Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(67)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(65)
Proza
(39)
Publikacje naukowe
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
E-booki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(61)
wypożyczone
(22)
tylko na miejscu
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(55)
Oddział dla Dzieci
(6)
Czytelnia Główna
(7)
Filia nr 1
(2)
Filia nr 2
(13)
Autor
Mróz Remigiusz (1987- )
(3)
Banach Iwona (1960- )
(2)
Majewska-Brown Nina
(2)
Moss Marcel
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Studziński Adam
(2)
Szamałek Jakub (1986- )
(2)
Szamałek Jakub. Ukryta sieć
(2)
Backman Elina (1983- )
(1)
Baranowski Stefan
(1)
Bardadyn Barbara
(1)
Berry Lucinda
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Bies Sylwia
(1)
Bobrowski Szymon
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Broda Tomasz (1967- )
(1)
Brooking Emerson T
(1)
Brunstrøm Thomas (1977- )
(1)
Brunstrøm Thomas (1977- ). Tata Oli
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Carter Chris (1965- )
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Christoffersen Thorbjørn (1978- )
(1)
Cupiał Izabela
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Davis Jon (1969- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Dziedzic Olga
(1)
Elżanowska Hanna
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fisher Max
(1)
Flores Suzana E
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Garrod Beth
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Hansen Anders (1974- )
(1)
Harris Joanne (1964- )
(1)
Herron Mick
(1)
Herron Mick. Slough House
(1)
Herzyk Aleksandra
(1)
Horst Jørn Lier (1970- )
(1)
Horst Jørn Lier (1970- ). William Wisting
(1)
Jackson Corrie
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kamenetz Anya
(1)
Kang Cecilia
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Karłowska Katarzyna
(1)
Kerth Maria
(1)
Kluza Mikołaj
(1)
Kmieciak Błażej (socjolog)
(1)
Kojro Bożena
(1)
Kosior Filip
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotowska Justyna
(1)
Kreft Jan
(1)
Krochmal Anna
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Kędzierski Robert
(1)
Kłosiewicz Anna
(1)
Leksy Karina
(1)
Lord Emma
(1)
Majcher Magdalena (1990- )
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marasco Roberta
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Marcisz Maciej
(1)
Matuszewska Izabela
(1)
Matwij Małgorzata (1972- )
(1)
Moggach Lottie
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Moore-Mallinos Jennifer
(1)
Mróz Remigiusz (1987- ) Chyłka
(1)
Naruszewicz-Duchlińska Alina
(1)
Nowak Joanna (1987- )
(1)
Nowak Joanna (1987- ). Siostry z ulicy Wiśniowej
(1)
Olejarczyk Joanna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Orłowska Monika (filolog)
(1)
Pawlik Elżbieta (filolog)
(1)
Pawłowicz Beata (1965- )
(1)
Piasecka-Byra Anna
(1)
Pispers Ralf
(1)
Praski Łukasz
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Rode Joanna
(1)
Rosińska Klaudia (1990- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Saracen Agnieszka
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Seager Charlotte
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siemienski Martin
(1)
Siemieński Christopher (1983- )
(1)
Siemieński Christopher (1983- ). Inspektor Parma
(1)
Singer P. W
(1)
Skoczko-Nakielska Milena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(43)
2010 - 2019
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(65)
Kraj wydania
Polska
(73)
Język
polski
(73)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
6-8 lat
(4)
Młodzież
(4)
Dzieci
(3)
Rodzice
(3)
14-17 lat
(2)
Dorośli
(2)
0-5 lat
(1)
Lekarze
(1)
Medioznawcy
(1)
Pedagodzy
(1)
Policjanci
(1)
Prawnicy
(1)
Socjolodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(29)
Literatura amerykańska
(7)
Literatura angielska
(4)
Literatura duńska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(64)
Internet
(14)
Kobieta
(8)
Zabójstwo
(8)
Dzieci
(7)
Śledztwo i dochodzenie
(7)
Młodzież
(5)
Nastolatki
(5)
Facebook
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Cyberprzemoc
(3)
Dziennikarstwo śledcze
(3)
Humor
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Studenci
(3)
Uzależnienie od Internetu
(3)
Algorytmy
(2)
Blogerzy
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Cyfrowi tubylcy
(2)
Dezinformacja
(2)
Edukacja medialna
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Fake news
(2)
Hakerzy
(2)
Influencerzy
(2)
Instagram
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konflikt
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Miłość
(2)
Netykieta
(2)
Osoby zaginione
(2)
Oszustwo
(2)
Platforma internetowa
(2)
Policjanci
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Postawy
(2)
Problemy małżeńskie
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Reklama
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Rodzina
(2)
Seryjni zabójcy
(2)
Smartfon
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Uczucia
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Wpływ (politologia)
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Wsie
(2)
Władza
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Aktorzy
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberseks
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Deepfake
(1)
Demokracja
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dyplomacja
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Filmowcy
(1)
Fonoholizm
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Grooming
(1)
Hejt
(1)
Incele
(1)
Internauci
(1)
Jakość życia
(1)
Joanna Chyłka (postać fikcyjna)
(1)
Język
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Klienci pracowników seksualnych
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt rodzinny
(1)
Konkursy artystyczne dla dzieci i młodzieży
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kordian Oryński (postać fikcyjna)
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Hiszpania
(1)
Kujawy
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Powieść
(21)
Thriller
(13)
Opracowanie
(10)
Powieść obyczajowa
(10)
Kryminał
(9)
Opowiadania i nowele
(5)
Poradnik
(5)
Reportaż
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(2)
Powieść psychologiczna
(2)
Science fiction
(2)
Anegdoty
(1)
Humor rysunkowy
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Satyra
(1)
Wpisy internetowe
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Psychologia
(7)
Edukacja i pedagogika
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informatyczne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
73 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Hashtag / Remigiusz Mróz. - Poznań : Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, copyright 2018. - 1 płyta (CD)(11 godz., 7 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PŁ (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Drodzy Czytelnicy, składamy na Wasze ręce kolejne już opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. Niniejszy zeszyt, jak każdy z wcześniej opublikowanych, ma unikatowy charakter. Niepowtarzalną oraz godną polecenia wartością opracowania jest fakt, iż składa się ono z rozważań zawartych w artykułach Autorów, których domeną jest spoglądanie na Informatykę z wielu perspektyw. Przedłożone artykuły prezentują zatem wszechstronne spojrzenie na różnorakie aspekty wykorzystania rozwiązań z obszaru nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych za-równo w ujęciu naukowym, jak i z perspektywy rozwiązań gospodarczych. Jako Komitet Wydawniczy, cieszymy się, że trafiają do nas artykuły z różnych ośrodków naukowo-badawczych w Polsce, a chęć publikowania zgłaszają doświadczeni praktycy. Nie wszystkie nadesłane publikacje spełniają jednak wymogi formalnomerytoryczne, co jeszcze bardziej podnosi znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej”. Redaktorzy niniejszego wydania pragną wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składają podziękowanie Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych prac. Iwona Chomiak-Orsa, Tomasz Turek
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Mamy przyjemność zaprezentować kolejny numer „Informatyki Ekonomicznej”. Dzięki składanym przez autorów cennym naukowo tekstom, jak również coraz szerszej rzeszy czytelników nasze czasopismo rozwija się, uzyskując pozytywne oceny podczas akredytacji oraz ewaluacji. W każdym zeszycie przedstawiamy wyniki badań, przemyślenia oraz propozycje autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych, w których realizowane są projekty badawcze z obszaru rozwoju oraz zastosowań ekonomicznych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Wśród autorów niniejszego zeszytu znalazły się osoby reprezentujące tak renomowane uczelnie, jak: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Politechnika Częstochowska czy Uniwersytet Szczeciński. Kilka z przedłożonych artykułów napisanych zostało we współpracy z praktykami biznesowymi, których doświadczenia i poglądy podnoszą walory aplikacyjne oraz badawcze naszej publikacji. Należy również podkreślić, że nie wszystkie nadesłane do wydawnictwa opracowania spełniają wymogi formalno-merytoryczne, co jeszcze bardziej podnosi znaczenie i wartość artykułów zawartych w prezentowanym opracowaniu. Wszystkie przysyłane przez autorów teksty poddawane są szczegółowej recenzji przez dwóch niezależnych recenzentów, którzy zgodnie z procedurą wydawniczą nie mogą znać autorów ocenianych prac. Obecnie w naszym czasopiśmie w wyniku wieloetapowej oraz surowej pod względem formalnym i merytorycznym weryfikacji przyjmowanych jest do druku około 25% nadesłanych referatów. Jako redaktor niniejszego wydania pragnę podziękować wszystkim autorom, którzy zechcieli się podzielić swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składam podziękowanie recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny artykułów. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Z dużą przyjemnością przedstawiamy kolejny numer kwartalnika „Informatyka Ekonomiczna. Business Informatics”. Niniejszy numer zawiera artykuły przedstawiające wyniki badań naukowych autorów dotyczących zastosowania nowoczesnych rozwiązań ICT w informatyce biznesowej. Dynamiczny rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych znajduje swoje odzwierciedlenie w codziennej praktyce biznesowej polskich przedsiębiorstw. Szybko upowszechniają się technologie mobilne, media społecznościowe są zaś coraz częściej wykorzystywane w praktyce biznesowej. Obserwujemy szybki rozwój prac badawczych w zakresie odkrywania wiedzy zarówno z tradycyjnych baz danych, jak i z tekstów. Na problematykę analizowania dużych wolumenów danych nie tylko biznesowych, ale i medycznych również zwrócono uwagę w niniejszym numerze. Czytelnik odnajdzie w nim także artykuły poświęcone zagadnieniom ontologii. Przez wielu naukowców nadal prowadzone są prace badawcze nad wspomaganiem procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwach. Badacze koncentrują się na zagadnieniach projektowania czy wdrażania systemów informatycznych w przedsiębiorstwach, a inni skupiają swoją uwagę na problematyce miękkich aspektów zarządzania, jak kapitał ludzki czy tzw. social business.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Inspektor Parma i przestępstwa w sieci / Christopher Siemieński ; ilustrował Martin Siemienski. - Wydanie I. - Warszawa : Poradnia K, copyright 2022. - 187, [5] stron : ilustracje ; 25 cm.
(Inspektor Parma / Christopher Siemieński ; 3)
(Latawiec)
Detektyw Parma i jej asystent Szperek znów na tropie wielkiej afery! Ktoś chce zniszczyć elektrownię w Jagodnie. Szantażyści żądają stumilionowego okupu. Miastu grozi paraliż, a jego mieszkańcy jak zahipnotyzowani wpłacają pieniądze na nieznane konto. Inspektor Parma i jej wspólnik Szperek muszą uratować swoje miasto i cały kraj przed nieznanym wrogiem. A może tym wrogiem jest internet? Może rzeczywiście nowe technologie są złe i zamieniają nas w smartfonowe zombie? Trzecie śledztwo zgranego detektywistycznego duetu znów dotyczy ważnych spraw. Po zdrowym żywieniu i ekologii świnka Parma i szczur Szperek poznają plusy i minusy nowych technologii i mediów społecznościowych, które mogą być wykorzystane do niecnych, a nawet zbrodniczych celów. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 2
O dostępność zapytaj w bibliotece (1 egz.)
już otwarta
Książka
W koszyku
Jak przetrwać hejt : jak rozpoznać, czy twoje dziecko hejtuje lub jest hejtowane ? / Maria Kerth. - Warszawa : SBM, copyright 2020. - 160 stron : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Hejt – mowa nienawiści – jest zjawiskiem powszechnym i nie tylko wirtualnym – szczególnie mocno dotyka dorastającą młodzież. Jak rozpoznać, że pojawił się on w życiu twojego dziecka? Czy jest ono sprawcą, czy ofiarą? Jak możesz mu pomóc jako rodzic? Niniejszy poradnik kompleksowo opisuje zjawisko hejtu i jego destrukcyjny wpływ na młodego człowieka, jednocześnie podając zbiór narzędzi do zwalczenia problemu. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Kiedy znikają ślady / Elina Backman ; przełożyła Bożena Kojro. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, copyright 2022. - 447, [1] strona ; 21 cm.
(Czarna Seria)
Czy pod spokojnymi wodami czai się zło? Trzech studentów kręci film dokumentalny o pustelniku mieszkającym na wyspie Lammassaari w Helsinkach. Nieoczekiwanie znika pierwszy z nich, potem kolejny… Jeden z młodych mężczyzn zostaje znaleziony martwy w pobliskim rezerwacie przyrody. Kiedy Saana Havas dowiaduje się, że zaginął młodszy brat jej koleżanki, postanawia nagrać podcast o tematyce true crime, aby pomóc w poszukiwaniach. Tymczasem komisarz policji Jan Leino i jego zespół prowadzą śledztwo w sprawie zaginięcia i domniemanego morderstwa studenta. Kiedy młodzi ludzie znikają i umierają, często uważa się to za wypadek. Czy to jednak możliwe, że ktoś na nich poluje? "Kiedy znikają ślady" to kontynuacja świetnie przyjętego debiutu fińskiej pisarki Eliny Backman "Kiedy umiera król". /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.511.111-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tu nie ma moralności, tu jest czysty interes – mówi Andrzej Gryżewski, seksuolog i psychoterapeuta. Niektórzy pogardliwie nazywają je żetoniarami, bo za żetony, czyli wirtualną monetę, pokażą dosłownie wszystko. Dostępne są na jeden klik. Zwykłe kobiety. Czyjeś córki, żony, matki, sąsiadki, koleżanki. Jedne ubrane, inne w maskach zakrywających twarze, jeszcze inne topless lub nago. Za wirtualną walutę zrealizują każdą fantazję klienta – byle tylko utrzymać jego uwagę dłużej. Piotr Zieliński w swoim reportażu o pracownicach seksualnych daje nam dostęp do świata fantazji, namiętności i podniet tysięcy Polaków. Towarzyszymy camgirls, gdy te siadają przed kamerkami. Czujemy ich emocje, poznajemy motywacje. Zaczynamy rozumieć, dlaczego mężczyźni korzystają z ich usług. Dowiadujemy się, co na temat tego zjawiska mają do powiedzenia seksuolodzy i terapeuci. A na koniec musimy rozstrzygnąć, czy to dziewczyny z trudnych środowisk, dla których sex kamerki to jedyne źródło zarobku, czy wyzwolone kobiety, które traktują pracę seksualną tylko jako pracę i dają mężczyznom zrozumienie – zamiast posądzać ich o perwersje. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Iwona Miklas prowadzi popularne konto na Instagramie, gdzie relacjonuje swoje beztroskie, studenckie życie. Kiedy do grona obserwatorów dołącza tajemnicza kobieta w kapeluszu, nieodłącznym towarzyszem dziewczyny staje się niepokój. Ivi odnosi wrażenie, że nieznajoma nie tylko śledzi każdy jej krok, ale także wie o niej zdecydowanie zbyt wiele. Z pozoru niewinna gra przeistacza się w realne niebezpieczeństwo, a gdy poukładany świat Iwony zaczyna rozsypywać się jak domek z kart, gotowa jest zrobić wszystko, by odkryć tożsamość kobiety. Jak wiele będzie musiała poświęcić? Jak trudna okaże się prawda? /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
już otwarta
Książka
W koszyku
Kulawe konie / Mick Herron ; przekład Robert Kędzierski, Anna Krochmal. - Wydanie I. - Kraków : Insignis, 2021. - 417, [1] strona ; 21 cm.
(Slough House / Mick Herron ; 1)
Nie przestajesz być szpiegiem tylko dlatego, że wypadłeś już z gry… Wykluczeni z grona czempionów z Regent’s Park, zesłani do Slough House za narkotyki i pijaństwo, za rozpustę i wpadki, za politykowanie i zdrady… Fatalnie dobrani i znakomicie wyszkoleni przeciętniacy pod wodzą Jacksona Lamba nie przeprowadzają już operacji. Przekładają tylko papiery. Żaden z nich nie wstąpił jednak do kontrwywiadu po to, by stać się kulawym koniem. Zostaje porwany chłopak. Zapowiedziano internetową transmisję na żywo z jego ścięcia. Odgórne instrukcje są jednoznaczne – ale przecież kulawe konie ze Slough nie będą siedzieć cicho i patrzeć... Nigdy nie lekceważ tych, którzy nie mają nic do stracenia. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111-3 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111-3 (1 egz.)
już otwarta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Listy pisane szeptem / Magdalena Witkiewicz. - Wydanie I. - Gdańsk : Flow Wydawnictwo, 2022. - 355, [3] strony : ilustracje, zdjęcia ; 21 cm.
Karolina i Sławek są ze sobą tak długo, że już nie pamiętają tego dnia, w którym po raz pierwszy na siebie spojrzeli. Nie pamiętają również uczucia, które ich wtedy łączyło. Zapomnieli nawet o tym, by ze sobą rozmawiać. Ich dzieci wyjechały na studia, a brak czasu dla siebie jest wyłącznie wymówką. Oboje pod byle pretekstem spędzają wieczory przed komputerem i zanurzają się w wirtualnym, pozornie lepszym świecie. To tam znajdują kogoś, kto ich zawsze wysłucha, kto ich zawsze zrozumie i wesprze dobrym słowem. Piszą listy. W sekrecie. Listy pisane szeptem. Magdalena Witkiewicz przedstawia słodko-gorzką opowieść o tym, że czasem nie wystarczy posłuchać, ale trzeba też powiedzieć, bo nikt nie umie czytać w myślach. I nie tylko słowa, ale też uczucia są ulotne jak dmuchawiec – wystarczy powiew, by je bezpowrotnie stracić… [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
(dostępność ok. 28.05.2024)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
już otwarta
Filia nr 3
O dostępność zapytaj w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Wprowadzenie ; 2. Wyzwania świata cyfrowego ; 3. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu ; 4. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień "Marketingu 5.0" są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain /Powyższy opis pochodzi z okładki/.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 08.06.2024)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je wykorzystać. Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy. Poznasz wartość, jaką daje: regularne prowadzenie bloga firmowego; komunikacja w social mediach; korzystanie z systemu reklamowego Google Ads; współpraca z influencerami; budowanie marki osobistej; przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową i wiele innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją! W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej