Rutkowski Ireneusz (1953- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Bekker Alfred
(1866)
Vandenberg Patricia
(1337)
Doyle Arthur Conan
(490)
Buchner Friederike von
(484)
Cartland Barbara
(484)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(-)
Hackett Pete
(440)
autores Varios
(403)
Shakespeare William
(398)
Wallace Edgar
(391)
Dickens Charles
(387)
Maybach Viola
(373)
Sternberg Andre
(347)
Konopnicka Maria
(331)
Waidacher Toni
(324)
Poe Edgar Allan
(319)
Twain Mark
(319)
May Karl
(310)
Донцова Дарья
(303)
Verne Jules
(295)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Roberts Nora (1950- )
(277)
Dönges Günter
(275)
Vega Lope de
(264)
Barca Pedro Calderón de la
(261)
Калинина Дарья
(260)
Mickiewicz Adam
(255)
Kühnemann Andreas
(244)
Francis H.G
(240)
Kraszewski Józef Ignacy
(239)
Chávez José Pérez
(238)
Wells H. G
(236)
Vlcek Ernst
(231)
Andersen Hans Christian
(228)
Barner G.F
(225)
Montgomery Lucy Maud
(223)
Ellmer Arndt
(222)
Conrad Joseph
(218)
Palmer Roy
(215)
Goethe Johann Wolfgang von
(213)
Voltz William
(211)
London Jack
(210)
Austen Jane
(206)
Bazán Emilia Pardo
(201)
Zimnicka Iwona
(197)
Sienkiewicz Henryk
(191)
Stevenson Robert Louis
(188)
Hoffmann Horst
(187)
Kneifel Hans
(183)
Steel Danielle (1947- )
(177)
Alcott Louisa May
(173)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(172)
Popławska Anna
(170)
Александрова Наталья
(170)
Кир Булычев
(166)
Kayser-Darius Nina
(164)
McMason Fred
(162)
Колычев Владимир
(162)
Haensel Hubert
(160)
LLC BroadStreet Publishing Group
(160)
Wilde Oscar
(160)
Головачёв Василий
(160)
Praca zbiorowa
(159)
Howard Robert E
(156)
Fabianowska Małgorzata
(154)
Kipling Rudyard
(153)
Shocker Dan
(153)
Zarawska Patrycja
(153)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(153)
Słowacki Juliusz
(152)
Леонов Николай
(151)
Frey Alina
(150)
Żeleński-Boy Tadeusz
(150)
Zweig Stefan
(149)
Marciniakówna Anna
(148)
Woolf Virginia
(148)
Balzac Honoré de
(146)
Courths-Mahler Hedwig
(146)
Duthel Heinz
(144)
Suchanek Andreas
(142)
Fischer Marie Louise
(141)
Prus Bolesław
(140)
Thurner Michael Marcus
(139)
Sandemo Margit
(138)
авторов Коллектив
(138)
Christie Agata (1890-1976)
(137)
Mazan Maciejka
(137)
Anton Uwe
(136)
Galdós Benito Pérez
(135)
Kingsley Mia
(135)
P. Fabienne
(135)
Simenon Georges
(134)
Oetker
(133)
Summaries Leader
(133)
Gast Lise
(132)
Szulc Andrzej
(132)
Zagat Arthur Leo
(132)
Amescua Antonio Mira de
(131)
Scott Walter
(131)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Decyzje i informacje w działalności przedsiębiorstwa handlowego ; 2. Systemy informacyjne zarządzania w przedsiębiostwie handlowym ; 3. Wspomaganie informacyjne działalności marketingowej ; 4. Informacje w strategicznych i operacyjnych obszarach działalności handlowej ; 5. Systemy informacyjne zarządzania asortymentem i relacjami z klientami ; 6. Technologie informacyjne w przedsiębiorstwie handlowym ; 7. Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w handlu.
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania decyzji marketingowych, technologiach informacyjnych oraz zbiorach niezbędnych informacji w strategicznych i operacyjnych obszarach działalności przedsiębiorstw handlowych. Zasadniczym celem prowadzonych rozważań jest udzielenie odpowiedzi na pytanie, jak firmy prowadzące działalność handlową powinny organizować oraz wykorzystywać system informacyjny i technologie z nim związane, by sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na użyteczne informacje rynkowe i marketingowe, aby podejmować dobre decyzje sprzyjające osiąganiu celów marketingowych, finansowych, ekonomicznych i pozaekonomicznych w warunkach zrównoważonego rozwoju. W przedsiębiorstwach handlowych systemy informacyjne mają szczególne zastosowanie w obszarze działań związanych z obrotem towarowym, marketingiem i logistyką (systemy automatycznej identyfikacji towarów, systemy elektronicznej wymiany danych, CRM, automation marketing, edukacja potencjalnego klienta). Zastosowanie nowoczesnej technologii informacyjnej (TI) w zarządzaniu marketingowym sprzyja wzmacnianiu konkurencyjności firmy handlowej. Książka uwzględnia potrzeby różnych segmentów czytelników. Stanowi wartościowe źródło wiedzy dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw handlowych, menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą marketingową, podejmowanie decyzji strategicznych oraz operacyjnych. Książka adresowana jest także do pracowników uczelni badających procesy informacyjne dokonujące się w sektorze handlu oraz do studentów uczelni ekonomicznych, zwłaszcza studiujących na kierunkach zarządzanie, handel i marketing oraz logistyka./Z okladki/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej