Stępowski Robert
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(4)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(4)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Bekker Alfred
(1661)
Vandenberg Patricia
(1164)
Doyle Arthur Conan
(638)
Wallace Edgar
(583)
Cartland Barbara
(492)
Stępowski Robert
(-)
Shakespeare William
(450)
Dickens Charles
(442)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(361)
Konopnicka Maria
(359)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(334)
Kraszewski Józef Ignacy
(323)
Montgomery Lucy Maud
(310)
London Jack
(299)
Conrad Joseph
(294)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk
(281)
Darlton Clark
(280)
Mickiewicz Adam
(279)
Ewers H.G
(278)
Roberts Nora (1950- )
(273)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Kühnemann Andreas
(258)
King Stephen
(255)
Andersen Hans Christian
(246)
Francis H.G
(240)
May Karol
(235)
Austen Jane
(233)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Kipling Rudyard
(206)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Howard Robert E
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Zimnicka Iwona
(197)
Balzac Honoré de
(196)
Mark William
(195)
Goethe Johann Wolfgang von
(194)
Prus Bolesław
(191)
Słowacki Juliusz
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Orzeszkowa Eliza
(186)
Alcott Louisa May
(184)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Steel Danielle (1947- )
(176)
Калинина Дарья
(175)
Verne Juliusz
(171)
Кир Булычев
(171)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(170)
Popławska Anna
(169)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
Wilde Oscar
(163)
McMason Fred
(162)
Haensel Hubert
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Колычев Владимир
(158)
Collins Wilkie
(153)
Zarawska Patrycja
(153)
Головачёв Василий
(153)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(152)
Fabianowska Małgorzata
(150)
Żeleński-Boy Tadeusz
(150)
Александрова Наталья
(149)
Marciniakówna Anna
(148)
Scott Walter
(146)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Leblanc Maurice
(144)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Cooper James Fenimore
(139)
Sandemo Margit
(138)
Christie Agata (1890-1976)
(137)
Orwell George
(137)
Suchanek Andreas
(137)
Zola Émile
(137)
Anton Uwe
(136)
Thurner Michael Marcus
(135)
James Henry
(134)
Simenon Georges
(134)
Galdós Benito Pérez
(133)
Oetker
(133)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Ceny
(1)
Kredyt hipoteczny
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jeśli zastanawiasz się, czy teraz jest dobry czas na kupno lub sprzedaż mieszkania. Jeśli nie wiesz od czego zacząć... To ta książka jest właśnie dla Ciebie - czyli zarówno dla osób planujących kupić jak i sprzedać mieszkanie. Książka została podzielona na siedem części. Dowiesz się z nich: Jak zaciągnąć kredyt hipoteczny, zbudować swoją zdolność kredytową i współpracować z pośrednikiem kredytowym. Jak uniknąć najróżniejszych pułapek sprzedając lub kupując mieszkanie. Wszystko o kupnie mieszkania na kredyt i za gotówkę. Kosztach, okazjach, lokalizacji, stanie technicznym mieszkania i aspektach psychologicznych związanych z zakupem. Wszystko o sprzedaży mieszkania. Jak wycenić mieszkanie, podnieść jego wartość, przygotować do sprzedaży i przygotować przyciągające uwagę ogłoszenie. Jak negocjować warunki kupna oraz sprzedaży tak aby uzyskać jak najlepszą, a przede wszystkim satysfakcjonującą zarówno sprzedającego jak i nabywcę cenę. Czy warto współpracować z pośrednikiem zajmującym się obrotem nieruchomościami. W jakich sytuacjach i na jakich zasadach. Jak przygotować umowę kupna sprzedaży - od umowy rezerwacyjnej po umowę końcową przenoszącą prawo własności lokalu ze sprzedającego na nabywcę. Od różnych form umowy, przez koszty notarialne po przekazanie mieszkania /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Marketing polityczny. Jak wygrać wybory? Bardzo praktyczna książka dla wszystkich czynnych polityków i kandydatów. Bez teorii - sama praktyka dostosowana do poliskich realiów. Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec. Zero teorii. Tylko praktyczne podpowiedzi i rady jak krok po kroku: • przygotować się do kampanii wyborczej; • zorganizować sztab wyborczy; • budować i komunikować markę osobistą kandydata; • przygotować program i materiały wyborcze; • komunikować się z wyborcami przy użyciu mediów społecznościowych (co, jak i kiedy publikować oraz w jaki sposób reagować na komentarze); • zarządzać kryzysem wizerunkowym i łagodzić jego skutki; • przygotować się do debaty wyborczej i współpracować z dziennikarzami; • wykorzystywać najważniejsze i najskuteczniejsze w kampanii wyborczej techniki manipulacji. Książka ta skierowana jest do kandydatów od szczebla ogólnopolskiego: kandydatów do Parlamentu Europejskiego i krajowego, po lokalny samorząd (kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów), a także dla wszystkich, którzy w praktyczny sposób są zaangażowani w prowadzenie kampanii wyborczej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? Najbardziej praktyczna książka dotycząca marketingu terytorialnego w polskich warunkach. Przyda się zarówno pracownikom JST, wójtom, burmistrzom, prezydentom, starostom jak i pracownikom agencji marketingowych, czy biur reklamy w mediach, które chcą pracować dla i na rzecz mediów. W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta? - Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują wydać w 2017 roku? "Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?" to prawdopodobnie jedyna na polskim rynku pozycja łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych. Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie książki dostępne tylko jako ebook. Sprawdź jak promują się polskie samorządy i co mogłyby poprawić w swojej marketingowej działalności! Spis treści WstępOd autoraCZĘŚĆ IMity marketingoweCzym jest marketing terytorialny?Komu służy marketing terytorialny?Cele w marketingu terytorialnymKażde z miast jest markąMiasto – marka inna od wszystkichTożsamość, reputacja i wizerunek miejscaObietnica i wiarygodność markiDNA miasta, czyli to co nas autentycznie wyróżniaAgencja lekiem na całe złoKto powinien opracować strategię dla miasta?Człowiek najważniejszym ogniwem w budowaniu marki miejscowościMarka to nie kampaniaMarketing terytorialny, czy promocja?Kto odpowiada za marketing będący promocją?Strategia marki, czy strategia promocji?Po co JST strategia?Jakich problemów nie rozwiązuje strategia?Ile kosztuje strategia?Ile miasta wydają na promocję (2016-2017)?Jak kontrolować wydatki na promocję?Segmentacja „klientów”Od marki miasta do marki regionuMarka w trzech krokach – dla wygodnychInnowacyjność. Plusy i minusyPublic relations. Czego boją się samorządowcy?Media relationsPiszesz. Wysyłasz. I nic?Nie bój się rozgłosuKiedy event promuje miasto lub gminę?Festiwalami Polska stoiLogo ma znaczenie, ale nie najważniejszeCity placement. Koszty i efektyWyróżnij się lub zgińCZĘŚĆ IIWprowadzenieMarketingowe pozycjonowanie miastZagraniczne kierunki promocji miastaNajwiększe zagraniczne kampanie promocyjne prowadzone przez miasto w latach 2012-2013Największe ogólnopolskie kampanie promocyjne prowadzone przez miasto w latach 2012-2013Badania rozpoznawalności marki miastaDziałania promujące miasto przez sport i uzyskane efekty tych działańAplikacje mobilne przeznaczone dla turystów i mieszkańcówPodsumowaniePodziękowania
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Nieruchomości. Jak kupić lub sprzedać mieszkanie i uzyskać kredyt hipoteczny? Autor w przystępny sposób przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces. Wytłumaczy na co trzeba zwrócić uwagę i jakich błędów unikać. Książka jest również kompendium wiedzy dla osób chcących na zakup swojego mieszkanie zaciągnąć kredyt hipoteczny. Jeśli zastanawiasz się, czy teraz jest dobry czas na kupno lub sprzedaż mieszkania. Jeśli nie wiesz od czego zacząć… To ta książka jest właśnie dla Ciebie! Książka została podzielona na siedem części. Dowiesz się z nich: • Jak zaciągnąć kredyt hipoteczny, zbudować swoją zdolność kredytową i współpracować z pośrednikiem kredytowym (przede wszystkim czy warto po kredyt wybrać się do swojego banku, czy do pośrednika). • Jak uniknąć najróżniejszych pułapek sprzedając lub kupując mieszkanie (a jest ich wiele – tak samo jak kupujących oraz sprzedających, którzy nie zawsze maja czyste intencje, a do tego dochodzi wielu handlarzy, którzy na obrocie mieszkaniami „zjedli zęby”). • Wszystko o kupnie mieszkania na kredyt i za gotówkę. Kosztach kredytu, ratach, oprocentowaniu, zdolności kredytowej, formalnościach, które musi spełnić kredytobiorca. • O samych mieszkaniach: okazjach, lokalizacji, stanie technicznym mieszkania i aspektach psychologicznych związanych z zakupem. • Wszystko o sprzedaży mieszkania. Jak wycenić mieszkanie, podnieść jego wartość, przygotować do sprzedaży i przygotować przyciągające uwagę ogłoszenie. • Jak negocjować warunki kupna oraz sprzedaży tak aby uzyskać jak najlepszą, a przede wszystkim satysfakcjonującą zarówno sprzedającego jak i nabywcę cenę. • Czy warto współpracować z pośrednikiem zajmującym się obrotem nieruchomościami. W jakich sytuacjach i na jakich zasadach. Oraz z którymi warto współpracować – bo uwierzcie nie z wszystkimi warto podejmować współpracę. • Jak przygotować umowę kupna sprzedaży – od umowy rezerwacyjnej po umowę końcową przenoszącą prawo własności lokalu ze sprzedającego na nabywcę. Od różnych form umowy, przez koszty notarialne po przekazanie mieszkania od strony formalnej i praktycznej. Spis treści CZĘŚĆ I Kredyt hipoteczny Kredyt hipoteczny na zakup mieszkania Czy mam zdolność kredytową i jakiej wysokości? Jakie źródła dochodów najchętniej akceptują banki? Jak budować swoją zdolność, czyli przygotowania do zaciągnięcia kredytu Wyższe dochody, czyli „przechytrzyć bank” Kredyt mieszkaniowy krok po kroku (etapy) Szukamy najlepszej oferty kredytowej w banku. Co z tym BIK? Po kredyt hipoteczny do pośrednika? Co, jeśli decyzja banku będzie odmowna? Kredyt ze stałym, czy zmiennym oprocentowaniem? CZĘŚĆ II Uważaj Na co uważać sprzedając lub kupując mieszkanie? CZĘŚĆ III Kupujemy mieszkanie Koszty i opłaty związane z kupnem mieszkania Kupować, czy nie? Czy teraz jest dobry moment na kupno mieszkania? Czym różni się kupno mieszkania na rynku pierwotnym i wtórnym? Gdzie znaleźć okazje inwestycyjne w dobrej cenie? Czynniki decydujące o wyborze mieszkania Na co zwrócić uwagę oglądając mieszkanie? O co zapytać sprzedającego? Kupno gotowca inwestycyjnego Kupno mieszkania. Podnajem. Mieszkania na pokoje CZĘŚĆ IV Sprzedajemy mieszkanie Jak prawidłowo oszacować cenę mieszkania? Jak podnieść wartość mieszkania? Jak sprzedać mieszkanie możliwie szybko i w dobrej cenie? Podstawy home stagingu, czyli jak podnieść wartość mieszkania Jak przygotować skuteczne ogłoszenie o sprzedaży mieszkania Pierwsze dni po opublikowaniu ogłoszenia… CZĘŚĆ V Negocjacje Jak negocjować? Relacje Przygotuj się do rozmowy Wygląd ma znaczenie Nie krytykuj Zadawaj pytania i słuchaj odpowiedzi Rozmowa o cenie Składanie oferty cenowej Zerwane negocjacje Ile można wynegocjować? Sposoby na przejęcie dominującej pozycji negocjacyjnej CZĘŚĆ VI Współpraca z pośrednikiem Kupować i sprzedawać z pośrednikiem czy bez? Dlaczego warto współpracować z pośrednikiem? W jakich jeszcze sytuacjach może pomóc Ci zaangażowany pośrednik? Kiedy pośrednik nie jest potrzebny ani sprzedającemu ani kupującemu? CZĘŚĆ VII Umowa kupna i sprzedaży Umowy kupna/sprzedaży mieszkania. Co musisz wiedzieć? Umowa rezerwacyjna Umowa przedwstępna Umowa końcowa przenosząca prawo własności Przekazanie mieszkania
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Video marketing w mediach społecznościowych Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. W czasie pandemii koronawirusa jeszcze więcej czasu spędzamy w domu i jeszcze więcej treści wideo konsumujemy. Warto, aby marki i marketerzy efektywnie wykorzystały zaistniała sytuację. Z tej książki dowiesz się jak skutecznie prowadzić działania marketingowe z wykorzystaniem wideo. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej osób niż średnio na świecie. - Uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych korzystają z Internetu na telefonie przez 188 min. dziennie. - 70 proc. nastolatków codziennie słucha muzyki i ogląda wideo w Internecie. - Ponad 64 proc. badanych Polaków, przynajmniej raz w tygodniu ogląda wideo na urządzeniach mobilnych. - 51 proc. Polaków deklaruje, że obejrzało w ciągu ostatniej doby wideo online. - YouTube to druga najczęściej używana przez Polaków aplikacja mobilna i druga największa wyszukiwarka na świecie. - Dzięki reklamie na Facebooku w ciągu jednego dnia możemy dotrzeć do większej liczby Polaków, niż poprzez cztery największe stacje telewizyjne. - Ze Snapchata korzysta już ponad 6 proc. polskich internautów. Tylko te dane, a w książce znajdziesz ich dużo więcej, świadczą, że we współczesnym świecie trudno promować markę bez wideo dystrybuowanego w mediach społecznościowych, które niemal natychmiast zostanie odtworzone na urządzeniach mobilnych zwłaszcza przez młodych użytkowników. Jak efektywnie wykorzystywać wideo w komunikacji marketingowej: od strategii przez organiczną dystrybucję po płatne formy promowania treści? Jak dotrzeć z tym komunikatem do pokoleń Y i Z? Które platformy społecznościowe wybrać do dystrybucji treści, w zależności ich rodzaju i grupy docelowej, do której maja dotrzeć? Odpowiedzi znajdziesz w nowej, jak zwykle praktycznej, książce Roberta Stępowskiego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej