Google Analytics
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(2582)
Miejska Biblioteka Publiczna (Jasło)
(2104)
Rodzina
(1766)
Przyjaźń
(1568)
Jasielski Dom Kultury
(1386)
Google Analytics
(-)
Tajemnica
(1343)
Miłość
(1255)
Śledztwo i dochodzenie
(1087)
Usługi
(1007)
Zabójstwo
(944)
Handel detaliczny
(910)
Relacje międzyludzkie
(897)
Poezja polska
(838)
II wojna światowa (1939-1945)
(820)
Literatura
(815)
Dzieci
(769)
Literatura polska
(757)
Urząd Miasta (Jasło)
(731)
Muzyka
(713)
Nastolatki
(684)
Relacja romantyczna
(661)
Konkursy i festiwale
(636)
Zwierzęta
(634)
Życie codzienne
(600)
Rodzeństwo
(596)
Handel
(591)
Wybory samorządowe
(588)
Policjanci
(529)
Małżeństwo
(523)
Dziewczęta
(520)
Partie polityczne
(519)
Magia
(516)
Sekrety rodzinne
(510)
Uczucia
(503)
NSZZ "Solidarność"
(491)
Związki zawodowe
(484)
Młodzieżowy Dom Kultury (Jasło)
(479)
Dziecko
(445)
Boże Narodzenie
(435)
Kampania wyborcza
(422)
Kultura
(412)
Trudne sytuacje życiowe
(412)
Film
(407)
Pamiętniki polskie
(405)
Osoby zaginione
(396)
Prezentacje i wystąpienia
(393)
Żydzi
(388)
Wojna 1939-1945 r.
(373)
Historia
(368)
Matki i córki
(360)
Turystyka
(351)
Młodzież
(349)
Żywność
(342)
Sztuka
(340)
Arystokracja
(338)
Literatura dziecięca amerykańska
(329)
Wydawnictwa nielegalne
(328)
Wolne Związki Zawodowe
(327)
Pisarze polscy
(326)
Literatura dziecięca
(325)
Finanse
(324)
Kluby
(324)
Dziennikarze
(323)
Podróże
(322)
Polacy za granicą
(322)
Uczniowie
(322)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(321)
Wybory życiowe
(315)
Dokumenty życia społecznego
(310)
Elektronika
(310)
Kształcenie
(305)
Gry i zabawy
(302)
Język polski
(301)
Poszukiwania zaginionych
(295)
Ruchy społeczne
(291)
Psy
(289)
Muzeum Regionalne (Jasło)
(287)
Czytelnictwo
(284)
Kino
(282)
Biblioteki publiczne
(279)
Książka
(275)
Polityka
(275)
Kino Syrena (Jasło)
(274)
Ludzie a zwierzęta
(269)
Literatura młodzieżowa angielska
(260)
Sport
(260)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(257)
Zakład Tworzyw Sztucznych "Gamrat" S.A. (Jasło)
(255)
Komputery
(253)
Władcy
(252)
Przyroda
(251)
Wojsko
(251)
Dziadkowie i wnuki
(250)
Dramat polski
(248)
Poezja
(246)
Wakacje
(245)
Ojcowie i córki
(243)
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (Jasło)
(242)
Koty
(232)
Przestępczość zorganizowana
(229)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zawiera: 1. Wstęp do strategii marketingowej; 2. Reklama w Google Ads; 3. Reklama w sieci reklamowej Google; 4. Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads; 5. SEO; 6. Google Analytics; 7. Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane.
Merytorycznie, praktycznie i konkretnie Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach. Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej