Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(166)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(129)
Publikacje naukowe
(76)
Publikacje fachowe
(49)
Publikacje dydaktyczne
(34)
Druki ulotne
(28)
Poradniki i przewodniki
(16)
Czasopisma
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje promocyjne
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje informacyjne
(5)
E-booki
(3)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(101)
nieokreślona
(37)
dostępne
(28)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(27)
Czytelnia Główna
(103)
Filia nr 2
(8)
Filia nr 3
(1)
DŻS
(35)
Autor
Marecki Marek
(5)
Szafarz Danuta
(5)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Isaacson Walter (1952- )
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Knosala Ryszard
(2)
Lipa Michał
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Strąkow Michał
(2)
Szpakowski Mirosław K
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Aldridge Ethan M
(1)
Atlas Radosław
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Banaszczyk Piotr
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Bieliński Przemysław $d (1977- )
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Bień Witold
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brzosko Anna
(1)
Brzuska Eugeniusz
(1)
Buła Piotr
(1)
Bąk Michał
(1)
Case John (1944- )
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chomiak-Orsa Iwona
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czarnecki Sławomir
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna. Autor
(1)
Domarecki Krzysztof
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dygaszewicz Klara. Prawne aspekty cyberbezpieczeństwa organizacji
(1)
Dyląg Jan
(1)
Dyląg Renata
(1)
Dzikowicz Marek (1986- )
(1)
Elmore Bartow J
(1)
Falicki Paweł (1954- )
(1)
Fischer Iwona
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Gans Joshua (1968- )
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gemra Kamil
(1)
Gemra Kamil. Nowoczesne formy finansowania organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gnyszka Maciej
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gonciarski Wiesław. Gospodarka cyfrowa w dobie czwartej rewolucji technologicznej
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Greever Tom
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Gryczko Noemi
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Góralczyk Bogdan (1954- )
(1)
Górska-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Hsieh Tony (1973- )
(1)
Ivanov Peter (1970- )
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jakimiuk Krzysztof
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Janik Tomasz
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Januła Eugeniusz (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(83)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(157)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(169)
Język
polski
(168)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(30)
Szkoły wyższe
(28)
Przedsiębiorcy
(13)
Studenci
(10)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Dyrektorzy HR
(2)
Ekonomiści
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Urzędnicy
(2)
Menedżerowie
(1)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy klienta
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Kadry
(1)
Logistycy
(1)
Politycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci
(1)
szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Zarządzanie
(33)
Przedsiębiorstwo
(23)
Usługi
(20)
Handel
(17)
Marketing
(17)
Reklama
(12)
Promocja handlowa
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Handel detaliczny
(9)
Innowacje
(9)
Przywództwo
(8)
F.H.U. "Markand" (Miejsce Piastowe)
(7)
Żywność
(7)
Organizacja
(6)
Instytucje kultury
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Przedsiębiorcy
(5)
COVID-19
(4)
Decyzje
(4)
Internet
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Konkurencyjność
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Kreatywność
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Logistyka
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Projektowanie
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Sukces
(4)
Urząd Miasta (Jasło)
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Apple Inc
(3)
Artykuły przemysłowe
(3)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Budownictwo
(3)
Cyberbezpieczeństwo
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Finanse
(3)
Gama (Jasło)
(3)
Gastronomia
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Kultura
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Praca
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Sklepy
(3)
Sklepy spożywcze
(3)
Sprzedaż
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Transport
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Boże Narodzenie
(2)
Coaching
(2)
Copywriting
(2)
Delikatesy Centrum (Jasło)
(2)
Dobre praktyki
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Hotelarstwo
(2)
Kariera
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kwiaty
(2)
Marfot (Jasło)
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Materiały budowlane
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Niepewność
(2)
Organizacja pracy
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
Przemysł komputerowy
(2)
Restauracja i Pizzeria Chimera (Jasło)
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Rynek pracy
(2)
Sektor publiczny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Styl kierowania
(2)
Służba zdrowia
(2)
Turystyka
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Temat: dzieło
Mojżesz
(1)
Temat: czas
2001-
(54)
1901-2000
(10)
1989-2000
(7)
1945-1989
(6)
1801-1900
(2)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(26)
Jasło (woj. podkarpackie)
(23)
Jasło (woj. podkarpackie ; okręg)
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(3)
Afryka
(1)
Chiny
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Legnicko-Głogowski Okręg Miedziowy
(1)
Lwów (Ukraina)
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Nigeria
(1)
Sanok (woj. podkarpackie)
(1)
Siedliska Sławęcińskie (woj. podkarpackie)
(1)
Skołyszyn (woj. podkarpackie, pow. jasielski, gm. Skołyszyn)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Truskawiec (Ukraina)
(1)
Użhorod (Ukraina)
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Święcany (woj. podkarpackie, pow. jasielski, gm. Skołyszyn ; okolice)
(1)
Święcany (woj. podkarpackie, pow. jasielski, gm. Skołyszyn)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(46)
Poradnik
(29)
Monografia
(26)
Praca zbiorowa
(11)
Ulotka reklamowa
(10)
Czasopisma
(7)
Czasopismo regionalno-lokalne
(7)
Materiały pomocnicze
(7)
Ulotki reklamowe
(6)
Podręcznik
(5)
Raport z badań
(3)
Wizytówki
(3)
Afisz
(2)
Biografia
(2)
Kalendarze
(2)
Poradniki
(2)
Album
(1)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Folder
(1)
Fotografie
(1)
Kalendarze (wydawnictwa)
(1)
Katalog handlowy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Muzyka religijna
(1)
Ogłoszenie
(1)
Opwiadanie francuskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Tablice i wzory
(1)
Ulotka
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(162)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(37)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Transport i logistyka
(7)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(6)
Dom i ogród
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Psychologia
(4)
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Biznes,marketing,zarządzanie
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kulinaria
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Ekonomia i gospodarka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
169 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczaniu im użytecznych produktów, oferowaniu ich na korzystnych warunkach i zapewnianiu odpowiedniego poziomu obsługi. Marketing ma jednak także swoją ciemną stronę. Za pomocą tego określenia opisuje się wszystkie te działania rynkowe, które można uznać za nieetyczne, nielegalne, nieuczciwe, oszukańcze czy manipulacyjne, a których efektem jest powstawanie różnego rodzaju szkód dla nabywców, konkurentów i konkurencji, środowiska naturalnego lub innych grup interesariuszy. Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak stać się skutecznym coachem? Zupełnie nowe – rozszerzone – wydanie bestsellera Jenny Rogers! Nowe wydanie uwzględnia najnowsze odkrycia neurobiologii i ich praktyczne zastosowania w pracy coacha. Autorka oprócz teorii, podstawowych zasad i technik coachingowych, omawia także zagadnienia praktyczne: budowanie zaufania między coachem a klientem, ustalanie celów, stawianie wyzwań czy pracę z osobą, która doświadczyła traumy. Porusza takie kwestie jak etyka pracy, coaching przez telefon czy udzielanie informacji i rad na sposób coachingowy. Książka dla praktyków, obfitująca w cenne wskazówki poparte wieloma studiami przypadku i przykładami rozwiązywania różnych, nierzadko skomplikowanych, problemów. Zawiera liczne scenariusze i wytyczne pomocne w codziennej pracy coacha. Napisana w przystępny sposób, stanowi znakomity przewodnik po praktyce coachingowej – niecenione źródło wiedzy i inspiracji zarówno dla coacha początkującego, jak i doświadczonego, chcącego udoskonalić swój warsztat. To najbardziej obszerne i wyczerpujące wprowadzenie do tematyki coachingu. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zapłać nowozatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. Staraj się zmienić świat. Aaa, i zarabiaj pieniądze… Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia. W "Dawaj innym szczęście" dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne "Dawaj innym szczęście" pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Spis treści : Wstęp ; 1. Cele, metody i kierunki doskonalenia współczesnych organizacji ; 2. Zarządzanie procesowe w doskonaleniu organizacji ; 3. Symulacje w doskonaleniu procesów organizacji ; 4. Zarządzanie technologiami ; 5. Doskonalenie zarządzania jako proces innowacyjny ; 6. Koncepcje i metody doskonalenia organizacji ; 7. Wykorzystanie zarządzania projektami w doskonaleniu organizacji ; 8. Niektóre wspołczesne kierunki doskonalenia zarządzania i struktur organizacyjnych ; 9. Praktyka doskonalenia organizacji i wdrażnia innowacji ;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Drzwi, ościeżnice : atrakcyjne ceny / Drew Mark. - Jasło : [Drew Mark], [20??]. - [2] strony : ilustracje kolorowe ; 21x15 cm.
Ulotka [szt. 1] reklamowa firmy Drew Mark z ofertą drzwi i ościeżnic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. VI.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które pozwalają pojąć, jakie są źródła tego zjawiska i jak sobie z nim radzić. Przesłanie książki jest następujące: istnieją dowody na to, że przełomową innowacją da się zarządzić, jednakże proste recepty - jak choćby zalecenie, by zacząć kreować innowację wewnątrz własnej organizacji zanim zmusi nas do tego konkurencja - rzadko okazują się skuteczne. Za to rozwijanie produktów metodą prób i błędów rodem z epoki przedchristensenowskiej wciąż zdaje się działać w świecie pełnym przełomów. Chaos i wątpliwości zostaną rozwiane, a menedżerowie zyskają szansę zmiany nastawienia i przyjęcia, przynajmniej do pewnego stopnia, kontroli nad przyszłością ich biznesów. Chciałbym zamienić niepohamowany lęk w ostrożną nadzieję. To nie jest książka, która ma pogrzebać ideę przełomowej innowacji. Ma on pomóc jej się odrodzić i utrzymać ikoniczny status. /Opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: 1. Prace badawczo-rozwojowe jako przesłanka działań innowacyjnych ; 2.Działalność innowacyjna przedsiebiorstw - aspekty metodyczne ; 3. Otwarte innowacje jako czynnik redukcji barier innowacyjności ; 4. Efekty zewnętrzne a innowacje w działalności przedsiębiorstw ; 5. Kierunki rozwoju przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach ; 6. Strategie konkurencji w sektorach schyłkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
(dostępność ok. 09.05.2024)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Ulotka [szt. 1] reklamowa Internetowego Sklepu Uroda Stołu oferujacego porcelanę, ceramikę, zestawy naczyń, nakrycia stołowe i akcesoria kuchenne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. I.4Gmina Skołyszyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pracownik (employee) od momentu podjęcia pracy w organizacji staje się częścią jej „organizmu“. Jednocześnie otwiera się dla niego świat nowych doznań, doświadczeń (experience). Od tego, jak ten świat subiektywnie postrzega, zależy czas i jakość jego relacji z organizacją. Ważne jest zatem nie tylko wycinkowe (typu candidate experience), ale też kompleksowe kształtowanie doświadczeń pracowników w ramach zarządzania kapitałem ludzkim. Chodzi o doświadczenia: - sensoryczne, - emocjonalne, - intelektualne, - behawioralne i - społeczne, a zatem o te same rodzaje modułów doświadczeń, które są też udziałem klientów, co nie powinno dziwić, zważywszy, że pracownicy to tzw. klienci wewnętrzni. Tego rodzaju prezentacja treści zarządzania najważniejszym kapitałem – kapitałem ludzkim – odpowiada obecnemu etapowi rozwoju rynku, a mianowicie – rynkowi doznań. Czy oznacza ona zerwanie z dominującym w zarządzaniu kapitałem ludzkim neopozytywistyczno-funkcjonalistyczno-systemowym paradygmatem? Na to pytanie starano się w książce znaleźć odpowiedź. Adresowana jest ona jednak nie tylko do teoretyków, ale także do praktyków z obszaru human resources (zwłaszcza: do projektantów ds. doświadczeń pracowników) poszukujących sposobów na wykreowanie wartościowych związków z employees „na miarę naszych czasów“. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 5 zmienione i uaktualnione. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Spis treści : 1. Franczyza jako forma więzi ekonomicznej ; 2. Podstawy prawne powiązań franczyznowych ; 3. Rozwój franczyzy w wybranych krajach świata
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
2016, nr 4 (64) 10 grudnia.
2016, nr 4 (64) 10 grudnia.
Gazetka skrzynkowa [szt. 1] o charakterze reklamowym, zawiera oferty firm z terenu Jasła i powiatu jasielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. VI.6 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
2017, nr 1 (65) 15 marzec
2017, nr 1 (65) 15 marzec
Gazetka skrzynkowa [szt. 1] o charakterze reklamowym, zawiera oferty firm z terenu Jasła i powiatu jasielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. VI.6 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
2017, nr 2 (66) 15 czerwiec
2017, nr 2 (66) 15 czerwiec
Gazetka skrzynkowa [szt. 1] o charakterze reklamowym, zawiera oferty firm z terenu Jasła i powiatu jasielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. VI.6 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
2017, nr 3 (67) 15 wrzesień
2017, nr 3 (67) 15 wrzesień
Gazetka skrzynkowa [szt. 1] o charakterze reklamowym, zawiera oferty firm z terenu Jasła i powiatu jasielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. VI.6 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
2017, nr 4 (68) 11 grudzień
2017, nr 4 (68) 11 grudzień
Gazetka skrzynkowa [szt. 1] o charakterze reklamowym, zawiera oferty firm z terenu Jasła i powiatu jasielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. VI.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Odkąd pingwiny sięgały pamięcią, zawsze mieszkały na tej właśnie górze lodowej. "To nasz dom” - powiedziałyby Ci, gdybyś kiedykolwiek odnalazł drogę do ich świata z lodu i śniegu. Powiedziałyby również: "To zawsze będzie nasz dom”. To wydawałoby się całkiem logiczne z ich punktu widzenia. A jednak pewnego dnia coś się zmieniło - mały pingwin dostrzegł, że ten świat stopniowo ulega zagładzie. Innym mieszkańcom góry ta perspektywa wydawała się tak nieprawdopodobna, że odrzucili tę niepokojącą wiadomość. Zmiana? Nie ma takiej możliwości! Ta opowieść nie jest zwykłą historyjką. To Twoja mantra i Twój kodeks. Przy użyciu przystępnej narracji, która przemawia do wszystkich bez względu na wiek, autorzy opowiadają o poważnych i niełatwych sprawach. Wprowadzanie procesu zmian, zarówno w Twoim życiu osobistym, jak i dużej organizacji, to zawsze trudny i wymagający proces. Potrzeba do niego odwagi i siły woli. Niesie on też za sobą ryzyko. Historia o pingwinach, które znalazły się w obliczu wielkiej transformacji, pobudzi Cię do refleksji i zaoferuje potężną dawkę motywacji w erze zmian. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.10.2022)
już otwarta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej