Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(69)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(67)
Proza
(40)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
Publikacje naukowe
(8)
E-booki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(68)
wypożyczone
(20)
tylko na miejscu
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(57)
Oddział dla Dzieci
(6)
Czytelnia Główna
(7)
Filia nr 1
(4)
Filia nr 2
(13)
Autor
Mróz Remigiusz (1987- )
(3)
Banach Iwona (1960- )
(2)
Majewska-Brown Nina
(2)
Moss Marcel
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Studziński Adam
(2)
Szamałek Jakub (1986- )
(2)
Szamałek Jakub. Ukryta sieć
(2)
Backman Elina (1983- )
(1)
Baranowski Stefan
(1)
Bardadyn Barbara
(1)
Berry Lucinda
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Bies Sylwia
(1)
Bobrowski Szymon
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Broda Tomasz (1967- )
(1)
Brooking Emerson T
(1)
Brunstrøm Thomas (1977- )
(1)
Brunstrøm Thomas (1977- ). Tata Oli
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Carter Chris (1965- )
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Christoffersen Thorbjørn (1978- )
(1)
Cupiał Izabela
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Davis Jon (1969- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Dziedzic Olga
(1)
Elżanowska Hanna
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fisher Max
(1)
Flores Suzana E
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Garrod Beth
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Hansen Anders (1974- )
(1)
Harris Joanne (1964- )
(1)
Herron Mick
(1)
Herron Mick. Slough House
(1)
Herzyk Aleksandra
(1)
Horst Jørn Lier (1970- )
(1)
Horst Jørn Lier (1970- ). William Wisting
(1)
Jackson Corrie
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kamenetz Anya
(1)
Kang Cecilia
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Karłowska Katarzyna
(1)
Kerth Maria
(1)
Kluza Mikołaj
(1)
Kmieciak Błażej (socjolog)
(1)
Kojro Bożena
(1)
Kosior Filip
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotowska Justyna
(1)
Kreft Jan
(1)
Krochmal Anna
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Kędzierski Robert
(1)
Kłosiewicz Anna
(1)
Leksy Karina
(1)
Lord Emma
(1)
Majcher Magdalena (1990- )
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marasco Roberta
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Marcisz Maciej
(1)
Matuszewska Izabela
(1)
Matwij Małgorzata (1972- )
(1)
Moggach Lottie
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Moore-Mallinos Jennifer
(1)
Mróz Remigiusz (1987- ) Chyłka
(1)
Naruszewicz-Duchlińska Alina
(1)
Niemczak Anna
(1)
Nowak Joanna (1987- )
(1)
Nowak Joanna (1987- ). Siostry z ulicy Wiśniowej
(1)
Olejarczyk Joanna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Orłowska Monika (filolog)
(1)
Pawlik Elżbieta (filolog)
(1)
Pawłowicz Beata (1965- )
(1)
Piasecka-Byra Anna
(1)
Pioruńska Magdalena
(1)
Pispers Ralf
(1)
Praski Łukasz
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Rode Joanna
(1)
Rosińska Klaudia (1990- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Saracen Agnieszka
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Seager Charlotte
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siemienski Martin
(1)
Siemieński Christopher (1983- )
(1)
Siemieński Christopher (1983- ). Inspektor Parma
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(45)
2010 - 2019
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(67)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(75)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Młodzież
(5)
6-8 lat
(4)
Dzieci
(3)
Rodzice
(3)
14-17 lat
(2)
Dorośli
(2)
0-5 lat
(1)
Lekarze
(1)
Medioznawcy
(1)
Pedagodzy
(1)
Policjanci
(1)
Prawnicy
(1)
Socjolodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(31)
Literatura amerykańska
(7)
Literatura angielska
(4)
Literatura duńska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(66)
Internet
(14)
Kobieta
(8)
Zabójstwo
(8)
Dzieci
(7)
Śledztwo i dochodzenie
(7)
Nastolatki
(6)
Młodzież
(5)
Cyberprzemoc
(4)
Facebook
(4)
Influencerzy
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Dziennikarstwo śledcze
(3)
Humor
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Studenci
(3)
Uzależnienie od Internetu
(3)
Algorytmy
(2)
Blogerzy
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Cyfrowi tubylcy
(2)
Dezinformacja
(2)
Edukacja medialna
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Fake news
(2)
Hakerzy
(2)
Instagram
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konflikt
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Miłość
(2)
Netykieta
(2)
Osoby zaginione
(2)
Oszustwo
(2)
Platforma internetowa
(2)
Policjanci
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Postawy
(2)
Problemy małżeńskie
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Reklama
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Rodzina
(2)
Seryjni zabójcy
(2)
Smartfon
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Uczucia
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Wpływ (politologia)
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Wsie
(2)
Władza
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Aktorzy
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberseks
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Deepfake
(1)
Demokracja
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dyplomacja
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Filmowcy
(1)
Fonoholizm
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Grooming
(1)
Hejt
(1)
Incele
(1)
Internauci
(1)
Jakość życia
(1)
Joanna Chyłka (postać fikcyjna)
(1)
Język
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kariera
(1)
Klienci pracowników seksualnych
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt rodzinny
(1)
Konkursy artystyczne dla dzieci i młodzieży
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Hiszpania
(1)
Kujawy
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Powieść
(21)
Thriller
(13)
Powieść obyczajowa
(11)
Opracowanie
(10)
Kryminał
(9)
Opowiadania i nowele
(5)
Poradnik
(5)
Reportaż
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(2)
Powieść psychologiczna
(2)
Science fiction
(2)
Anegdoty
(1)
Autobiografia
(1)
Humor rysunkowy
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Satyra
(1)
Wpisy internetowe
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(13)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Psychologia
(7)
Edukacja i pedagogika
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informatyczne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
75 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Wprowadzenie ; 2. Wyzwania świata cyfrowego ; 3. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu ; 4. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień "Marketingu 5.0" są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain /Powyższy opis pochodzi z okładki/.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Precedens / Remigiusz Mróz. - Poznań : Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, copyright 2020. - 507, [1] strona ; 21 cm.
(Chyłka / Remigiusz Mróz ; 12)
Stanowi 12. część cyklu, część 1. pt.: Kasacja, część 2. pt.: Zaginięcie, część 3. pt.: Rewizja, część 4. pt.: Immunitet, część 5. pt.: Inwigilacja, część 6. pt.: Oskarżenie, część 7. pt.: Testament, część 8. pt.: Kontratyp, część 9. pt.: Umorzenie, część 10. pt.: Wyrok, część 11. pt.: Ekstradycja, część 13. pt.: Afekt, część 14. pt.: Egzekucja, część 15. pt.: Skazanie, część 16. pt.: Werdykt, część 17. pt.: Zarzut.
Do Joanny Chyłki z nietypową sprawą zgłasza się jedna z najpopularniejszych polskich aktorek. Twierdzi, że za moment popełni przestępstwo, i chce, by to właśnie prawniczka z Żelaznego & McVaya ją broniła. Zanim Chyłka ma okazję zastanowić się, jak zapobiec tragedii, jest już za późno. Kobieta brutalnie morduje swoją ofiarę, a wszystko to transmituje w mediach społecznościowych. Śledczy dysponują niepodważalnymi dowodami w postaci nagrania oraz śladów DNA – i nie mają wątpliwości co do winy aktorki. Ta jednak nie przyznaje się do zarzucanego czynu, zapewniając Chyłkę i Kordiana, że w istocie popełniła przestępstwo doskonałe. I że nie zostanie za nie skazana. / Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyfrowe dzieci / Beata Pawłowicz, Tomasz Srebnicki. - Warszawa : Wydawnictwo Zwierciadło, copyright 2021. - 303, [1] strona ; 21 cm.
Wychowanie dzieci zawsze niesie za sobą wiele wyzwań. W współczesnych przesiąkniętych technologią czasach doszło jeszcze jedno – wirtualna rzeczywistość, w której dzisiejsze dzieci i nastolatki czują się jak ryby w wodzie. Ale czeka tam też na nie mnóstwo pułapek, podobnie jak w życiu realnym. Jak uchronić przed nimi dzieci? Cyfrowe dzieci, to książka, dzięki której dowiesz się, jak do dzieci mówić, a także jak ich słuchać, czyli jak z dzieckiem efektywnie… rozmawiać. Dobre rozmowy mogą bowiem pomóc ustrzec dzieci przed wieloma zagrożeniami, m.in. przed uzależnieniami. Rozmowa może być też lekarstwem. Rodzic, który umie słuchać i akceptować to, co dziecko przeżywa, może ochronić je przed rozwojem depresji, anoreksji, powstrzymać przed podejmowaniem prób samobójczych, samookaleczaniem się, a nawet zahamować rozwój zaburzeń osobowości typu borderline. A co, jeśli nie tylko dzieci, ale i rodzice zamieszkali w cyfrowym świecie? Dopiero kiedy sami przetniemy „pępowinę” łączącą nas ze smartfonami, nasze dzieci też to zrobią. Warto dowiedzieć się, co możemy zyskać na tym, że zaczniemy częściej wyłączać telefon lub laptop. A ta książka jest próbą odpowiedzi i na to pytanie /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści : Dzieci w wielkiej sieci.Zjawisko i jego uwarunkowania : wyniki i analiza badań ; 2. Wielka sieć i dzieci-fenomen zjawiska i jego wielowymiarowe wpływy.22 fakty na XXI wiek.; Zachowania ryzykowne w sieci-wybrane problemy ; Cyberprzestrzeń-próba diagnozy głównych zagrożeń ; Cyberprzemoc rówieśnicza-analiza problemu i destruktywnego wymiaru zjawiska ; Pułapki cyfrowego dzieciństwa-zagrożenia subkulturami cyfrowymi; Reklama telewizyjna i internetowa oczami dziecka; Kompetencje nauczyciela w społeczeństwie informacyjnym ; Psychologiczne konteksty aktywności dzieci i młodzieży w sieci ;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 2
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja posiada charakter interdyscyplinarny. Jej Autorami są specjaliści w zakresie prawa kryminologii oraz pedagogiki i resocjalizacji, na co dzień w swoich badaniach i działaniach zawodowych podejmujący m.in. temat ochrony praw dziecka. Redaktorami naukowymi są eksperci w zakresie psychologii, psychoterapii oraz socjologii prawa, pracujący jako terapeuci, badacze, biegli sądowi oraz urzędnicy państwowi. Specjalizują się oni w temacie prewencji, edukacji oraz ochrony małoletnich przed przemocą, w tym przemocą seksualną. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Facebook, swego czasu jeden z największych fenomenów branży technologicznej, od kilku lat jest nękany kontrowersjami i kryzysami. Wyciek danych użytkowników, fake newsy i polaryzująca mowa nienawiści. Dlaczego tak się stało? Decyzje kierownictwa doprowadzały do kryzysów, od których potem próbowano odwracać uwagę. Programiści dostawali polecenia tworzenia narzędzi, które w rezultacie wzmacniały konfliktową retorykę, teorie spiskowe i bańki informacyjne przepuszczające tylko jednostronne opinie. Facebook stał się najbardziej żarłoczną na świecie machiną do eksploracji danych, odnotowywał rekordowe zyski i wzmacniał swą dominującą pozycję za pomocą agresywnego lobbingu. Korzystając z unikatowej wiedzy, m.in. byłych pracowników Facebooka, autorki zabierają nas do świata skomplikowanych rozgrywek, sojuszy i rywalizacji w firmie. Ich dziennikarskie śledztwo doprowadziło do szokujących wniosków: błędne poczynania nie były anomalią, lecz nieuchronnością. Dla Marka Zuckerberga i Sheryl Sandberg w niezwykle burzliwych minionych pięciu latach nieograniczony rozwój pozostawał priorytetem. Obydwoje są ikonami naszych czasów: „cudowny chłopiec” Doliny Krzemowej, który stał się miliarderem, i błyskotliwa bizneswoman, inspiracja dla milionów kobiet. Jednak zamknięci w swoich hermetycznych kręgach, zaślepieni przez własne ambicje i arogancję, nie zrobili nic, kiedy ich technologia była przejmowana przez podżegaczy, przestępców i skorumpowane reżimy polityczne na całym świecie. W książce Brzydka prawda zostają pociągnięci do odpowiedzialności. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Władza platform : za fasadą Google, Facebooka i Spotify / Jan Kreft. - Kraków : Universitas, copyright 2022. - 373, [2] strony ; 24 cm.
To książka o władzy platform Facebooka i Google, o kontrolowaniu człowieka, grup społecznych, a nawet państw. O „magii” uzależniania ludzi, celebracji osobliwych mitów, kulcie porażki, mirażach bogactwa, kreatywności i kariery. To książka o algorytmizacji codziennego życia, feudalnych stosunkach na platformach, ich niewolnikach i menedżerach pokutnikach. O zarządzaniu antykonkurencyjnymi platformami, o „strefach zabójstw” rynkowych rywali. To wreszcie książka o utowarowieniu wszystkiego – od miłości po nienawiść – o tyranii iluzji, o redefiniowaniu znaczeń w cyberprzestrzeni ludzkiej aktywności, o obsesji pomiarów każdego aspektu życia z nadrzędną misją i wiarą, że można naprawiać świat, tworząc jeszcze lepszy algorytm. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Mamy przyjemność zaprezentować kolejny numer „Informatyki Ekonomicznej”. Dzięki składanym przez autorów cennym naukowo tekstom, jak również coraz szerszej rzeszy czytelników nasze czasopismo rozwija się, uzyskując pozytywne oceny podczas akredytacji oraz ewaluacji. W każdym zeszycie przedstawiamy wyniki badań, przemyślenia oraz propozycje autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych, w których realizowane są projekty badawcze z obszaru rozwoju oraz zastosowań ekonomicznych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Wśród autorów niniejszego zeszytu znalazły się osoby reprezentujące tak renomowane uczelnie, jak: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Politechnika Częstochowska czy Uniwersytet Szczeciński. Kilka z przedłożonych artykułów napisanych zostało we współpracy z praktykami biznesowymi, których doświadczenia i poglądy podnoszą walory aplikacyjne oraz badawcze naszej publikacji. Należy również podkreślić, że nie wszystkie nadesłane do wydawnictwa opracowania spełniają wymogi formalno-merytoryczne, co jeszcze bardziej podnosi znaczenie i wartość artykułów zawartych w prezentowanym opracowaniu. Wszystkie przysyłane przez autorów teksty poddawane są szczegółowej recenzji przez dwóch niezależnych recenzentów, którzy zgodnie z procedurą wydawniczą nie mogą znać autorów ocenianych prac. Obecnie w naszym czasopiśmie w wyniku wieloetapowej oraz surowej pod względem formalnym i merytorycznym weryfikacji przyjmowanych jest do druku około 25% nadesłanych referatów. Jako redaktor niniejszego wydania pragnę podziękować wszystkim autorom, którzy zechcieli się podzielić swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składam podziękowanie recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny artykułów. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Z tej książki dowiesz się: — jak zastosować neuromarketing w e-commerce; — jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący; — jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym; — na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie; — jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych; — jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Współcześnie konsumpcja przestaje być kojarzona wyłącznie przez pryzmat użytkowania dóbr – to złożony proces komunikacji społecznej związany z wymianą znaczeń i symboli, wskazujący na określone praktyki konsumenckie podkreślające styl życia konsumentów. Teorie dotyczące konsumpcji i zachowań konsumenckich stają się coraz bardziej ukierunkowane na rozpoznanie działań jednostkowych i po-zostają pod silnym wpływem nauk społecznych i humanistycznych. Zmianie ulega także rozumienie samej kategorii konsumenta. Jednym ze współczesnych sposobów interpretacji jest ujmowanie konsumenta jako nadawcy komunikatu wysyłającego określone sygnały do innych osób, ale także do samego siebie. W sensie socjopsychogennym stanowi to projektowanie różnych wymiarów jaźni odzwierciedlonej i subiektywnej, często związanych z obrazem konsumenta poszukującego własnej tożsamości. Zatem konsumpcja staje się nie tylko procesem ekonomicznym, ale i kulturowym, poprzez który jednostki i grupy projektują jaźnie, nawiązują i podtrzymują relacje społeczne oraz przekazują znaczenia. Interdyscyplinarne ujęcia konsumpcji i jej wszechstronne uwarunkowania pozwalają uniknąć często uproszczonego sposobu analizy złożonych zjawisk w zachowaniach konsumenckich. Znaj-duje to odzwierciedlenie w prezentacji czytelnikowi artykułów w niniejszym nu-merze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w których autorzy przedstawiają konsumpcję w wielowymiarowych ujęciach z perspektywy różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, marketingu, socjologii czy psychologii.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Drodzy Czytelnicy, składamy na Wasze ręce kolejne już opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. Niniejszy zeszyt, jak każdy z wcześniej opublikowanych, ma unikatowy charakter. Niepowtarzalną oraz godną polecenia wartością opracowania jest fakt, iż składa się ono z rozważań zawartych w artykułach Autorów, których domeną jest spoglądanie na Informatykę z wielu perspektyw. Przedłożone artykuły prezentują zatem wszechstronne spojrzenie na różnorakie aspekty wykorzystania rozwiązań z obszaru nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych za-równo w ujęciu naukowym, jak i z perspektywy rozwiązań gospodarczych. Jako Komitet Wydawniczy, cieszymy się, że trafiają do nas artykuły z różnych ośrodków naukowo-badawczych w Polsce, a chęć publikowania zgłaszają doświadczeni praktycy. Nie wszystkie nadesłane publikacje spełniają jednak wymogi formalnomerytoryczne, co jeszcze bardziej podnosi znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej”. Redaktorzy niniejszego wydania pragną wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składają podziękowanie Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych prac. Iwona Chomiak-Orsa, Tomasz Turek
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Z dużą przyjemnością przedstawiamy kolejny numer kwartalnika „Informatyka Ekonomiczna. Business Informatics”. Niniejszy numer zawiera artykuły przedstawiające wyniki badań naukowych autorów dotyczących zastosowania nowoczesnych rozwiązań ICT w informatyce biznesowej. Dynamiczny rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych znajduje swoje odzwierciedlenie w codziennej praktyce biznesowej polskich przedsiębiorstw. Szybko upowszechniają się technologie mobilne, media społecznościowe są zaś coraz częściej wykorzystywane w praktyce biznesowej. Obserwujemy szybki rozwój prac badawczych w zakresie odkrywania wiedzy zarówno z tradycyjnych baz danych, jak i z tekstów. Na problematykę analizowania dużych wolumenów danych nie tylko biznesowych, ale i medycznych również zwrócono uwagę w niniejszym numerze. Czytelnik odnajdzie w nim także artykuły poświęcone zagadnieniom ontologii. Przez wielu naukowców nadal prowadzone są prace badawcze nad wspomaganiem procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwach. Badacze koncentrują się na zagadnieniach projektowania czy wdrażania systemów informatycznych w przedsiębiorstwach, a inni skupiają swoją uwagę na problematyce miękkich aspektów zarządzania, jak kapitał ludzki czy tzw. social business.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej