Konkurencja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(5)
Czytelnia Główna
(5)
Wypożyczalnia dla Dorosłych (magazyn)
(1)
Autor
Obłój Krzysztof
(2)
Brown David
(1)
Chmielewski Roman
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Kang Cecilia
(1)
Kotler Philip
(1)
Kreft Jan
(1)
Noga Adam
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Radosz Joanna (1992- )
(1)
Trias de Bes Fernando
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Łaźniewska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Kobieta
(2566)
Miejska Biblioteka Publiczna (Jasło)
(2104)
Rodzina
(1760)
Przyjaźń
(1554)
Jasielski Dom Kultury
(1386)
Konkurencja
(-)
Tajemnica
(1332)
Miłość
(1251)
Śledztwo i dochodzenie
(1076)
Usługi
(1007)
Zabójstwo
(935)
Handel detaliczny
(910)
Relacje międzyludzkie
(893)
Poezja polska
(838)
Literatura
(815)
II wojna światowa (1939-1945)
(811)
Dzieci
(767)
Literatura polska
(757)
Urząd Miasta (Jasło)
(731)
Muzyka
(711)
Nastolatki
(679)
Relacja romantyczna
(655)
Konkursy i festiwale
(636)
Zwierzęta
(625)
Życie codzienne
(597)
Rodzeństwo
(595)
Handel
(591)
Wybory samorządowe
(588)
Małżeństwo
(520)
Policjanci
(520)
Partie polityczne
(519)
Dziewczęta
(517)
Magia
(514)
Sekrety rodzinne
(505)
Uczucia
(502)
NSZZ "Solidarność"
(491)
Związki zawodowe
(484)
Młodzieżowy Dom Kultury (Jasło)
(479)
Dziecko
(445)
Boże Narodzenie
(434)
Kampania wyborcza
(422)
Kultura
(412)
Film
(407)
Trudne sytuacje życiowe
(407)
Literatura dziecięca
(405)
Pamiętniki polskie
(405)
Prezentacje i wystąpienia
(393)
Osoby zaginione
(392)
Żydzi
(387)
Wojna 1939-1945 r.
(373)
Historia
(368)
Matki i córki
(358)
Literatura dziecięca angielska
(357)
Turystyka
(351)
Młodzież
(349)
Żywność
(342)
Sztuka
(340)
Arystokracja
(335)
Literatura dziecięca amerykańska
(329)
Wydawnictwa nielegalne
(328)
Wolne Związki Zawodowe
(327)
Pisarze polscy
(326)
Finanse
(324)
Kluby
(324)
Dziennikarze
(322)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(321)
Podróże
(321)
Polacy za granicą
(321)
Uczniowie
(312)
Wybory życiowe
(311)
Dokumenty życia społecznego
(310)
Elektronika
(310)
Kształcenie
(305)
Gry i zabawy
(302)
Język polski
(300)
Poszukiwania zaginionych
(294)
Ruchy społeczne
(291)
Psy
(288)
Muzeum Regionalne (Jasło)
(287)
Czytelnictwo
(284)
Kino
(282)
Biblioteki publiczne
(279)
Książka
(275)
Kino Syrena (Jasło)
(274)
Polityka
(274)
Ludzie a zwierzęta
(266)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(260)
Literatura młodzieżowa angielska
(260)
Sport
(260)
Zakład Tworzyw Sztucznych "Gamrat" S.A. (Jasło)
(255)
Komputery
(253)
Władcy
(252)
Przyroda
(251)
Wojsko
(251)
Dziadkowie i wnuki
(249)
Dramat polski
(248)
Poezja
(246)
Wakacje
(244)
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (Jasło)
(242)
Ojcowie i córki
(242)
Koty
(231)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wojny biznesowe / David Brown ; tłumaczenie: Joanna Radosz. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2021. - 458, [2] strony ; 21 cm.
Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.05.2024)
Książka
W koszyku
Facebook, swego czasu jeden z największych fenomenów branży technologicznej, od kilku lat jest nękany kontrowersjami i kryzysami. Wyciek danych użytkowników, fake newsy i polaryzująca mowa nienawiści. Dlaczego tak się stało? Decyzje kierownictwa doprowadzały do kryzysów, od których potem próbowano odwracać uwagę. Programiści dostawali polecenia tworzenia narzędzi, które w rezultacie wzmacniały konfliktową retorykę, teorie spiskowe i bańki informacyjne przepuszczające tylko jednostronne opinie. Facebook stał się najbardziej żarłoczną na świecie machiną do eksploracji danych, odnotowywał rekordowe zyski i wzmacniał swą dominującą pozycję za pomocą agresywnego lobbingu. Korzystając z unikatowej wiedzy, m.in. byłych pracowników Facebooka, autorki zabierają nas do świata skomplikowanych rozgrywek, sojuszy i rywalizacji w firmie. Ich dziennikarskie śledztwo doprowadziło do szokujących wniosków: błędne poczynania nie były anomalią, lecz nieuchronnością. Dla Marka Zuckerberga i Sheryl Sandberg w niezwykle burzliwych minionych pięciu latach nieograniczony rozwój pozostawał priorytetem. Obydwoje są ikonami naszych czasów: „cudowny chłopiec” Doliny Krzemowej, który stał się miliarderem, i błyskotliwa bizneswoman, inspiracja dla milionów kobiet. Jednak zamknięci w swoich hermetycznych kręgach, zaślepieni przez własne ambicje i arogancję, nie zrobili nic, kiedy ich technologia była przejmowana przez podżegaczy, przestępców i skorumpowane reżimy polityczne na całym świecie. W książce Brzydka prawda zostają pociągnięci do odpowiedzialności. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Wypożyczalnia dla Dorosłych (magazyn)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [w magazynie] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Władza platform : za fasadą Google, Facebooka i Spotify / Jan Kreft. - Kraków : Universitas, copyright 2022. - 373, [2] strony ; 24 cm.
To książka o władzy platform Facebooka i Google, o kontrolowaniu człowieka, grup społecznych, a nawet państw. O „magii” uzależniania ludzi, celebracji osobliwych mitów, kulcie porażki, mirażach bogactwa, kreatywności i kariery. To książka o algorytmizacji codziennego życia, feudalnych stosunkach na platformach, ich niewolnikach i menedżerach pokutnikach. O zarządzaniu antykonkurencyjnymi platformami, o „strefach zabójstw” rynkowych rywali. To wreszcie książka o utowarowieniu wszystkiego – od miłości po nienawiść – o tyranii iluzji, o redefiniowaniu znaczeń w cyberprzestrzeni ludzkiej aktywności, o obsesji pomiarów każdego aspektu życia z nadrzędną misją i wiarą, że można naprawiać świat, tworząc jeszcze lepszy algorytm. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 07 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.05.2024)
Książka
W koszyku
Teoria konkurencji : ekonomiczna teoria wszystkiego / Adam Noga. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2022. - 239 stron : wykresy ; 24 cm.
Autor publikacji wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą "ekonomiczną teorię wszystkiego”. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: 1. Konkurencyjność regionalna jako termin w ekonomii; 2. Konkurencyjność regionalna w świetle uwarunkowań ekonomicznych i normatywnych; 3. Studia przypadków;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.05.2010)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej