150778
Book
In basket
Skrócony spis treści: Zrozumieć zarządzanie marketingowe ; Rozpoznanie rynku ; Relacje z klientami ; Budowanie silnych marek ; Kształtowanie oferty rynkowej ; Dostarczanie wartości ; Komunikowanie wartości ; Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
Availability:
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. W książce także nazwa wydawcy i ISBN oryginału.
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again