Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(65)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(59)
Proza
(28)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Druki ulotne
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Publikacje informacyjne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(58)
nieokreślona
(10)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(17)
Oddział dla Dzieci
(39)
Czytelnia Główna
(2)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(7)
Filia nr 3
(4)
Wypożyczalnia dla Dorosłych (magazyn)
(2)
DŻS
(4)
Autor
Duxbury Sarah
(10)
Wrigley Ian
(10)
Cube Kid (1983- )
(9)
Hikiert Anna
(9)
Saboten
(9)
Cube Kid (1983- ). Pamiętnik 8-bitowego kota
(8)
Lipscombe Daniel
(6)
Kroszczyński Stanisław
(5)
Goulding Jon
(4)
Parvela Timo (1964- )
(4)
Parvela Timo (1964- ). Kepler 62
(4)
Pitkänen Pasi
(4)
Whitehead David
(4)
Sortland Bjorn (1968- )
(3)
Warda Małgorzata (1978- )
(3)
Bovey Leisa
(2)
Deaver Jeffery (1950- )
(2)
Kiuru Iwona
(2)
Pate Katherine
(2)
Praski Łukasz
(2)
Thompson Brad
(2)
Zacharzewski Michał (1977- )
(2)
Argasiński Jakub (1981- ). Dema
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Baranowski Maciej
(1)
Carpenter Elisabeth
(1)
Cash Hilarie
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cube Kid (1983- ). Pamiętnik 8-bitowego Wojownika
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Danowski Jakub
(1)
Deaver Jeffery Colter Shaw
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria Uczuć
(1)
Drozdowska Karolina (1985- )
(1)
Dybula Marta
(1)
Faber Marta
(1)
Fajfer Zenon (1970- ). Hiperteksty
(1)
Farrell Triona
(1)
Feibel Thomas
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Flamma Adam
(1)
Flynn Ian (1982- ). Nieznany ląd
(1)
Ganucheau Savanna
(1)
Goldberg Daniel (1982- )
(1)
Gran Meredith (1984- )
(1)
Gudsnuk Kristen
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Hill Nathan
(1)
Janicki Paweł (1974- ). Conditional arts
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Kowalski Mariusz
(1)
Kozłowski Jerzy
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kłodecki Mateusz
(1)
Langa Sebastian
(1)
Laniado Nessia
(1)
Larson Hope (1982- ). Grieferka
(1)
Larsson Linus (1979- )
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Malinow Anna
(1)
Maniulit Ryan
(1)
Marcysiak Wiesław (1962- )
(1)
Marecki Piotr (1976- )
(1)
Marsh Ryan
(1)
McCranie Stephen (1987- )
(1)
McDaniel Kim
(1)
Miller Megan
(1)
Milton Stephanie
(1)
Niemira Karolina
(1)
North Ryan (1980- ). Opowieść creepera
(1)
O'Brien Stephen
(1)
Olejniczak-Skarsgård Maria
(1)
Onak Leszek (1981- ). Generatory tekstowe
(1)
Panetta Kevin Urodziny
(1)
Partyka Jacek
(1)
Pełka Piotr
(1)
Piersa Krzysztof
(1)
Piersa Krzysztof (1990- )
(1)
Pietra Gianfilippo
(1)
Podgórni Łukasz (1984- ). Statusy
(1)
Porzycki Jakub
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Rekulak Jason (1971- )
(1)
Roberts Rafer (1976- ). Wiedźma i rozbójnik
(1)
Rogers Scott
(1)
Sikorski Witold (1950- )
(1)
Sortland Bjørn (1968- )
(1)
St-Onge Jenn
(1)
Staniszewski Michał (1981- )
(1)
Sweigart Al
(1)
Szeja Jerzy Zygmunt
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Turlo Donata
(1)
Wainewright Max
(1)
Warda Małgorzata (1978- ). 5 sekund do Io
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(51)
Kraj wydania
Polska
(64)
Język
polski
(64)
nieznany (1)
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(32)
Dzieci
(32)
6-8 lat
(15)
Młodzież
(9)
14-17 lat
(8)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(9)
Literatura amerykańska
(8)
Literatura polska
(6)
Literatura fińska
(4)
Literatura norweska
(4)
Literatura angielska
(3)
Literatura włoska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(52)
Minecraft
(27)
Uczniowie
(9)
Programowanie (informatyka)
(7)
Dzieci
(6)
Matematyka
(6)
Nastolatki
(5)
Tajemnica
(5)
Język angielski
(4)
Miejska Biblioteka Publiczna (Jasło)
(4)
Obietnica
(4)
Programiści
(4)
Rodzeństwo
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Ferie dobrze zaprogramowane
(3)
Ferie zimowe
(3)
Internet
(3)
Języki programowania
(3)
Planety
(3)
Podróże międzyplanetarne
(3)
Scratch (język programowania)
(3)
Zima
(3)
Biurowce
(2)
Bliźnięta
(2)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Czas wolny od pracy ucznia
(2)
Graficy
(2)
Literatura polska
(2)
Poszukiwania zaginionych
(2)
Przyjaźń
(2)
Scratch
(2)
Urządzenia sterujące
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Łowcy nagród
(2)
Ambicja
(1)
Argasiński, Jakub (1981- )
(1)
Cyberkultura
(1)
Czasopismo elektroniczne
(1)
Demony
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dziecko
(1)
Escape rooms
(1)
Fajfer, Zenon (1970- )
(1)
Fantasy
(1)
Film polski
(1)
Graficy polscy
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grafika polska
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry komputerowe i
(1)
Gry komputerowei
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry planszowe
(1)
Internet Club (Jasło)
(1)
Janicki, Paweł (1974- )
(1)
Java (język programowania)
(1)
Kariera
(1)
Klub Sieciaka
(1)
Kodowanie
(1)
Lato w pikselach
(1)
Literatura elektroniczna
(1)
Matki i synowie
(1)
Memy internetowe
(1)
Mitologia skandynawska
(1)
Miłość
(1)
Muzycy polscy
(1)
Muzyka elektroniczna
(1)
Muzyka polska
(1)
Młodzież
(1)
Młodzieżi
(1)
Nauczanie
(1)
Nałóg
(1)
Ojcowie i córki
(1)
Onak, Leszek (1981- )
(1)
Osoby uzależnione od gier komputerowych
(1)
Persson, Markus (1979- )
(1)
Pisarze polscy
(1)
Podgórni, Łukasz (1984- )
(1)
Postać literacka
(1)
Potwory
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Projektowanie gier komputerowych
(1)
Przemoc
(1)
Rozterki miłosne
(1)
Rzeczywistość alternatywna
(1)
Sapkowski, Andrzej (1948- )
(1)
Staniszewski, Michał (1981- )
(1)
Sukces
(1)
Sztuka cyfrowa
(1)
Sztuka generatywna
(1)
Sztuka polska
(1)
Tablet
(1)
Tablety
(1)
Telewizja
(1)
Turniej Counter - strike
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wiedźmin (gra komputerowa)
(1)
Temat: dzieło
Wiedźmin
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Jasło (woj. podkarpackie)
(5)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(19)
Fantastyka
(12)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Książka do wypełniania
(10)
Fanfikcja (fan fiction)
(9)
Gry komputerowe
(7)
Poradnik
(5)
Powieść przygodowa
(5)
Afisz
(4)
Dystopia
(4)
Thriller
(3)
Komiks
(2)
Kryminał
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Powieść psychologiczna
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Biografie
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry komputerowe dla dzieci
(1)
Gry planszowe
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Matematyka
(6)
Hobby i czas wolny
(5)
Językoznawstwo
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Psychologia
(2)
Historia
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Od ziarna do miecza / Cube Kid ; ilustrował Saboten. - Warszawa : Wydawnictwo Jaguar, 2018. - 184, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 2)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Timo Parvela, Bjorn Sortland ; ks. 2)
Część 2. cyklu pt. Kepler 62, część 1. pt. Zaproszenie, część 3. pt. Podróż, część 4. pt. Pionierzy.
Międzynarodowy bestseller „Kepler62”! Bądź częścią historii! Dołącz do kosmicznej przygody! Kepler62 – przygoda trwa. Marie ma 14 lat i bardzo chce dotrzeć na ostatni poziom gry, używa do tego niekonwencjonalnych metod. Tymczasem wśród dzieci szerzą się opowieści o tajemniczej wyprawie na odległą planetę. Czy będzie można na niej zamieszkać? Co kryje strzeżona strefa 51 i czy zasługuje na swoją reputację? I gdzie przebywają Ari i Joni? Druga część wielokrotnie nagradzanej serii „Kepler62”. Krótkie teksty, przemyślane suspensy i świetne ilustracje sprawiają, że seria idealnie nadaje się dla początkujących lub opornych czytelników. Książka wydana w ramach projektu Bliskie-dalekie sąsiedztwo. Projekt współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej "Kreatywna Europa". [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Timo Parvela, Bjorn Sortland ; ks. 4)
Część 4. cyklu pt. Kepler 62, część 1 pt. Zaproszenie, część 2. pt. Odliczanie, część 3. pt. Podróż.
Witajcie na planecie Kepler62. Przygoda trwa. Pełna dramatycznych wydarzeń podróż przez bezkresny i lodowaty kosmos dobiegła końca, lecz tylko dwa z trzech żaglowców docierają na miejsce. Bujna, zielona planeta Kepler62, w porównaniu do jałowej Ziemi wydaje się rajem. Bohaterowie zaczynają budować osadę, ale szybko znajdują ślady innych form życia. Olivia ewidentnie coś ukrywa. Joni jest coraz bardziej chory, a Ari i Marie są zmuszeni poszukać pomocy u obcych. Czy tajemnicze istoty okażą się przyjaciółmi, czy wrogami? Międzynarodowy bestseller. Wciągająca lektura – również dla początkujących lub opornych czytelników. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Timo Parvela, Bjorn Sortland ; ks. 3)
Część 3. cyklu pt. Kepler 62, część 1. pt. Zaproszenie, część 2. pt. Odliczanie, część 4. pt. Pionierzy.
Nadszedł czas! W trzeciej części serii grupa nastolatków, wybrana do udziału w tajemniczej rządowej misji, jest gotowa do drogi. "Jesteście bohaterami" – stary generał żegna młodzież, która niedługo wyruszy w kosmos w poszukiwaniu nowych światów. Polecą trzema gwiezdnymi żaglowcami: Niñą, Pintą i Santa Maríą, nazwanymi tak, jak okręty Krzysztofa Kolumba. Pilnie strzeżona strefa 51 ma jednak swoje sekrety. Marie, po spotkaniu z tajemniczą istotą zamkniętą w podziemiach, zniknęła. Ari podejrzewa, że ​​nie powiedziano im całej prawdy o zadaniach, które ich czekają. Na statku pojawiła się dodatkowa kapsuła i nikt nie wie, kto lub co jest w niej ukryte. Głęboko uśpieni bohaterowie rozpoczynają misję, która ma uratować ludzkość. Czy uda im się bezpiecznie dotrzeć na miejsce? Krótkie teksty, przemyślane suspensy i świetne ilustracje sprawiają, że trudno się od książki oderwać. To szybka i przyjemna lektura – również dla tych, którzy nie przepadają za czytaniem. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy / Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 229, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką! Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny. Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta. Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania. Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych. Przydatna wiedza matematyczna. Zadania z rozwiązaniami. Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta! /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0/IIW (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika : escape book / Cube Kid ; 1)
Escape book prowadzi nas w mroczne czeluści przeklętej świątyni, która wyłoniła się z odmętów. Przedstawiamy książkę złożoną z wielu zagadek, wyzwań i zadań. Escape book "Przeklęta MEGAświątynia" oparty jest na realiach najpopularniejszej z popularnych gier – Minecrafta – a jej autorem jest sam Cube Kid, twórca wiekopomnych Pamiętników 8-bitowego wojownika Runta i Kota Netheru – Billy’ego. To gwarancja przygody, świetnej zabawy i przyjemnego główkowania w kubicznym klimacie. Byłeś noobem, jesteś wojownikiem. W złowrogiej pułapce zastawionej przez samego Herobrine’a musisz wykazać się śmiałością, determinacją, wytrwałością i przede wszystkim przemyślnością. Zdobywaj cenny ekwipunek, odkrywaj wszystkie tajemnice przeklętej świątyni! Nieustraszona Breeze rozpoczęła eksplorację, a Billy, kotek Netheru, gotów jest ci towarzyszyć. Nadeszła więc pora, abyś Ty, dzielny Runcie, spełnił swą obietnicę. Dobądź oręża i walcz! Ta książka to gra i labirynt. Oparta jest na prostych zasadach i sama Cię poprowadzi: w kolejnych podrozdziałach książka proponuje rozwiązania, które pozwolą Ci zmierzać dalej (ale jeśli popełnisz błąd, czasem zagonią w ślepy i cuchnący zaułek). Przykładowo: w paragrafie 66 masz do wyboru jeden z sześciu kubików: 52, 62, 59... (a Twój wybór decyduje o losach Twoich, świata i kota!), możesz też jednak udać się do Mineralium pod numer 58 lub eksplorować inną salę. Rozważnie podejmuj decyzje! [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
(dostępność ok. 13.05.2024)
Książka
W koszyku
Rebeliantka / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, 2017. - 312, [1] strona ; 20 cm.
(5 sekund do Io / Małgorzata Warda ; 2)
Stanowi 2 część cyklu ; Cz.1 pt. 5 sekund do Io.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scratch jest projektem MIT Media Lab. Początkowo miał służyć młodym ludziom do nauki programowania, ale szybko zaczął pełnić również inne funkcje. Jest jak cyfrowa piaskownica, w której każdy może nie tylko nauczyć się podstaw kodowania, ale także ćwiczyć kreatywność, umiejętność pracy w zespole i zdolność do wynajdywania nieszablonowych rozwiązań, na przykład podczas projektowania gier. Scratch jest bowiem świetnym narzędziem do tworzenia najróżniejszych gier, a poświęcona mu strona umożliwia dzielenie się wynikami swojej pracy z innymi. Ta książka jest przezabawnym przewodnikiem po programowaniu w Scratchu 3, przeznaczonym dla przyszłych inżynierów, programistów, naukowców i pasjonatów kodu. Dzięki niej szybko zaczniesz pisać klasyczne gry zręcznościowe i wzbogacać je w dźwięk i animacje. Pokazano tu również, czym są i do czego się przydają zmienne, pętle czy funkcje. Zaprezentowano także sposoby stosowania reguł matematycznych do stopniowego komplikowania gry. Poszczególne treści zostały bogato zilustrowane i uzupełnione przejrzystymi instrukcjami krok po kroku. W ten sposób, pisząc atrakcyjne gry, w mgnieniu oka przyswoisz nawet bardzo złożone zasady programowania! Dzięki książce: sprawnie zaczniesz pracę ze Scratchem, nauczysz się programować wygląd i zachowanie duszków, dowiesz się, jak dodać do gry efekty dźwiękowe, animacje i... logikę, będziesz używać działań matematycznych do ulepszenia gry, napiszesz grę piłkarską, wyścigówkę z rakietami, a także mnóstwo innych gier! Scratch: wymyśl i zaprogramuj swoją ulubioną grę! /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0/IIW (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.04.2024)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
Sekrety króla [Dokument elektroniczny] : gry i zabawy. - Warszawa : "Optimus Nexus", 1996. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. CD 5
Książka
W koszyku
Sylwia i planeta trzech słońc / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2019. - 269, [1] strona ; 21 cm.
Sylwia nie może doczekać się swoich jedenastych urodzin - tata obiecał stworzyć dla niej niezwykłą grę komputerową w równoległym, magicznym świecie, której to ona będzie bohaterką. To piękna, pełna przygód historia opowiada o równoległym, magicznym świecie, gdzie można otrzymać dar widzenia w ciemności, oswoić skrzydlatego kojota i spotkać mroczne cieniste istoty. Niedokończona gra czeka w laptopie, tak samo jak awatar o wyglądzie Sylwii. Kilka dni przed urodzinami wydarza się jednak coś strasznego… Czy bajkowy świat na pewno jest bezpieczny? I kto pozostawił ludzkie ślady, skoro jedynym tam człowiekiem jest Sylwia? [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
(dostępność ok. 13.05.2024)
Książka
W koszyku
Erica Wright nie musiała ścierać ze ścian swojego domu napisu "morderca" od ponad roku. Życie powoli wracało do normy. Ale kobieta wie, że jej syn, Craig, wkrótce zostanie wypuszczony z więzienia. A wtedy z jej życia znów zniknie spokój. …by mu uwierzyła Erica nigdy nie wątpiła w niewinność Craiga – pomimo kłamstw, które mówiła dla niego lata wcześniej. Jednak gdy jej syn wraca do domu, od razu dostrzega w nim zmianę. Nie rozpoznaje w nim własnego dziecka. …kłamałaby dla niego Więc gdy kolejna dziewczyna znika, kobieta zaczyna go podejrzewać. Ale jak matka mogłaby się odwrócić od własnego syna? Jak daleko mogłaby się posunąć, by go chronić? …ale czy ukryłaby prawdę? /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.111-3 (1 egz.)
(dostępność ok. 15.05.2024)
Książka
W koszyku
Wiedźmin : historia fenomenu / Adam Flamma. - Wrocław : Wydawnictwo Dolnośląskie, 2020. - 503, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Wiedźmin jest dla Polaków tym, czym Superman dla Amerykanów i Asterix dla Francuzów: narodową marką o zasięgu globalnym. Nie stał się nią od razu; szlak ku wielkości był trudny i pełen niebezpieczeństw. Ostatecznie jednak Geralt z Rivii, łowca potworów, osiągnął wyżyny popularności. Stał się ikoną gatunku fantasy i najpopularniejszym polskim towarem eksportowym. Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Wiedźmina na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski, kilkakrotnie powołując go do życia , nie pomylił się ani razu. W bogato ilustrowanej, zawierającej masę ciekawostek i nieznanych faktów książce znajduje się również 17 wywiadów z twórcami (m.in. z samym Andrzejem Sapkowskim, a także z Bogusławem Polchem, Markiem Brodzkim, Jackiem Rozenkiem, Tomaszem Bagińskim i muzykami Percival Schuttenbach), dzięki którym o Białym Wilku słyszeli wszyscy miłośnicy kultury popularnej pod każdą szerokością geograficzną. To pierwsza i jedyna biografia Wiedźmina. Biografia, na którą przecież zasłużył. I na którą wszyscy czekali. /Opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; ks. 1)
Część 1. cyklu pt. Kepler 62, część 2. pt. Odliczanie, część 3. pt. Podróż, część 4. pt. Pionierzy.
Międzynarodowy bestseller "Kepler62"! Bądź częścią historii! Ziemia ginie, ludziom grozi zagłada. Nastolatki na całym świecie grają w arcytrudną grę komputerową "Kepler62", która skrywa tajemnicę i obietnicę. Nikt jeszcze nie dotarł ostatniego poziomu, ale wszyscy domyślają się, że na zwycięzców czeka coś wielkiego… Bohaterowie książki, trzynastoletni Ari i jego młodszy brat Joni cudem zdobywają TĘ grę. Okazuje się, że to coś więcej niż tylko gra, to zaproszenie, które - o ile je zaakceptują - odmieni ich życie i będzie początkiem wielkiej przygody. Czy uda im się przejść na najwyższy poziom? I czy nagroda okaże się warta wysiłku? Pierwsza z sześciu części wielokrotnie nagradzanej serii "Kepler62". Krótkie teksty, przemyślane suspensy i świetne ilustracje sprawiają, że nie da się od tej historii oderwać. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej