149136
Książka
W koszyku
Skrócony spis treści: Zrozumieć zarządzanie marketingowe ; Rozpoznanie rynku ; Relacje z klientami ; Budowanie silnych marek ; Kształtowanie oferty rynkowej ; Dostarczanie wartości ; Komunikowanie wartości ; Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. W książce także nazwa wydawcy i ISBN oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej