147832
Książka
W koszyku
(Marketing)
Spis treści : 1. Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji ; 2. Trendy w zachowaniach konsumentów ; 3. Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw; 4. Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej ; 5. E-commerce a zachowania konsumentów ;6. Media społecznościowe w zachowaniach konsumentów ; Zachowania konsumentów w obliczu kryzysu ; 8. Seniorzy i single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla wspolczaenych społeczeństw ; 9. Znaczenie i rozwój usług a zachowania wspólczesnego konsumenta; 10. Segmentacja rynku - analiza krytyczna
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej