Sorting
Source
Katalog zbiorów
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Status
available
(1)
Branch
Czytelnia Główna
(3)
Filia nr 2
(1)
Author
Dubel Przemysław
(1)
Pietrzyk Sylwester
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
COVID-19
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Marketing
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Społeczeństwo
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Monografia
(3)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
3 results Filter
Book
In basket
Zawiera: 1. Polityka regionalna Unii Europejskiej - mechanizmy, uwarunkowania i narzędzia; 2. Programy operacyjne w Polsce w latach 2014-2020 - charakterystyka wsparcia i zasady implementacji; 3. Identyfikacja barier w dostępie do funduszy unijnych i ocena ich znaczenia w procesie rozwoju polskich regionów - badania własne; 4. Projekt jako narzędzi do pozyskiwania funduszy unijnych - podstawy teoretyczne i studia przypadków.
Książka przedstawia wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście rozwoju regionalnego. W obliczu bieżącej debaty o przyszłości polityki spójności UE i formułowanych argumentów o nowych kierunkach interwencji strukturalnej, które implikują zmiany na wszystkich poziomach rozwoju regionalnego, problem podjęty w pracy należy uznać za aktualny i ważny dla dyscypliny nauk o zarządzaniu. Publikacja może być przydatna zwłaszcza dla pracowników urzędów centralnych i regionalnych w Polsce ubiegających się o projekty finansowane z funduszy Unii Europejskiej. Jest ona adresowana również do pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów i słuchaczy szkół menedżerskich i programów MBA. Zalecić ją można również do wykorzystania przez środowisko biznesu jako pomoc w określaniu kierunków rozwoju przedsiębiorstw w kontekście możliwości uzyskania finansowania zgodnie z priorytetami wspieranymi w strategicznych programach Unii Europejskiej i Polski. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 2
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
przeprowadzka
Book
In basket
Spis treści : 1. Nowe trendy w warunkach zarządzania jako odpowiedź na zmiany demograficzne na rynku pracy ; 2. Uwarunkowania prawne i instytucjonalne wobec osób 50+ ; 3. Zarządznie wiedzą w organizacjach z uwzglednieniem potencjału osób 50+ ; 4. Opis modelu ; Zakończenie
Zarządzanie wiedzą w organizacjach Problem starzenia się społeczeństw nabiera coraz większego znaczenia dla nich samych i gospodarki, dlatego rządy państw, a także inne organizacje podejmują działania mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom tego zjawiska. Przyczyny są dość złożone i mają podłoże zarówno społeczne, ekonomiczne, jak i obyczajowe. Trend senioralizacji społeczeństwa, który już dawno został zauważony przez marketing, sprzedaż i reklamę, w zarządzaniu wiedzą jest wciąż zjawiskiem wymagającym szczegółowego badania. Celem książki jest sprawdzenie, czy i jak ważnym elementem jest wykorzystanie potencjału wiedzy u pracowników 50+; określenie czynników kształtujących potrzeby tworzenia systemów sukcesji wiedzy z uwzględnieniem specyfiki danej gałęzi gospodarki; zidentyfikowanie czynników ograniczających lub uniemożliwiających wprowadzanie efektywnych systemów; porównanie stanu deklarowanego przez respondentów ze stanem rzeczywistym w obszarze zarządzania wiedzą osób 50+. Celem praktycznym opracowania jest stworzenie optymalnego modelu zarządzania wiedzą w organizacji, który jest zgodny z prawodawstwem międzynarodowym, unijnym i polskim, opartym na najnowszych trendach w zarządzaniu oraz spójnym z wynikami otrzymanych badań. Część teoretyczna pracy została poświęcona przeglądowi metod zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia zarządzania wiedzą w organizacjach. Część badawcza została napisana na podstawie analizy badań ankietowych 560 respondentów przeprowadzonych w 16 organizacjach o charakterze produkcyjnym, usługowym oraz w administracji. Opracowanie zawiera cztery rozdziały łączące w sobie cechy opisowe i empiryczne. Pierwszy rozdział prezentuje przegląd doktryn kierowania ludźmi w kontekście zarządzania wiedzą w organizacji. W drugim rozdziale przedstawiono współzależny system prawny, zaczynając od dokumentów opracowanych przez Organizację Narodów Zjednoczonych, OECD, Unię Europejską oraz Polskę. Rozdział trzeci opisuje grupę badawczą oraz badanie pilotażowe. W czwartym rozdziale opisano model pozwalający na efektywne przejmowanie wiedzy z uwzględnieniem specyfiki osób 50+, jego założenia oraz zastosowanie. Opracowanie zawiera też opis zarządzania zdalnego w czasach COVID. /Opis pochodzi od wydawcy/
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Spis treści : 1. Decyzje i informacje w działalności przedsiębiorstwa handlowego ; 2. Systemy informacyjne zarządzania w przedsiębiostwie handlowym ; 3. Wspomaganie informacyjne działalności marketingowej ; 4. Informacje w strategicznych i operacyjnych obszarach działalności handlowej ; 5. Systemy informacyjne zarządzania asortymentem i relacjami z klientami ; 6. Technologie informacyjne w przedsiębiorstwie handlowym ; 7. Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w handlu.
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania decyzji marketingowych, technologiach informacyjnych oraz zbiorach niezbędnych informacji w strategicznych i operacyjnych obszarach działalności przedsiębiorstw handlowych. Zasadniczym celem prowadzonych rozważań jest udzielenie odpowiedzi na pytanie, jak firmy prowadzące działalność handlową powinny organizować oraz wykorzystywać system informacyjny i technologie z nim związane, by sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na użyteczne informacje rynkowe i marketingowe, aby podejmować dobre decyzje sprzyjające osiąganiu celów marketingowych, finansowych, ekonomicznych i pozaekonomicznych w warunkach zrównoważonego rozwoju. W przedsiębiorstwach handlowych systemy informacyjne mają szczególne zastosowanie w obszarze działań związanych z obrotem towarowym, marketingiem i logistyką (systemy automatycznej identyfikacji towarów, systemy elektronicznej wymiany danych, CRM, automation marketing, edukacja potencjalnego klienta). Zastosowanie nowoczesnej technologii informacyjnej (TI) w zarządzaniu marketingowym sprzyja wzmacnianiu konkurencyjności firmy handlowej. Książka uwzględnia potrzeby różnych segmentów czytelników. Stanowi wartościowe źródło wiedzy dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw handlowych, menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą marketingową, podejmowanie decyzji strategicznych oraz operacyjnych. Książka adresowana jest także do pracowników uczelni badających procesy informacyjne dokonujące się w sektorze handlu oraz do studentów uczelni ekonomicznych, zwłaszcza studiujących na kierunkach zarządzanie, handel i marketing oraz logistyka./Z okladki/
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again