Sorting
Source
Katalog zbiorów
(1)
Form of Work
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Filia nr 2
(1)
Author
Chudoba Tadeusz
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Nauczyciele akademiccy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Marketing
(1)
Turystyka
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(1)
Domain
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie I (dodruk). - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2008. - 189 stron ; 24 cm.
CZĘŚĆ I: MARKETINGOWA OBSŁUGA TURYSTÓW: 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności; 2. Rynek turystyczny i jego potencjał; 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi; 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy, CZĘŚĆ II: ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 5. Polska Organizacja Turystyczna; 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką; 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych; 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych, CZĘŚĆ III: MARKETING IMPREZ TURYSTYCZNYCH: 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT; 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego; 11. Powstawanie imprez turystycznych; 12. Fazy imprez turystycznych; 13. Pozostałe kierunki aktywności marketingowej; 14. Niezbędne kierunki badań. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
przeprowadzka
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again