Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(27)
Forma i typ
Książki
(24)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Druki ulotne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(9)
Oddział dla Dzieci
(11)
Czytelnia Główna
(4)
Filia nr 2
(3)
Filia nr 3
(3)
Autor
Baranowski Maciej
(2)
Marecki Piotr (1976- )
(2)
Martin Robert C
(2)
Sikorski Witold
(2)
Argasiński Jakub (1981- ). Dema
(1)
Aumasson Jean-Philippe
(1)
Bałdyga Barbara
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Borkowski Paweł (informatyka)
(1)
Borys Szymon
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Broma Paulina
(1)
Cieślewicz Tomasz
(1)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Fajfer Zenon (1970- ). Hiperteksty
(1)
Gonera Paweł
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Houser Sophie
(1)
Hutt Sarah
(1)
Janicki Paweł (1974- ). Conditional arts
(1)
Kaczmarek Wojciech
(1)
Kakkonen Kari
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kwapiszewska-Wolska Agnieszka
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Marston Mick
(1)
Moch Wojciech
(1)
Najman Marta
(1)
Niemira Karolina
(1)
Onak Leszek (1981- ). Generatory tekstowe
(1)
Panasiuk Jarosław
(1)
Payne Bryson
(1)
Pełka Piotr
(1)
Podgórni Łukasz (1984- ). Statusy
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Sande Carter
(1)
Sande Warren
(1)
Saujani Reshma (1975- )
(1)
Scott Marc
(1)
Sikorski Witold (1950- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sommerville Ian (1951- )
(1)
Staniszewski Michał (1981- )
(1)
Sweigart Al
(1)
Syrwid Marta (1986- )
(1)
Széll Adrienn
(1)
Thompson Clive
(1)
Turowski Piotr
(1)
Wainewright Max
(1)
Walter Natalia
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Wiesławiec deluxe (1985- ). Memy
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Wołk-Łaniewski Jerzy (1986- )
(1)
Włodarz Marek
(1)
Yerzmyey (1975- ). Chiptune'y
(1)
Zenial (1978- ). Magi
(1)
Ziembik Krzysztof A. (1974- ). Gry tekstowe
(1)
Świć Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Dzieci
(8)
9-13 lat
(7)
Młodzież
(4)
14-17 lat
(3)
6-8 lat
(3)
Rodzice
(3)
Programiści
(2)
Architekci systemów
(1)
Dziewczęta
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2586)
Miejska Biblioteka Publiczna (Jasło)
(2104)
Rodzina
(1767)
Przyjaźń
(1570)
Jasielski Dom Kultury
(1386)
Programowanie (informatyka)
(-)
Tajemnica
(1344)
Miłość
(1255)
Śledztwo i dochodzenie
(1088)
Usługi
(1007)
Zabójstwo
(946)
Handel detaliczny
(910)
Relacje międzyludzkie
(900)
Poezja polska
(838)
II wojna światowa (1939-1945)
(821)
Literatura
(815)
Dzieci
(769)
Literatura polska
(757)
Urząd Miasta (Jasło)
(731)
Muzyka
(713)
Nastolatki
(685)
Relacja romantyczna
(661)
Konkursy i festiwale
(636)
Zwierzęta
(634)
Życie codzienne
(602)
Rodzeństwo
(596)
Handel
(591)
Wybory samorządowe
(588)
Policjanci
(530)
Małżeństwo
(525)
Dziewczęta
(520)
Partie polityczne
(519)
Magia
(516)
Sekrety rodzinne
(510)
Uczucia
(503)
NSZZ "Solidarność"
(491)
Związki zawodowe
(484)
Młodzieżowy Dom Kultury (Jasło)
(479)
Dziecko
(445)
Boże Narodzenie
(435)
Kampania wyborcza
(422)
Trudne sytuacje życiowe
(413)
Kultura
(412)
Film
(407)
Pamiętniki polskie
(405)
Osoby zaginione
(397)
Prezentacje i wystąpienia
(393)
Żydzi
(388)
Wojna 1939-1945 r.
(373)
Historia
(368)
Matki i córki
(360)
Turystyka
(351)
Młodzież
(349)
Żywność
(342)
Sztuka
(340)
Arystokracja
(338)
Literatura dziecięca amerykańska
(329)
Wydawnictwa nielegalne
(328)
Wolne Związki Zawodowe
(327)
Pisarze polscy
(326)
Literatura dziecięca
(325)
Finanse
(324)
Kluby
(324)
Dziennikarze
(323)
Podróże
(323)
Polacy za granicą
(322)
Uczniowie
(322)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(321)
Wybory życiowe
(315)
Dokumenty życia społecznego
(310)
Elektronika
(310)
Kształcenie
(305)
Gry i zabawy
(302)
Język polski
(301)
Poszukiwania zaginionych
(295)
Ruchy społeczne
(291)
Psy
(289)
Muzeum Regionalne (Jasło)
(287)
Czytelnictwo
(284)
Kino
(282)
Biblioteki publiczne
(279)
Książka
(275)
Polityka
(275)
Kino Syrena (Jasło)
(274)
Ludzie a zwierzęta
(269)
Literatura młodzieżowa angielska
(260)
Sport
(260)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(257)
Zakład Tworzyw Sztucznych "Gamrat" S.A. (Jasło)
(255)
Komputery
(253)
Władcy
(252)
Przyroda
(251)
Wojsko
(251)
Dziadkowie i wnuki
(250)
Dramat polski
(248)
Poezja
(246)
Wakacje
(245)
Ojcowie i córki
(243)
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (Jasło)
(242)
Koty
(232)
Przestępczość zorganizowana
(229)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Jasło (woj. podkarpackie)
(3)
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Opracowanie
(4)
Gry komputerowe
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Afisz
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Biografia
(1)
Fantasy
(1)
Gry planszowe
(1)
Komiksy
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczjowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Zaproszenie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(19)
Edukacja i pedagogika
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Historia
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scratch jest projektem MIT Media Lab. Początkowo miał służyć młodym ludziom do nauki programowania, ale szybko zaczął pełnić również inne funkcje. Jest jak cyfrowa piaskownica, w której każdy może nie tylko nauczyć się podstaw kodowania, ale także ćwiczyć kreatywność, umiejętność pracy w zespole i zdolność do wynajdywania nieszablonowych rozwiązań, na przykład podczas projektowania gier. Scratch jest bowiem świetnym narzędziem do tworzenia najróżniejszych gier, a poświęcona mu strona umożliwia dzielenie się wynikami swojej pracy z innymi. Ta książka jest przezabawnym przewodnikiem po programowaniu w Scratchu 3, przeznaczonym dla przyszłych inżynierów, programistów, naukowców i pasjonatów kodu. Dzięki niej szybko zaczniesz pisać klasyczne gry zręcznościowe i wzbogacać je w dźwięk i animacje. Pokazano tu również, czym są i do czego się przydają zmienne, pętle czy funkcje. Zaprezentowano także sposoby stosowania reguł matematycznych do stopniowego komplikowania gry. Poszczególne treści zostały bogato zilustrowane i uzupełnione przejrzystymi instrukcjami krok po kroku. W ten sposób, pisząc atrakcyjne gry, w mgnieniu oka przyswoisz nawet bardzo złożone zasady programowania! Dzięki książce: sprawnie zaczniesz pracę ze Scratchem, nauczysz się programować wygląd i zachowanie duszków, dowiesz się, jak dodać do gry efekty dźwiękowe, animacje i... logikę, będziesz używać działań matematycznych do ulepszenia gry, napiszesz grę piłkarską, wyścigówkę z rakietami, a także mnóstwo innych gier! Scratch: wymyśl i zaprogramuj swoją ulubioną grę! /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0/IIW (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy / Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 229, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką! Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny. Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta. Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania. Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych. Przydatna wiedza matematyczna. Zadania z rozwiązaniami. Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta! /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0/IIW (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. XVI.4.1.8B2 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. XVI.4.1.8 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Zaproszenie [szt. 1] na zakończenie pilotażowej edycji programu Mistrzowie Kodowania, zorganizowanego przez MBP w Jaśle w 2015 r. Zakończenie w dniu 28 maja 2015 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. XVI.4.1.8 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej