Sorting
Source
Katalog zbiorów
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
unavailable
(1)
Branch
Czytelnia Główna
(1)
Author
Barden Phil (1959- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Sutherland Rory (1965- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Subject
Ekonomia behawioralna
(1)
Konsumenci
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy. Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów. [od wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 339 (1 egz.)
(dostępność ok. 08.01.2026)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again