Wizerunek przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Serwański Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(2590)
Miejska Biblioteka Publiczna (Jasło)
(2104)
Rodzina
(1773)
Przyjaźń
(1570)
Jasielski Dom Kultury
(1386)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(-)
Tajemnica
(1346)
Miłość
(1256)
Śledztwo i dochodzenie
(1089)
Usługi
(1007)
Zabójstwo
(946)
Handel detaliczny
(910)
Relacje międzyludzkie
(901)
Poezja polska
(838)
II wojna światowa (1939-1945)
(824)
Literatura
(815)
Dzieci
(771)
Literatura polska
(758)
Urząd Miasta (Jasło)
(731)
Muzyka
(713)
Nastolatki
(685)
Relacja romantyczna
(661)
Konkursy i festiwale
(636)
Zwierzęta
(634)
Życie codzienne
(602)
Rodzeństwo
(596)
Handel
(591)
Wybory samorządowe
(588)
Policjanci
(530)
Dziewczęta
(525)
Małżeństwo
(525)
Partie polityczne
(519)
Magia
(516)
Sekrety rodzinne
(512)
Uczucia
(503)
NSZZ "Solidarność"
(491)
Związki zawodowe
(484)
Młodzieżowy Dom Kultury (Jasło)
(479)
Dziecko
(445)
Boże Narodzenie
(435)
Kampania wyborcza
(422)
Trudne sytuacje życiowe
(414)
Kultura
(413)
Film
(407)
Pamiętniki polskie
(405)
Osoby zaginione
(397)
Prezentacje i wystąpienia
(393)
Żydzi
(388)
Wojna 1939-1945 r.
(373)
Historia
(370)
Matki i córki
(362)
Turystyka
(351)
Młodzież
(350)
Żywność
(342)
Sztuka
(340)
Arystokracja
(338)
Literatura dziecięca amerykańska
(329)
Pisarze polscy
(328)
Wydawnictwa nielegalne
(328)
Wolne Związki Zawodowe
(327)
Literatura dziecięca
(325)
Finanse
(324)
Kluby
(324)
Podróże
(324)
Polacy za granicą
(324)
Dziennikarze
(323)
Uczniowie
(322)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(321)
Wybory życiowe
(317)
Dokumenty życia społecznego
(310)
Elektronika
(310)
Kształcenie
(305)
Gry i zabawy
(302)
Język polski
(301)
Poszukiwania zaginionych
(295)
Ruchy społeczne
(291)
Psy
(289)
Muzeum Regionalne (Jasło)
(287)
Czytelnictwo
(284)
Kino
(282)
Biblioteki publiczne
(279)
Książka
(275)
Polityka
(275)
Kino Syrena (Jasło)
(274)
Ludzie a zwierzęta
(269)
Literatura młodzieżowa angielska
(260)
Sport
(260)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(257)
Zakład Tworzyw Sztucznych "Gamrat" S.A. (Jasło)
(255)
Komputery
(253)
Dziadkowie i wnuki
(252)
Władcy
(252)
Przyroda
(251)
Wojsko
(251)
Dramat polski
(248)
Poezja
(246)
Wakacje
(245)
Ojcowie i córki
(243)
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (Jasło)
(242)
Koty
(232)
Przestępczość zorganizowana
(229)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych. W rozdziale pierwszym monografii autor wprowadza zagadnienie symbolizmu organizacyjnego, a także kreśli jego znaczenie w kontekście paradygmatycznej różnorodności nauk społecznych oraz ewolucji współczesnej teorii organizacji. Rozdział drugi poświęcono prezentacji oraz krytyce nurtu modernistycznego w marketingu, a więc przede wszystkim - konsumenckiemu modelowi kapitału marki oraz pochodnych mu klasycznych schematów pozycjonowania. Autor omawia modernistyczne oraz semiotyczne teorie komunikowania oraz wyjaśnia różnice między perspektywą znaczeniową i informacyjną w komunikacji marketingowej. Obszerny fragment poświęcono również praktykom segmentacji oraz modernistycznemu rozumieniu kultury. W rozdziale czytelnik odnajdzie również kwestie dotyczące osobowości, tożsamości i wizerunku marki - zarówno w wydaniu produktowym, jak i korporacyjnym. Rozdział trzeci został poświęcony modelowi marketingu kulturowego autorstwa D. Hol-ta i D. Camerona, stanowiącego pierwszą systematyczną próbę podejścia do problematyki symbolizmu marek. Uzupełnia go schemat dostosowawczy VCI (ang. Vision-Culture-Image Alignment Model) autorstwa M.J. Hatch i M. Schultz, będący użyteczną ramą analityczną dla niektórych problemów związanych z marketingiem korporacyjnym. Czwarty, ostatni rozdział monografii zawiera zaś studia przypadków. „Genealogicznie” analizowane są kampanie m.in. Frugo, Żywca, Allegro, Reserved i Raiffeisena. Strategia kulturowa, narzędzie tworzenia innowacyjnych wyrażeń kulturowych, pomaga natomiast w analizie marek Krowarzywa, Wegeguru, Kondrat Wina Wybrane, Biesiadowo i Yestersen. Ostatnią część rozdziału stanowi sprawozdanie z aplikacji modelu kulturowego w markach Szumisie i Revolt of Nature. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej