Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(489)
Katalog zbiorów
(34)
Forma i typ
E-booki
(346)
Audiobooki
(143)
Książki
(34)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(10)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(24)
Oddział dla Dzieci
(1)
Czytelnia Główna
(10)
Autor
Fihel Marta
(54)
Komerski Grzegorz
(52)
Jemielniak Dariusz
(38)
Tracy Brian
(38)
Blanchard Ken
(21)
Jażyński Marcin
(12)
Drummer Agnieszka
(9)
Maxwell John C
(9)
Lencioni Patrick
(8)
Polak Maciej
(8)
Montgomery Lucy Maud
(7)
Austen Jane
(6)
Cain Susan
(6)
Sarnacka-Smith Anna
(6)
Budzyński Wojciech
(5)
Heath Chip
(5)
Kozak Robert
(5)
McKeown Greg
(5)
Święcki Adam
(5)
Dawson Roger
(4)
Ferriss Timothy
(4)
Kawszyn Roman
(4)
Orwell George
(4)
Roman Paul
(4)
Scott Kim
(4)
Szaran Adam
(4)
Szpringer Włodzimierz
(4)
Białopiotrowicz Grażyna
(3)
Brené Brown
(3)
Brian Tracy
(3)
Brown Brene
(3)
Doroba Anita
(3)
Doyle Arthur Conan
(3)
Fitzgerald Francis Scott
(3)
Gasper Dorota
(3)
Grazier Peter
(3)
Heath Dan
(3)
Kieżun Witold
(3)
Orloff Judith
(3)
Pawłowska-Szawara Ewelina
(3)
Randolph Alan
(3)
Rodzik-Sambierska Izabella
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Sochal Agnieszka
(3)
Wikiera Artur
(3)
Żak Rafał
(3)
Aaker Jennifer
(2)
Alcott Louisa May
(2)
Andersen Hans Christian
(2)
Andrzejewski Mariusz
(2)
Anita Cleare
(2)
Arden Ron
(2)
Bagdonas Naomi
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Barker Eric
(2)
Barrie James Mattew
(2)
Baum Lyman Frank
(2)
Blanchard Marjorie
(2)
Boehnke Richard
(2)
Burnett Frances Hodgson
(2)
Burrows Hal
(2)
Carew Donald
(2)
Carroll Lewis
(2)
Catmull Ed
(2)
Chandler M. Tamra
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Cohen June
(2)
Conley Randy
(2)
Conrad Joseph
(2)
Dickens Charles
(2)
Doron Eyal
(2)
Dudek Agnieszka
(2)
Dumas John Lee
(2)
Edington D.W
(2)
Edwards Jim
(2)
Elżbieta Żurek
(2)
Galloway Scott
(2)
Gerber Michael E
(2)
Goggins Aidan
(2)
Gomes Jean
(2)
Gordon Jon
(2)
Grant Adam
(2)
Grealish Laura Dowling
(2)
Guerra Maya Arenas
(2)
Hawn Goldie
(2)
Hoffman Reid
(2)
Holden Wendy
(2)
Hollis Rachel
(2)
Hoskins Rob
(2)
Hsieh Tony
(2)
Jedynak Tomasz
(2)
Johnson Spencer
(2)
Jones Phil M
(2)
Junger Alejandro
(2)
Kaplan Robert D
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kemp Rob
(2)
Kim W. Chan
(2)
Klemp Kaley
(2)
Klemp Nate
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(290)
2010 - 2019
(227)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(523)
Język
polski
(523)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Młodzież
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(7)
Marketing
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Przywództwo
(4)
Kreatywność
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Media społecznościowe
(3)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Organizacja pracy
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rysowanie
(2)
Sukces
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Autentyczność (postawa)
(1)
Biznes
(1)
Biznesplan
(1)
Brandcasting
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Człowiek
(1)
Decyzje
(1)
Design thinking
(1)
Esencjalizm
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy robocze
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Haking
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Introwersja
(1)
Introwertycy
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Mapa myśli
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marketing-mix
(1)
Mentoring
(1)
Mnemotechnika
(1)
Natura ludzka
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Ochrona danych
(1)
Odwaga
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Personel
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podcasting
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programy nauczania
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rama odniesienia
(1)
Reklama
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Start-up
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Styl kierowania
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telekomunikacja
(1)
Uczenie się
(1)
Wrażliwość
(1)
Zachowania w organizacji
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie turkusowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zdolności
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Opracowanie
(7)
Poradniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Rozwój osobisty
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Psychologia
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Filozofia i systemy filozoficzne
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
523 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz:

• radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;
• przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; • tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji;
• pokonać skłonność do zwlekania;
• określać zadania, które mogą być delegowane;
• planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów.

Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Fachowy poradnik dotyczący zarządzania m.in.centrami handlowymi. Znani praktycy zawarli w książce niezbędne informacje konieczne do efektywnego zarządzania obiektami handlowymi. Ponadto zwracają uwagę na współczesne trendy w zakresie tworzenia centrów handlowych, ich roli w przestrzeni miejskiej, a także kreowania nowych przestrzeni publicznych.

Autorzy podają przykłady ze świata oraz dzielą się swoimi doświadczeniami zawodowymi zdobytymi w kraju i za granicą. Książka ma charakter praktyczny, a zarazem inspiruje i poszerza fachową wiedzę specjalistów zarządzających obiektami handlowymi. Istotną wartość książki stanowią wzory umów najmu i zarządzania obiektami handlowymi oraz przykłady dokumentów technicznych.

Autorzy książki omawiają współczesne trendy w zakresie tworzenia centrów handlowych, akcentując konieczność wprowadzania w nich zmian − modernizacji i rewitalizacji − w celu dostosowania do otoczenia rynkowego, nowych funkcji oraz coraz bardziej wyrafinowanych potrzeb i oczekiwań klientów. W procesach tych ważną rolę pełnią zarządcy specjalizujący się w obsłudze nieruchomości handlowych.
Skuteczność zarządzania obiektem handlowym zależy od tego, jakie uprawnienia i możliwości daje zarządcy umowa najmu. Kształtuje ona relacje pomiędzy najemcami a wynajmującym, a równocześnie określa wartość nieruchomości. Autorzy zwracają szczególną uwagę na precyzyjne opracowanie zapisów umów w trakcie ich negocjacji. Omawiają także działania marketingowe, które wzmacniają pozycję rynkową nieruchomości handlowej, a tym samym podnoszą jej wartość.
Wiele uwagi poświęcono zagadnieniom związanym z zarządzaniem operacyjnym, takim jak: przychody i koszty, restrukturyzacja najemców oraz cedowanie na podmioty zewnętrzne różnorodnych ryzyk poprzez ubezpieczenia. Za równie ważne uznano zarządzanie techniczne nieruchomością handlową, które wymaga specjalistycznej wiedzy i odpowiedzialności za bezpieczeństwo użytkowników i majątku.
Autorzy − wybitni specjaliści w dziedzinie zarządzania i gospodarowania nieruchomościami, marketingu, prawa, finansów, ubezpieczeń, Facility Management i zarządzania technicznego − korzystają ze swoich bogatych doświadczeń zawodowych, podają liczne przykłady z praktyki, a także wzory sprawdzonych umów i dokumentów wykorzystywanych w działalności zarządców.
W ostatnich latach nastąpiły zasadnicze zmiany organizacji i struktury obiektów handlowych w Polsce. Wprowadzane są nowoczesne technologie sprzedaży, nasila się konkurencja, integracja i koncentracja firm handlowych, które stosują w walce o klienta zaawansowane techniki i strategie marketingowe. Książka wprowadza Czytelnika w wyjątkowo złożoną problematykę zarządzania nieruchomościami handlowymi i rozbudza zainteresowanie specjalistycznymi problemami. Na tle kwestii ogólnych, takich jak stan rynku, globalizacja handlu, struktura, wartość, zużycie i rewitalizacja obiektów, przedstawia zagadnienia związane z bieżącym zarządzaniem − od umowy o zarządzanie, umowy najmu, ustalania czynszów, poprzez zarządzanie operacyjne aż po rozwiązywanie problemów technicznych. Tak szerokie ujęcie sprawia, że książka będzie pomocna w codziennej pracy zarządców nieruchomości handlowych.

Z recenzji prof. zw. dr. hab. Henryka Gawrona

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznesola : nowe kierunki w biznesie)
Spis treści : 1 Czym są projekty; 2. Diagnozowanie projektów; 3.Plan początkowy; 4.Zakres i inicjacja projektu; 5.Uzgadnianie celów; 6.Kamienie milowe; 7.Zaplanowanie czynności, podział prac; 8.Podział zasobów ; 9.Szacowanie czasu; 10.Dostepność zasobów; 11.Zależności; 12. Zarządzanie ryzykiem; 13.Dopracowanie planu; 14. Kontrola; 15. Aktualizowanie planu; 16.Monitorowanie postepów; 17.Problemy i okazje; 18.Konrolowanie zmian; 19. Problemy; 20. Zamykanie projektu. 21. Opogramowanie wspomagające : (wykresy Gantta i ścieżki PERT; 22. Standarty i metody zarządzania projektami : Projekt Management Book of Knowledge (PMBOK); PRINCE2; Metodologia Agile; ISO 10006; 23. Techniki rozwiązywania problemów : Diagramy Ishikawy; Metoda pięciu pytań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Zarządzanie przez algorytmy przenika rzeczywistość społeczno-gospodarczą: od polityki i rządzenia państwem, administracji publicznej aż do transformacji różnych modeli biznesu, które w gospodarce cyfrowej obejmują w zasadzie wszystkie sektory, z główną rolą sektora finansowego. Algorytmy są szczególnie przydatne w bankowości, gdzie występują procesy z dużą ilością danych, nie zawsze ustrukturyzowanych i łatwych w interpretacji, np. w obszarze cyberbezpieczeństwa, identyfikacji klientów, zapobiegania oszustwom, zarządzania ryzykiem, a także rozwiązań kognitywnych, robotyki, analizy Big Data, data mining, automatycznego doradztwa.

Wykorzystanie zautomatyzowanych mechanizmów bazujących na algorytmach sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego służy także do kampanii marketingowych, analizy obrazu i dźwięku, automatyzacji procesów obsługowych (call center, procesów windykacyjnych, sterowania głosowego aplikacją, wirtualnych asystentów – chatbotów), czy identyfikacji zagrożeń dla infrastruktury.

Zarazem mało przejrzyste modele algorytmiczne mogą spowodować niezamierzone konsekwencje. To może z kolei wpływać na pojawienie się nowych systemowo ważnych graczy spoza obszaru regulowanego i zwiększać ryzyko na poziomie polityki makroostrożnościowej. Innymi słowy, algorytmy w zarządzaniu to miecz obosieczny, którym należy posługiwać się ostrożnie, ponieważ ekonomiczne i prawne skutki stosowania tej technologii są często nieoczekiwane i nieprzewidywalne.

***

Podobnie jak w poprzednich książkach prof. Włodzimierza Szpringera, także i w tej przedsiębiorcy, menedżerowie, bankowcy oraz finansiści znajdą ogromną ilość wiedzy o nowych technologiach cyfrowych i ich wykorzystaniu w gospodarce.

Autor tej pasjonującej książki przytacza wiele przykładów wziętych z praktyki. To oczywiście uatrakcyjnia i ułatwia czytanie tej niezwykle ciekawej książki, która od pierwszych stron – mimo precyzyjnego, naukowego, menedżerskiego, ekonomicznego i prawnego języka – wciąga czytającego niemal jak powieść od której trudno się oderwać.

z recenzji prof. zw. dra hab. Wiesława Czyżowicza, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

***

Prof. dr hab. Włodzimierz Szpringer – profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania). Wykładowca i ekspert z zakresu bankowości i prawa bankowego, polityki i prawa konkurencji, prawnych i ekonomicznych zagadnień e-biznesu, prawa nowych technologii oraz ekonomicznej analizy prawa i oceny skutków regulacji. Współpracuje z Consumer Finance Network (European Credit Research Institute), European Consumer Debt Network, European Coalition for Responsible Credit, European Financial Inclusion Network. Członek European Association of Law and Economics. Wykładał jako Visiting Professor na uniwersytetach niemieckich, kierował polską grupą badawczą European Network for Better Regulation – VI Program Ramowy UE. Autor ponad 200 publikacji naukowych i licznych ekspertyz dla naczelnych organów państwa, rządu, UOKiK, UKIE, ZBP, KPF i SKEF. Autor wielu książek, w tym książek Nowe technologie a sektor finansowy. FinTech jako szansa i zagrożenie (Poltext 2017) oraz Blockchain jako innowacja systemowa. Od internetu informacji do internetu wartości. Wyzwania dla sektora finansowego (Poltext 2019).

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz:

• radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;
• przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; • tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji;
• pokonać skłonność do zwlekania;
• określać zadania, które mogą być delegowane;
• planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów.

Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług.
Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym - właścicielom i udziałowcom, pracownikom, odbiorcom i klientom - wygrywać. Książka Zarządzanie przez wartości, napisana w oparciu o materiały zgromadzone podczas ponad dwudziestopięcioletnich badań, a także na postawie obserwacji dotyczących zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce, w sposób szczegółowy opisuje praktyczny plan działania. Plan ten ma na celu określenie najważniejszych wartości organizacji, zakomunikowanie ich pośród związanych z nią ludzi, zestrojenie z bieżącymi praktykami, a także osiągnięcie nowego, wyższego poziomu sukcesu organizacyjnego.
Ken Blanchard, główny przywódca duchowy Ken Blanchard Companies, jest współautorem „Jednominutowego Menedżera”, „Cała naprzód!” i kilkunastu innych bestsellerów.
Michael O'Connor jest współzałożycielem i dyrektorem Center for Managing by Values (Ośrodka zarządzania przez wartości). O'Connor jest uznanym ekspertem w zakresie badań behawioralnych. Specjalizuje się w dziedzinach strategii, zachowania oraz wyników zorientowanych na proces.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Zarządzanie sobą / Beata Kozyra. - [miejsce nieznane] : MT Biznes : Legimi, 2015.
Forma i typ

Pragniesz żyć w zgodzie ze sobą i podążać za swoimi marzeniami?
Ta książka podpowie ci, jak zrozumieć siebie, wprowadzać zmiany wewnętrzne i kształtować swoje otoczenie oraz spełniać marzenia.

Autorka wskaże ci, jak:
- rozpoznać własne marzenia i potrzeby i je realizować,
- budować spójną wizję i cele życiowe,
- planować i ustalać priorytety, rozpoznać i rozwijać swoje moce strony,
- zidentyfikować swoje wady i złe nawyki i minimalizować ich wpływ,
- skutecznie motywować siebie i być konsekwentnym w dążeniu do celów,
- podejmować właściwe decyzje,
- lepiej zarządzać swoim czasem,
- radzić sobie ze stresem i emocjami,
- stale się rozwijać, zadbać o swoje zdrowie i kondycję.

Zamieniaj swoje marzenia w realne cele!
Bardzo praktyczna książka, która pomaga zidentyfikować wyzwania, z jakimi przychodzi nam się zmierzyć w życiu,
i podaje „na tacy” proste i gotowe rozwiązania do zastosowania od razu.

Aby pomóc czytelnikowi zachować optymizm i dobry humor, bez względu na powagę tematu, autorka w zabawny sposób przedstawia istotne dylematy naszej codziennej egzystencji, przeplatając poważne kwestie dowcipami i anegdotami. Książka została bogato zilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Zarządzanie sobą / Beata Kozyra. - [miejsce nieznane] : MT Biznes : Legimi, 2018.
Forma i typ

Pragniesz żyć w zgodzie ze sobą i podążać za swoimi marzeniami?

Ta książka podpowie ci, jak zrozumieć siebie, wprowadzać zmiany wewnętrzne i kształtować swoje otoczenie oraz spełniać marzenia.

Autorka wskaże ci, jak:

• rozpoznać własne marzenia i potrzeby i je realizować

• budować spójną wizję i cele życiowe

• planować i ustalać priorytety

• rozpoznać i rozwijać swoje moce strony

• zidentyfikować swoje wady i złe nawyki i minimalizować ich wpływ

• skutecznie motywować siebie i być konsekwentnym w dążeniu do celów

• podejmować właściwe decyzje

• lepiej zarządzać swoim czasem

• radzić sobie ze stresem i emocjami

• stale się rozwijać

• zadbać o swoje zdrowie i kondycję

Zamieniaj swoje marzenia w realne cele!

Bardzo praktyczna książka, która pomaga zidentyfikować wyzwania, z jakimi przychodzi nam się zmierzyć w życiu, i podaje „na tacy” proste i gotowe rozwiązania do zastosowania od razu.

Aby pomóc czytelnikowi zachować optymizm i dobry humor, bez względu na powagę tematu, autorka w zabawny sposób przedstawia istotne dylematy naszej codziennej egzystencji, przeplatając poważne kwestie dowcipami i anegdotami.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników.

Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli.

Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii.

Z książki dowiesz się między innymi, jak:
- pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców – i zapewnić im jak najlepszy start,
- opracować plan działań sprzedażowych,
- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu,
- właściwie motywować ludzi,
- podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski,
- okazywać szacunek i uznanie,
- prowadzić twórcze dyskusje,
- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze,
- świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi.

Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze!

***

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników.

Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli.

Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii.

Z książki dowiesz się między innymi, jak:
- pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców – i zapewnić im jak najlepszy start,
- opracować plan działań sprzedażowych,
- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu,
- właściwie motywować ludzi,
- podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski,
- okazywać szacunek i uznanie,
- prowadzić twórcze dyskusje,
- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze,
- świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi.

Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze!

***

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników.

Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli.

Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii.

Z książki dowiesz się między innymi, jak:
- pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców – i zapewnić im jak najlepszy start,
- opracować plan działań sprzedażowych,
- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu,
- właściwie motywować ludzi,
- podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski,
- okazywać szacunek i uznanie,
- prowadzić twórcze dyskusje,
- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze,
- świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi.

Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze!

***

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania.

Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem.

Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania.

Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem.

Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
To są „Ćwiczenia” do podstawowego i obowiązkowego dla wszystkich studentów uczelni biznesowych przedmiotu/wykładu „Podstawy teorii organizacji i zarządzania”.
Ten przedmiot jest wykładany na I roku wszystkich studiów z dziedziny biznesu i musi go zaliczyć każdy student.
To jest NOWE WYDANIE „Ćwiczeń” wydanych w 2005 r. przez wówczas jeszcze istniejące wydawnictwo Akademii Leona Koźmińskiego.
Ponieważ zawartość „Ćwiczeń” zestarzała się, autorzy przygotowali NOWE WYDANIE, które ma obowiązywać na Akademii Leona Koźmińskiego od października 2014 r.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać!

Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę.

Ten niepozorny fakt okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi:

• Jak poprowadzić klienta drogą najmniejszego oporu do kupna.

• Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania.

• Jak ustalać zasady, które będą przestrzegane.

• Jak kształtować nawyki swoje i innych.

• Jak pytać, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź.

• Czemu łatwiej jest być szefem despotą, i czemu warto nim jednak nie być.

• Jak szybko dostać odpowiedź na email.

Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty, i czemu warto stosować emotikony.

To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne, sprzedażowe, umiejętności przywódcze i strategiczne, czy też pragnie lepiej zrozumieć motywacje, stojące za ludzkimi decyzjami. Napisana jest z zgodnie z zasadą, którą opisuje – tak, by łatwiej było kontynuować czytanie, niż je przerwać: podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, uzupełniona o notatki, ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków. Michał Słotwiński – menedżer, lider i ekspert od ponad dziesięciu lat związany z branżą contact center. Zafascynowany sztuką skutecznej komunikacji. Obsługą klienta, sprzedażą, wsparciem rekrutacji oraz badaniami rynku zajmuje się na rynkach polskim, czeskim i słowackim. W przeszłości recenzent poetycki i teatralny oraz kompozytor muzyki teatralnej. Zasada najniżej energii jest jego debiutem. Wcześniej publikował między innymi w magazynie literackim „Odra”.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać!

Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę.

Ten niepozorny fakt okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi:

• Jak poprowadzić klienta drogą najmniejszego oporu do kupna.

• Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania.

• Jak ustalać zasady, które będą przestrzegane.

• Jak kształtować nawyki swoje i innych.

• Jak pytać, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź.

• Czemu łatwiej jest być szefem despotą, i czemu warto nim jednak nie być.

• Jak szybko dostać odpowiedź na email.

Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty, i czemu warto stosować emotikony.

To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne, sprzedażowe, umiejętności przywódcze i strategiczne, czy też pragnie lepiej zrozumieć motywacje, stojące za ludzkimi decyzjami. Napisana jest z zgodnie z zasadą, którą opisuje – tak, by łatwiej było kontynuować czytanie, niż je przerwać: podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, uzupełniona o notatki, ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków. Michał Słotwiński – menedżer, lider i ekspert od ponad dziesięciu lat związany z branżą contact center. Zafascynowany sztuką skutecznej komunikacji. Obsługą klienta, sprzedażą, wsparciem rekrutacji oraz badaniami rynku zajmuje się na rynkach polskim, czeskim i słowackim. W przeszłości recenzent poetycki i teatralny oraz kompozytor muzyki teatralnej. Zasada najniżej energii jest jego debiutem. Wcześniej publikował między innymi w magazynie literackim „Odra”.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Cyberatak to dzisiaj jedno z poważniejszych zagrożeń dla biznesu, a przygotowanie firmy do ataku hakerów, który nieuchronnie nastąpi, to jedno z największych wyzwań dla kadry zarządzającej.

Mimo że o cyberbezpieczeństwie mówi się dużo, komunikaty, które docierają do typowego menedżera, trudno przełożyć na konkretne działania zarządcze. Książka Zdążyć przed hakerem jest próbą sprostania temu wyzwaniu i przygotowania menedżerów do udziału w dyskusji z ekspertami. Skupia się na elementach zarządzania cyberbezpieczeństwem wybranych tak, aby nie wymagały one wiedzy specjalistycznej, a jednocześnie pokazywały związek między technologią informatyczną i nowoczesnym biznesem. Cyberbepieczeństwo jest w niej pokazane z perspektywy procesów zarządczych, standardów dobrej praktyki i wybranych regulacji.

Jakub Bojanowski, wykorzystując swoje ponad 20-letnie doświadczenie doradcy, zdobyte podczas współpracy z instytucjami ze wszystkich ważniejszych działów gospodarki, pokazuje, że aktywny udział kadry menedżerskiej w zarządzaniu bezpieczeństwem jest nie tylko możliwy, ale także wcale nie tak skomplikowany, jak się powszechnie uważa. Więc jeśli chcesz zrozumieć, na jakie cyberzagrożenia musimy być przygotowani, to w tej książce znajdziesz nie tylko wyjaśnienia najważniejszych terminów, lecz także przydatne przykłady i case studies z praktyki zawodowej autora, które pokazują, że każdy menedżer, nawet z bardzo podstawową wiedzą z zakresu informatyki, może pełnić ważną funkcję w tworzeniu firmowego programu cyberbezpieczeństwa.

Z książki dowiesz się:

Dowiesz się, w jaki sposób hakerzy wybierają swoje ofiary, jak działają i jaką mają motywację.

Zidentyfikujesz zasoby informatyczne firmy, które są szczególnie narażone na cyberzagrożenia.

Poznasz standardy i kanony dobrej praktyki w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji.

Dowiesz się, jak kadra menedżerska powinna współpracować z fachowcami technicznymi i specjalistami od bezpieczeństwa, aby wspierać rozwój biznesu.

Zrozumiesz, w jaki sposób i dlaczego pieniądz elektroniczny i systemy płatności on-line są narażone na ataki hakerów i dlaczego stosowane w tym obszarze zabezpieczenia i technologie muszą być cały czas rozwijane.

Poznasz działania, które należy podejmować, aby ataki hakerów wykrywać odpowiednio wcześnie i ograniczać ich negatywne skutki.

Dowiesz się, jak postępować, aby w sytuacji, kiedy firma jest ofiarą cyberataku, swoimi działaniami nie pogłębiać kryzysu i zachować swój wizerunek sprawnego i kompetentnego menedżera, który jest w stanie sprostać nawet tak trudnemu wyzwaniu.

#zdazycprzedhakerem

***

Przez ostatnie lata liderzy organizacji kierowani radami profesjonalistów i konsultantów specjalizujących się w cyberbezpieczeństwie sukcesywnie wprowadzali firmy na wyższy poziom świadomości zarządzania bezpieczeństwem. Z czasem pewne rozwiązania zadomowiły się w przedsiębiorstwach, nie nadążając za niezwykle dynamicznym środowiskiem zagrożeń cyberprzestrzeni.

Zdążyć przed hakerem w zupełnie nowy sposób pokazuje, że podążanie za „normami” i regulacjami oraz szablonowe podejście do zarządzania cyberbezpieczeństwem to przeszłość. Książka w praktyczny sposób obrazuje, jak budować wartość biznesu i redukować jego koszty poprzez odpowiednie, na bieżąco weryfikowane praktyki zarządcze w zakresie zarządzania cyberryzykiem. Głęboko wierzę, że książka Kuby Bojanowskiego w dużym stopniu przyczyni się do podnoszenia świadomości, znaczenia profilaktyki oraz budowania odporności firm na zagrożenia, które jak otaczający nas świat zmieniają się i ewaluują każdego dnia.

- Marcin Ludwiszewski, wieloletni lider i ekspert ds. cyberbezpieczeństwa w organizacjach prywatnych i publicznych.

Zachowania ludzkie zmieniają się wolniej od technologii, co tworzy najgroźniejszą lukę w obszarze cyberbezpieczeństwa, którą na razie można zniwelować tylko poprzez budowanie świadomości dotyczącej cyberzagrożeń z naciskiem na działania socjotechniczne oraz popełniane błędy. (…) Ta książka zawiera trafne przykłady, skierowane do szerokiego grona odbiorców: menadżerów, decydentów, pracowników, specjalistów IT i cyberbezpieczeństwa, wykonujących swoją pracę zarówno na rzecz administracji państwowej, jak i w sektorze prywatnym, pozwalające na pogłębienie wiedzy z cyberbezpieczeństwa.

- prof. Katarzyna Śledziewska, dyrektor DELab UW, kierownik Katedry Transformacji Technologicznej, Wydział Nauk Ekonomicznych UW

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Zdążyć przed hakerem : jak przygotować firmę na cyberatak / Jakub Bojanowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 371 stron ; 24 cm.
Cyberatak to dzisiaj jedno z poważniejszych zagrożeń dla biznesu, a przygotowanie firmy do ataku hakerów, który nieuchronnie nastąpi, to jedno z największych wyzwań dla kadry zarządzającej. Mimo że o cyberbezpieczeństwie mówi się dużo, komunikaty, które docierają do typowego menedżera, trudno przełożyć na konkretne działania zarządcze. Książka Zdążyć przed hakerem jest próbą sprostania temu wyzwaniu i przygotowania menedżerów do udziału w dyskusji z ekspertami. Skupia się na elementach zarządzania cyberbepieczeństwem wybranych tak, aby nie wymagały one wiedzy specjalistycznej, a jednocześnie pokazywały związek między technologią informatyczną i nowoczesnym biznesem. Cyberbepieczeństwo jest w niej pokazane z perspektywy procesów zarządczych, standardów dobrej praktyki i wybranych regulacji. Jakub Bojanowski, wykorzystując swoje ponad 20-letnie doświadczenie doradcy, zdobyte podczas współpracy z instytucjami ze wszystkich ważniejszych działów gospodarki, pokazuje, że aktywny udział kadry menedżerskiej w zarządzaniu bezpieczeństwem jest nie tylko możliwy, ale także wcale nie tak skomplikowany, jak się powszechnie uważa. Więc jeśli chcesz zrozumieć, na jakie cyberzagrożenia musimy być przygotowani, to w tej książce znajdziesz nie tylko wyjaśnienia najważniejszych terminów, lecz także przydatne przykłady i case studies z praktyki zawodowej autora, które pokazują, że każdy menedżer, nawet z bardzo podstawową wiedzą z zakresu informatyki, może pełnić ważną funkcję w tworzeniu firmowego programu cyberbezpieczeństwa. Po przeczytaniu tej książki: 1. Dowiesz się, w jaki sposób hakerzy wybierają swoje ofiary, jak działają i jaką mają motywację. 2. Zidentyfikujesz zasoby informatyczne firmy, które są szczególnie narażone na cyberzagrożenia. Poznasz standardy i kanony dobrej praktyki w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji. 3. Dowiesz się, jak kadra menedżerska powinna współpracować z fachowcami technicznymi i specjalistami od bezpieczeństwa, aby wspierać rozwój biznesu. 4. Zrozumiesz, w jaki sposób i dlaczego pieniądz elektroniczny i systemy płatności on-line są narażone na ataki hakerów i dlaczego stosowane w tym obszarze zabezpieczenia i technologie muszą być cały czas rozwijane. 5. Poznasz działania, które należy podejmować, aby ataki hakerów wykrywać odpowiednio wcześnie i ograniczać ich negatywne skutki. 6. Dowiesz się, jak postępować, aby w sytuacji, kiedy firma jest ofiarą cyberataku, swoimi działaniami nie pogłębiać kryzysu i zachować swój wizerunek sprawnego i kompetentnego menedżera, który jest w stanie sprostać nawet tak trudnemu wyzwaniu. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Zero to One / Peter Thiel. - [miejsce nieznane] : MT Biznes : Legimi, 2015.
Autor
Forma i typ

Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to znaczy, że niczego od nich się nie nauczyłeś.

Zero to One jest książką, wynikającą z doświadczeń autora, o tym, jak budować firmy oparte na zupełnie nowych pomysłach, jak zamiast powielać w nieskończoność istniejące rozwiązania, tworzyć coś z niczego, przechodzić od zera do jednego.

I chociaż nie ma formuły gwarantującej sukces, bo każda innowacja jest unikalna, to książka ta wyznacza kierunek myślenia o prawdziwej przedsiębiorczości. Daje czytelne wskazówki i nieszablonowe rady. Pokazuje, że ludzie sukcesu potrafią dostrzec wartość w nieoczekiwanych miejscach i że technologia jest cudem, gdyż za jej pomocą możemy osiągać więcej za mniej, dzięki czemu nasze możliwości wchodzą na wyższy poziom.

***

Ta książka to nowe, świeże pomysły, jak kreować wartość.
– MARK ZUCKERBERG, twórca i dyrektor generalny Facebooka

Peter Thiel zbudował wiele wspaniałych firm. W książce Zero to One pokazuje, jak to zrobił.
– ELON MUSK, współzałożyciel PayPala, twórca i dyrektor generalny SpaceX i Tesla Motors

***

PETER THIEL – współzałożyciel PayPala, jeden z pierwszych inwestorów w Facebooka, SpaceX i LinkedIn, założyciel Palantir Technologies, firmy tworzącej oprogramowanie wspomagające analityków w takich dziedzinach, jak bezpieczeństwo narodowe i globalne finanse.

BLAKE MASTERS – w 2012 roku był studentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Stanforda, jego szczegółowe notatki z wykładów Petera Thiela stały się sensacją w internecie. Współzałożyciel Judicaty, wyszukiwarki rozwiązań prawnych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Zero to One / Peter Thiel. - [miejsce nieznane] : MT Biznes : Legimi, 2015.
Autor
Forma i typ

Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upów
Wielką tajemnicą naszych czasów jest to, że wciąż istnieją niezbadane obszary i rzeczy jeszcze nie wynalezione. W książce „Zero to One” legendarny przedsiębiorca i inwestor, Peter Thiel, pokazuje, w jaki sposób możemy tworzyć i odkrywać nowe rzeczy.
Thiel wychodzi z założenia, że żyjemy w czasach stagnacji technologicznej, nawet jeśli nie zawsze to zauważamy, rozpraszani najnowszymi modelami smartfonów. Informatyka przeżywa gwałtowny rozwój, ale nie ma żadnego powodu, by ograniczał się on do komputerów lub Doliny Krzemowej. Postęp można osiągnąć w każdej branży i w każdej dziedzinie biznesu. Wynika on bowiem z najważniejszej umiejętności, którą każdy lider musi opanować: umiejętności samodzielnego myślenia.
Kolejny Bill Gates nie stworzy systemu operacyjnego. Następny Larry Page lub Sergey Brin nie zbuduje wyszukiwarki internetowej. Kopiowanie innych prowadzi świat od 1 do n, dodając do niego kolejne elementy czegoś już znanego. Jeśli jednak tworzysz coś całkowicie nowego, to przechodzisz od 0 do 1. Jutrzejsi mistrzowie nie zwyciężą dzięki bezwzględnej walce z konkurencją na obecnym rynku – oni uciekną tej konkurencji, ponieważ ich firmy i pomysły na biznes będą wyjątkowe.
W książce „Zero to One” otrzymujemy optymistyczny obraz przyszłości i postępu, a także całkowicie nowy sposób myślenia o innowacyjności. Wszystko zaczyna się od nauki zadawania właściwych pytań – pytań, które pozwalają odkryć wartość w nieoczekiwanych miejscach.
PETER THIEL jest współzałożycielem PayPala i Palantiru, jako jeden z pierwszych zainwestował w Facebooka, współfinansował takie firmy jak SpaceX oraz LinkedIn, założył organizację Thiel Fellowship, która zachęca młodych ludzi, by zdobywanie wiedzy stawiali ponad formalne wykształcenie.
BLAKE MASTERS - 2012 roku Blake był studentem Stanford Law School. Wtedy to jego szczegółowe notatki z zajęć prowadzonych przez Petera z przedmiotu Computer Science 183: Startup stały się internetową sensacją. Przed napisaniem, wspólnie z Peterem, książki „Zero to One” Blake był współzałożycielem Judicata, start-upu zajmującego się badaniem prawa, a także pracował w Box i Founders Fund.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej