Sorting
Source
Katalog zbiorów
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Branch
Czytelnia Główna
(4)
Author
Bielska Aleksandra (wywiad gospodarczy)
(1)
Błażkiewicz Sebastian
(1)
Gadacz Tadeusz (1955- )
(1)
Gałczyński Marcin
(1)
Jankielewicz Maciej
(1)
Miazga Jakub (1986- )
(1)
Smółka Paweł
(1)
Socha Agnieszka (wywiad gospodarczy)
(1)
Turaliński Kazimierz
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Dziennikarze
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Kolekcjonerzy
(1)
Malarze
(1)
Outsourcing
(1)
Postawy
(1)
Wartość
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
Zabójstwo
(1)
Zarządzanie
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Subject: place
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Genre/Form
Cytaty
(1)
Esej
(1)
Kryminał
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Thriller
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Spis treści : 1. Definicja wywiadu biznesowego ; 2. Wywiad biznesowy w działalności gospodarczej: podstawowe aspekty, które należy wziąc pod uwagę ; 3. Etyczne i prawne aspekty działalnoś ci wywiadowczej w kontekście polskiego ustawodawstwa ; 4. Pozyskiwanie danych : dostępne źródła , ich eksploatacja oraz mocne i słabe strony ; 5. Analiza danych : techniki analizy jakościowej ; 6. Wspieranie procesu decyzyjnego. Prezentacja wniosków i rekomendacji ; 7. Outsourcing usług wywiadowczych ; 8. Wywiad biznesowy w służbie innowacyjności .
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji. Z tego względu w książce można znaleźć podstawowe, praktyczne informacje dotyczące: - celu i zakresu wywiadu biznesowego; - organizowania funkcji wywiadowczej w organizacji i jej realizowania zgodnie z prawem i standardami etycznymi; - pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji; - raportowania wyników analiz wywiadowczych; - korzystania z zewnętrznych dostawców usług wywiadowczych oraz świadczenia usług wywiadu biznesowego jako zewnętrzny dostawca; - stosowania wywiadu biznesowego do wspierania strategicznych decyzji, w szczególności w kontekście innowacji i innowacyjności /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Celem tej książki jest wydobycie celnych, ważnych, pouczających myśli, zarówno myślicieli minionych wieków, jak i współczesnych, na temat ważnych spraw i problemów, m.in. takich jak: ambicja, człowiek, kłamstwo, prawda, polityka, sława, sprawiedliwość, władza, zawiść. Są one zapiskami z moich własnych lektur, zapiskami, jak w takim przypadku, subiektywnymi. Można by oczywiście znaleźć też inne myśli i innych myślicieli. Można by ich wskazać więcej. To, co je łączy poprzez wieki, to uderzająca zbieżność. Dowodzi ona, że pod wieloma względami natura ludzka jest niezmienna. Dlatego na nasze wciąż aktualne pytania możemy szukać odpowiedzi u myślicieli przeszłości. Stwierdził kiedyś Luc de Clapiers, Marquis de Vauvenargues: „nową i oryginalną byłaby książka, która uczyłaby kochać stare prawdy”. Nie wiem, czy sprostałem jego postulatowi. To oceni sam czytelnik. Moim zamiarem jest dać możliwość konfrontacji własnych doświadczeń i przemyśleń czytelników z myślami klasyków. Pozostaje mi nadzieja, że książka stanie się inspiracją do myślenia i stawiania pytań, a także radzenia sobie w naszych trudnych czasach. (fragment wstępu).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 82-84 (1 egz.)
Book
In basket
Absalon / Jakub Miazga. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright 2020. - 370, [1] strona ; 21 cm.
(Debiuty Literackie)
Nominacja Osobowość roku 2020 w kategorii Kultura powiat strzyżowski
Początkująca dziennikarka, Barbara, dowiaduje się o brutalnym zamordowaniu znanego krakowskiego biznesmena i kolekcjonera dzieł sztuki, Wojciecha Mencla. Kiedy jednak zamierza zgłębić tę sprawę, zostaje jej odebrana. W zamian otrzymuje zlecenie na artykuł o Absalonie, młodym malarzu, którego Mencel był mecenasem. Mimo to dziennikarka nie przestaje się interesować przebiegiem śledztwa. Korzystając z pomocy swojego informatora, przeczuwa, że za pozyskane wiadomości będzie się musiała wkrótce odpłacić. Tymczasem okazuje się, że dowiedzenie się czegoś więcej o Absalonie również nie jest takie proste, jak z początku się wydawało. Kto kryje się za nielicznymi obrazami i muralami, które Barbara odnajduje m.in. na krakowskim Podgórzu i Kazimierzu? Na jego temat krążą sprzeczne opinie, a o faktach z jego życia wiadomo niewiele więcej niż to, że wychowywał się w domach dziecka u sióstr zakonnych /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. Reg. VI (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again