Towary
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(2590)
Miejska Biblioteka Publiczna (Jasło)
(2104)
Rodzina
(1776)
Przyjaźń
(1570)
Jasielski Dom Kultury
(1386)
Towary
(-)
Tajemnica
(1346)
Miłość
(1256)
Śledztwo i dochodzenie
(1089)
Usługi
(1007)
Zabójstwo
(946)
Handel detaliczny
(910)
Relacje międzyludzkie
(901)
Poezja polska
(838)
II wojna światowa (1939-1945)
(824)
Literatura
(815)
Dzieci
(771)
Literatura polska
(758)
Urząd Miasta (Jasło)
(731)
Muzyka
(713)
Nastolatki
(687)
Relacja romantyczna
(661)
Konkursy i festiwale
(636)
Zwierzęta
(634)
Życie codzienne
(602)
Rodzeństwo
(597)
Handel
(591)
Wybory samorządowe
(588)
Policjanci
(530)
Dziewczęta
(526)
Małżeństwo
(525)
Partie polityczne
(519)
Magia
(516)
Sekrety rodzinne
(512)
Uczucia
(503)
NSZZ "Solidarność"
(491)
Związki zawodowe
(484)
Młodzieżowy Dom Kultury (Jasło)
(479)
Dziecko
(445)
Boże Narodzenie
(435)
Kampania wyborcza
(422)
Trudne sytuacje życiowe
(414)
Kultura
(413)
Film
(408)
Pamiętniki polskie
(405)
Osoby zaginione
(397)
Prezentacje i wystąpienia
(393)
Żydzi
(388)
Wojna 1939-1945 r.
(373)
Historia
(370)
Matki i córki
(363)
Turystyka
(351)
Młodzież
(350)
Żywność
(342)
Sztuka
(340)
Arystokracja
(338)
Uczniowie
(331)
Literatura dziecięca amerykańska
(329)
Pisarze polscy
(329)
Wydawnictwa nielegalne
(328)
Wolne Związki Zawodowe
(327)
Literatura dziecięca
(325)
Podróże
(325)
Finanse
(324)
Kluby
(324)
Polacy za granicą
(324)
Dziennikarze
(323)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(321)
Wybory życiowe
(317)
Dokumenty życia społecznego
(310)
Elektronika
(310)
Kształcenie
(305)
Gry i zabawy
(302)
Język polski
(301)
Poszukiwania zaginionych
(295)
Ruchy społeczne
(291)
Psy
(289)
Muzeum Regionalne (Jasło)
(287)
Czytelnictwo
(284)
Kino
(282)
Biblioteki publiczne
(279)
Książka
(275)
Polityka
(275)
Kino Syrena (Jasło)
(274)
Ludzie a zwierzęta
(269)
Literatura młodzieżowa angielska
(260)
Sport
(260)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(257)
Zakład Tworzyw Sztucznych "Gamrat" S.A. (Jasło)
(255)
Komputery
(253)
Dziadkowie i wnuki
(252)
Władcy
(252)
Przyroda
(251)
Wojsko
(251)
Dramat polski
(248)
Poezja
(246)
Wakacje
(246)
Ojcowie i córki
(243)
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (Jasło)
(242)
Koty
(232)
Przestępczość zorganizowana
(229)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczaniu im użytecznych produktów, oferowaniu ich na korzystnych warunkach i zapewnianiu odpowiedniego poziomu obsługi. Marketing ma jednak także swoją ciemną stronę. Za pomocą tego określenia opisuje się wszystkie te działania rynkowe, które można uznać za nieetyczne, nielegalne, nieuczciwe, oszukańcze czy manipulacyjne, a których efektem jest powstawanie różnego rodzaju szkód dla nabywców, konkurentów i konkurencji, środowiska naturalnego lub innych grup interesariuszy. Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej