Sorting
Source
Katalog zbiorów
(9)
Form of Work
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Status
available
(4)
only on-site
(4)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Czytelnia Główna
(4)
Filia nr 1
(2)
Author
Bakalarz Dariusz
(1)
Canfield Jack (1944- )
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Garlej Piotr
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Pira Andres
(1)
Przybysz-Polakowska Kinga
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sun Pin Metody wojskowe
(1)
Sun Zi (544-496 a.C). Sztuka wojny
(1)
Tzu Sun
(1)
Vaknin Shlomo
(1)
Vitale Joe (1953- )
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Year
2020 - 2025
(8)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(9)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Audience Group
Coachowie
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Demographic Group
Literatura chińska
(1)
Subject
Sukces
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bogactwo
(1)
Branża informatyczna
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Event marketing
(1)
Hojność
(1)
Integracja pracowników
(1)
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Organizacja
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Projekty
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Samorealizacja
(1)
Socjotechnika
(1)
Spotkania i imprezy biznesowe
(1)
Storytelling
(1)
Styl (językoznawstwo)
(1)
Sztuka wojenna
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Wojsko
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Subject: place
Chiny
(1)
Genre/Form
Poradnik
(6)
Opracowanie
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 results Filter
Book
In basket
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych… Problem polega na tym, że te wydawnictwa w żaden sposób nie przygotowują kierownika projektu do pracy w rzeczywistym środowisku biznesowym i z prawdziwym klientem. Dlatego zamysłem autora tej książki było, by stanowiła ona zbiór kluczowych zasad, które powinno się stosować, aby „dowozić” trudne i nierealne projekty. Zasady te są niezależne od wybranej metodyki czy metodologii prowadzenia projektu – pozostają wobec nich komplementarne i pomagają z sukcesem kończyć nawet te projekty, które wydają się być nierealne: czasowo, finansowo, technicznie itd. [od wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling. Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać. Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji. Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej. [od wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Eventy : jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe / Kinga Przybysz-Polakowska. - Gliwice: Onepress, copyright 2024. - 302, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe. Człowiek - jak flaming - należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły "pracować" także dla Twojej firmy! To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu: Zbadasz potrzeby eventowe pracowników i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!), zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury firmy), zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (dodatkowo czeka na Ciebie 10 pomysłów na firmowe wydarzenie), Przeprowadzisz profesjonalną ewaluację projektów eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych), będziesz czerpać z tych projektów korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe; to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu). [od wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Sztuka wojny / Sun Tzu, Sun Pin ; [tłumaczenie: Dariusz Bakalarz]. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress, 2008. - 315, [2] strony ; 21 cm.
Zawiera: Sztuka wojny / Sun Tzu ; Metody wojskowe / Sun Pin.
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Dwa chińskie traktaty zawierają zasady taktyki i strategii skuteczne nie tylko w wojsku, ale też w interesach i życiu osobistym. To zbiór zaleceń i rad dla każdego, kto dowodzi ludźmi, stawia czoła wyzwaniom i walczy o pozycję dla siebie i swoich podwładnych. Nauki Sun Tzu nadaią sie do zastosowania w negocjacjach, windykacjach, marketingu, reklamie, sporcie, walce a konkurencją, zarządzaniun ludźmi i obronie własnych interesów. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
There are copies available to loan: sygn. 3SP (1 egz.)
Book
In basket
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 278, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową. Odkąd zostały ustalone główne zasady webwritingu, internet niesamowicie się rozwinął, udoskonalono boty eksplorujące sieć, a rynek pisania do internetu z jednej strony się sprofesjonalizował, z drugiej - wyszedł poza wirtualny świat. Treści drukowane bowiem coraz mocniej przypominają artykuły, które czytamy w sieci. Dzieje się tak, ponieważ, przyzwyczajeni do stylu postów blogowych, oczekujemy podobnego w tekstach drukowanych. Dlatego też, jeśli piszesz artykuły dla jakiegokolwiek medium, koniecznie musisz się zapoznać z zasadami współczesnego webwritingu. Dzięki zastosowaniu jego zasad Twoje teksty będą lepiej pozycjonowane, a czytelnicy - bardziej usatysfakcjonowani treścią, jaką chcesz im przekazać. W książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zaplanować, napisać i zoptymalizować perfekcyjny artykuł poradnikowy, który zostanie doceniony zarówno przez czytelnika, jak i wyszukiwarkę. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 81 (1 egz.)
Book
In basket
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego. [od wydawc]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Człowiek jest istotą społeczną. To zrozumiałe, że każda część ciała informuje o emocjach danej osoby. Umiejętność świadomego korzystania z komunikacji niewerbalnej pomaga w zrozumieniu odczuć rozmówcy. Pomaga też w dostrzeżeniu dyskomfortu, a nawet zauważeniu ukrywanych emocji, takich jak gniew, radość, strach czy smutek. Zdolność do rozpoznawania tych oznak i ich prawidłowa interpretacja z pewnością poprawiają komfort komunikacji, jednak znaczenie tej umiejętności jest o wiele większe: socjotechnika jest nieodzownym elementem działania hakerów, przestępców czy służb specjalnych. Korzystanie z wiedzy socjotechnicznej i jej zdobyczy pozwala zachować kontrolę w każdej sytuacji, gdy mamy do czynienia z komunikowaniem się ludzi ze sobą. Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej - sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z Tobą. Szybko zauważysz, jaka to cenna umiejętność: jako specjalista do spraw bezpieczeństwa będziesz skuteczniej edukować współpracowników i zwalczać cyberataki. Jako osoba działająca publicznie łatwiej przekonasz ludzi do swoich idei. Dowiesz się, jak naukowe zdobycze socjotechniki mogą być wykorzystywane do różnych celów: dobrych, złych czy po prostu brzydkich. Wiedza zdobyta dzięki tej lekturze oraz odrobina krytycznego myślenia staną się Twoim najlepszym zabezpieczeniem. W tej książce między innymi: prawdziwa wiedza o mowie ciała i ekspresji mimicznej człowieka; metody zdobywania zaufania wykorzystywane do nieetycznych celów; tajniki warsztatu "hakera umysłów"; czynnik ludzki jako zagrożenie bezpieczeństwa systemu informatycznego; jak neutralizować rosnące zagrożenie ze strony nieetycznych socjotechników. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Są ludzie, których życie przypomina porywający film. Błyskotliwi, pełni nadzwyczajnej mądrości, zdobywają to, co dla innych jest niedostępne. Potrafią przekuć największą porażkę w sukces i osiągają każdy cel: wydaje się, że cały świat im sprzyja. Jeśli zaangażują się w biznes, przyniesie im nieuchronne bogactwo i otworzy nowe możliwości. Takich ludzi jest jednak niewielu - większość robi w życiu to, co musi, nie rozwija skrzydeł, nie spełnia swoich pragnień i regularnie doznaje frustrującego poczucia wiecznej porażki i beznadziei. I trwa w takim stanie przez dziesięciolecia... Oto książka, która może temu zaradzić. Jest to po części pasjonująca autobiografia, po części podręcznik sukcesu, ale przede wszystkim zbiór życiowych lekcji ujętych w osiemnaście przejrzystych zasad. Pozwolą Ci one przyciągnąć bogactwo, stwarzać fantastyczne możliwości i odkryć samego siebie. Dowiesz się, jak przekuć lęk w inspirację, rywalizację w dominację i jak z ucznia stać się mistrzem biznesu. Śledząc niezwykłą drogę, jaką Andres Pira od ubogiego telemarketera do jednego z najbardziej znanych miliarderów w Tajlandii, znajdziesz inspirację do działań, dzięki którym przejdziesz spektakularną metamorfozę i stworzysz siebie od nowa - dokładnie tak, jak tego pragniesz. Dzięki książce: zrobisz wszystko, co pragniesz robić w życiu; będziesz tym, kim chcesz być; pójdziesz tam, dokąd pragniesz; zdobędziesz to, czego tylko chcesz. Przeszłości nie możesz zmienić. Przyszłość możesz kształtować! [od wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
All copies are currently on loan: sygn. 3SP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3. (dostępność ok. 12.03.2026)
Book
In basket
Akceptuj wszystko, co się dzieje, wykorzystuj to i obracaj na swoją korzyść Programowanie neurolingwistyczne stanowi doskonałe narzędzie, służące modelowaniu oraz szkoleniu. Jego wpływ na psychoterapię, doradztwo, sprzedaż, coaching czy przywództwo jest nieoceniony. Trenerzy i terapeuci różnych nurtów korzystają z technik NLP lub pozostają pod ich wpływem. Wszystkie przedstawione tu techniki podzielono na trzy główne rodzaje: - takie, które można łatwo wypróbować na sobie; - takie, które można wykorzystać we współpracy z klientami lub innymi ludźmi; - takie, które wymagają udziału przynajmniej dwóch osób pełniących określone funkcje. Jeśli jesteś zaawansowanym praktykiem NLP, zobaczysz pewne udoskonalenia wprowadzone w wielu znanych wzorcach. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z NLP, na wstępie znajdziesz najbardziej podstawowe wzorce, które wzbogacą Twój repertuar oraz wzmocnią Twoją pewność siebie i chęć rozwijania umiejętności. Im częściej będziesz ćwiczyć, tym łatwiej będzie Ci intuicyjnie tworzyć bądź modyfikować wzorce, kiedy znajdziesz się w nowych sytuacjach. W trakcie opanowywania kolejnych wzorców pracujesz nad swoją elastycznością i kreatywnością. Kiedy wykorzystujesz wybrane techniki, stosujesz założenia i wiedzę przede wszystkim z dziedziny NLP — ale także z każdego innego dostępnego Ci źródła. Cały czas miej więc otwartą głowę — znajdź to, co sprawdza się najlepiej w określonych okolicznościach. Najnowsze wydanie międzynarodowego bestsellera Shlomo Vaknina zostało zaktualizowane zgodnie z najświeższą wiedzą z dziedziny NLP oraz uporządkowane w nowy, praktyczny sposób. Dzięki temu korzystanie z książki jest jeszcze łatwiejsze. Wśród licznych dodatków znajdziesz tu również: - pięćdziesiąt pięć hipnotycznych fraz Miltona H. Ericssona, - często spotykane ograniczające przekonania i "mantry", -submodalności wzrokowe, słuchowe, kinestetyczne, przegląd fundamentalnych przekonań NLP. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again