Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(44)
Forma i typ
Książki
(43)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(15)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(15)
Czytelnia Główna
(28)
Filia nr 2
(5)
Wypożyczalnia dla Dorosłych (magazyn)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Kramer Teodor
(3)
Garbarski Lechosław
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kotler Philip
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bal Teresa
(1)
Baran Radosław
(1)
Beliczyńska Hanka
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Caslione John A
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cisewki] Józef
(1)
Czarnecki Sławomir
(1)
Gnyszka Maciej
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Hartley Robert F
(1)
Januszewska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Jaremen Daria Elżbieta
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kundera Jarosław
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Milewski Dawid
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Perenc Józef
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Stachura Ewa
(1)
Stefański Adam
(1)
Szostak Daniel
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tokarz Anna
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślusarczyk Stanisław
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Studenci
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(2590)
Miejska Biblioteka Publiczna (Jasło)
(2104)
Rodzina
(1776)
Przyjaźń
(1570)
Jasielski Dom Kultury
(1386)
Marketing
(-)
Tajemnica
(1346)
Miłość
(1256)
Śledztwo i dochodzenie
(1089)
Usługi
(1007)
Zabójstwo
(946)
Handel detaliczny
(910)
Relacje międzyludzkie
(901)
Poezja polska
(838)
II wojna światowa (1939-1945)
(824)
Literatura
(815)
Dzieci
(771)
Literatura polska
(758)
Urząd Miasta (Jasło)
(731)
Muzyka
(713)
Nastolatki
(687)
Relacja romantyczna
(661)
Konkursy i festiwale
(636)
Zwierzęta
(634)
Życie codzienne
(602)
Rodzeństwo
(597)
Handel
(591)
Wybory samorządowe
(588)
Policjanci
(530)
Dziewczęta
(526)
Małżeństwo
(525)
Partie polityczne
(519)
Magia
(516)
Sekrety rodzinne
(512)
Uczucia
(503)
NSZZ "Solidarność"
(491)
Związki zawodowe
(484)
Młodzieżowy Dom Kultury (Jasło)
(479)
Dziecko
(445)
Boże Narodzenie
(435)
Kampania wyborcza
(422)
Trudne sytuacje życiowe
(414)
Kultura
(409)
Film
(408)
Pamiętniki polskie
(405)
Osoby zaginione
(397)
Prezentacje i wystąpienia
(393)
Żydzi
(388)
Wojna 1939-1945 r.
(373)
Historia
(370)
Matki i córki
(363)
Turystyka
(351)
Młodzież
(350)
Żywność
(342)
Arystokracja
(338)
Sztuka
(337)
Uczniowie
(331)
Literatura dziecięca amerykańska
(329)
Pisarze polscy
(329)
Wydawnictwa nielegalne
(328)
Wolne Związki Zawodowe
(327)
Literatura dziecięca
(325)
Podróże
(325)
Finanse
(324)
Kluby
(324)
Polacy za granicą
(324)
Dziennikarze
(323)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(321)
Wybory życiowe
(317)
Dokumenty życia społecznego
(310)
Elektronika
(310)
Kształcenie
(305)
Gry i zabawy
(302)
Język polski
(301)
Poszukiwania zaginionych
(295)
Ruchy społeczne
(291)
Psy
(289)
Muzeum Regionalne (Jasło)
(287)
Czytelnictwo
(284)
Kino
(282)
Biblioteki publiczne
(279)
Książka
(275)
Polityka
(275)
Kino Syrena (Jasło)
(274)
Ludzie a zwierzęta
(269)
Literatura młodzieżowa angielska
(260)
Sport
(260)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(257)
Zakład Tworzyw Sztucznych "Gamrat" S.A. (Jasło)
(255)
Komputery
(253)
Dziadkowie i wnuki
(252)
Władcy
(252)
Przyroda
(251)
Wojsko
(251)
Dramat polski
(248)
Poezja
(246)
Wakacje
(246)
Ojcowie i córki
(243)
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (Jasło)
(242)
Koty
(232)
Przestępczość zorganizowana
(229)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Podróże i turystyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
44 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 2 zmien. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 218 s. ; 20 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004. - 214 s., tab. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania czytelnik dowie się: jak mierzyć siłę i potencjał marki? jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? dlaczego Content is The King? czym jest marketing 3.0? dokąd zmierzają socjal media? dlaczego less is more? jak dbać o klienta w sieci? jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie? /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
(dostępność ok. 23.11.2012)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia dla Dorosłych (magazyn)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [w magazynie] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku". Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wydanie drugie. - Warszawa : "Difin", 2009. - 326 s. : tablice ; 27 cm.
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je wykorzystać. Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy. Poznasz wartość, jaką daje: regularne prowadzenie bloga firmowego; komunikacja w social mediach; korzystanie z systemu reklamowego Google Ads; współpraca z influencerami; budowanie marki osobistej; przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową i wiele innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją! W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
(dostępność ok. 07.06.2024)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. [Powyższy opis należy do wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja marketingowa / Robert Pieczykolan. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2005. - 163 s. :mapy, rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze swojego doświadczenia – zarówno jako naukowiec, jak i praktyk – doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat. [Autorka]. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Decyzje i informacje w działalności przedsiębiorstwa handlowego ; 2. Systemy informacyjne zarządzania w przedsiębiostwie handlowym ; 3. Wspomaganie informacyjne działalności marketingowej ; 4. Informacje w strategicznych i operacyjnych obszarach działalności handlowej ; 5. Systemy informacyjne zarządzania asortymentem i relacjami z klientami ; 6. Technologie informacyjne w przedsiębiorstwie handlowym ; 7. Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w handlu.
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania decyzji marketingowych, technologiach informacyjnych oraz zbiorach niezbędnych informacji w strategicznych i operacyjnych obszarach działalności przedsiębiorstw handlowych. Zasadniczym celem prowadzonych rozważań jest udzielenie odpowiedzi na pytanie, jak firmy prowadzące działalność handlową powinny organizować oraz wykorzystywać system informacyjny i technologie z nim związane, by sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na użyteczne informacje rynkowe i marketingowe, aby podejmować dobre decyzje sprzyjające osiąganiu celów marketingowych, finansowych, ekonomicznych i pozaekonomicznych w warunkach zrównoważonego rozwoju. W przedsiębiorstwach handlowych systemy informacyjne mają szczególne zastosowanie w obszarze działań związanych z obrotem towarowym, marketingiem i logistyką (systemy automatycznej identyfikacji towarów, systemy elektronicznej wymiany danych, CRM, automation marketing, edukacja potencjalnego klienta). Zastosowanie nowoczesnej technologii informacyjnej (TI) w zarządzaniu marketingowym sprzyja wzmacnianiu konkurencyjności firmy handlowej. Książka uwzględnia potrzeby różnych segmentów czytelników. Stanowi wartościowe źródło wiedzy dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw handlowych, menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą marketingową, podejmowanie decyzji strategicznych oraz operacyjnych. Książka adresowana jest także do pracowników uczelni badających procesy informacyjne dokonujące się w sektorze handlu oraz do studentów uczelni ekonomicznych, zwłaszcza studiujących na kierunkach zarządzanie, handel i marketing oraz logistyka./Z okladki/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 339
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej