładowców i studentów zajmujących się tą sferą działalności, a także wszystkich zainteresowanych pisywaną problematyką. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Spis treści : 1. Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji ; 2. Trendy w zachowaniach konsumentów ; 3. Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw; 4. Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej ; 5. E-commerce a zachowania konsumentów ;6. Media społecznościowe w zachowaniach konsumentów ; Zachowania konsumentów w obliczu kryzysu ; 8. Seniorzy i single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla wspolczaenych społeczeństw ; 9. Znaczenie i rozwój usług a zachowania wspólczesnego konsumenta; 10. Segmentacja rynku - analiza krytyczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym Polski / Paweł Bogacz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2023. - 278, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
W prezentowanej monografii autor podejmuje zagadnienia zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego Polski, rozumianego jako proces zapewniania przez władze RP warunków niezbędnych do współpracy między przemysłem obronnym, siłami zbrojnymi, nauką i polityką. Autor odwołuje się do dorobku podejścia systemowego i teorii podejmowania decyzji. Praca stanowi studium przypadku na przykładzie zastosowań metod wielokryterialnych: AHP, ANP, REMBRANDT, DEMATEL. W badaniu wzięło udział 75 przedstawicieli przemysłu obronnego, sił zbrojnych, nauki, polityki i dyplomacji. Dla każdej z grup badanych opracowano hierarchie czynników, subczynników, wariantów oraz przeprowadzono analizę korzyści, szans, kosztów i ryzyka (BOCR) w odniesieniu do zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego RP. Respondentami byli eksperci i decydenci, z których część pełni (lub pełniła) najbardziej odpowiedzialne funkcje publiczne. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami / Andrzej Rutkowski. - Wydanie 4. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, opyright 2016. - 537 stron : ilustracje ; 24 cm.
Spis treści : 1. Wprowadzenie do finansów firmy ; 2. Analiza struktualna sprawozdań finansowych ; 4. Analiza progu rentowności ; 5. Dźwignia operacyjna, finansowa i całkowita ; 6. Wartośc pieniądza w czasie ; 7. Decyzje inwestyccyjne ; 8. Długoterminowe zródła finansowania ; 9. Koszt kapitału ; 10. Leasing ; 11. Planowanie przepływow pieniężnych ; 12. Planowanie zapotrzebowania na środki finansowe ; 13. Zarządzanie zasobami ; 14. Zarządzania kredytem kupieckim ; 15. Zarządzanie zobowiązaniami krótkoterminowymi ; 16. Plan finansowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej