C1 poziom biegłości językowej
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Audiobooki
(2)
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia Główna
(2)
Autor
Lipińska Ewa
(2)
Budyn-Kamykowska Joanna
(1)
Dąmbska Elżbieta Grażyna
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Porębska Renata (1964- )
(1)
Sarkowicz Karolina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(7573)
6-8 lat
(3570)
Młodzież
(3043)
9-13 lat
(2977)
0-5 lat
(2066)
C1 poziom biegłości językowej
(2)
14-17 lat
(979)
Szkoły wyższe
(194)
Rodzice
(162)
Szkoły podstawowe
(95)
Studenci
(67)
Dorośli
(51)
Nauczyciele
(45)
Menedżerowie
(39)
Psycholodzy
(28)
Szkoły średnie
(26)
Nauczyciele akademiccy
(25)
Psychoterapeuci
(23)
Logopedzi
(21)
Lekarze
(20)
18+
(19)
Grupa wiekowa Dzieci
(18)
Prawnicy
(17)
Przedsiębiorcy
(17)
Klasa 3.
(15)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(14)
Pedagodzy
(14)
Pracownicy naukowi
(13)
Klasa 2.
(12)
Szkoły ponadpodstawowe
(11)
Urzędnicy
(11)
Klasa 1.
(10)
Nauczyciele przedszkoli
(9)
Programiści
(9)
Terapeuci
(9)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(8)
Klasa 4.
(8)
Klasa 5.
(8)
Klasa 6.
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Politycy
(8)
Pracownicy socjalni
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Wychowawcy małych dzieci
(8)
Dzieci autystyczne
(7)
Ekonomiści
(7)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(7)
Inżynierowie
(7)
Kobieta
(7)
Dziewczęta
(6)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(6)
Pracodawcy
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Bibliotekarze
(5)
Cudzoziemcy
(5)
Informatycy
(5)
Klasa 8.
(5)
Nastolatki
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Pracownicy samorządowi
(5)
Psychiatrzy
(5)
A1 (poziom biegłości językowej)
(4)
Doktoranci
(4)
Dziennikarze
(4)
Niedowidzący
(4)
Piloci wycieczek
(4)
Policjanci
(4)
Przedszkola
(4)
Socjolodzy
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Adwokaci
(3)
Aplikanci
(3)
Arteterapeuci
(3)
Biblioterapeuci
(3)
Chorzy na depresję
(3)
Chłopcy
(3)
Coachowie
(3)
Deweloperzy
(3)
Farmaceuci
(3)
Fizjoterapeuci
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(3)
Opiekunowie medyczni
(3)
Przewodnicy turystyczni
(3)
Szkoły policealne
(3)
A2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(2)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Architekci
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Budowlani
(2)
Chorzy na celiakię
(2)
Chorzy na nowotwory
(2)
Cukrzycy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Działacze społeczni
(2)
Inspektorzy pracy
(2)
Klasa 7.
(2)
Temat
Język polski jako obcy
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
Audiobook
W koszyku
(Język polski jako obcy)
Podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego na poziomie zaawansowanym (C1). Stanowi on kontynuację Kiedyś wrócisz tu... cz. I: Gdzie nadwiślański brzeg. Składa się z ośmiu lekcji, a każda z trzech części: komunikacyjnej, tekstowej i gramatycznej, związanych ze sobą tematycznie. Na końcu zamieszczono klucz do ćwiczeń. Zmiany dokonane w stosunku do wersji pierwotnej z 1997 roku nie różnią się od zmian wprowadzanych w części pierwszej, polegających na zastąpieniu niektórych fragmentów artykułów prasowych nowszymi, na poszerzeeniu informacji dotyczących użycia odpowiednich form gramatycznych w podanych zwrotach, dodaniu ćwiczeń na ich zastosowanie, poszerzeniu materiału gramatycznego. Podręcznik dla poziomu C1 + płyta CD. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.162.1 (1 egz.)
Książka
Audiobook
W koszyku
(Język polski jako obcy)
Z polskim na ty - to podręcznik przeznaczony do nauki języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców na stopniu progowym (czyli najwyższym dla początkujących). Jego celem jest odświeżenie lub przekazanie koniecznej wiedzy o języku polskim, jej uporządkowanie i ugruntowanie w taki sposób, aby umożliwić uczącemu się przejście na poziom średnio zaawansowany. Jest także przydatny dla osób, które znają polski z domu („ze słuchu”), czyli nie uczyły się go na regularnych kursach. Program „Z polskim na ty” powstał w oparciu o „Opis kompetencji w języku polskim jako obcym na poziomie progowym”, ale podkreślić należy, że zastosowano tu słownictwo wykraczające poza ten poziom. Z polskim na ty składa się z dwóch części - gramatycznej i blokowej. Materiał gramatyczny został podany w uproszczeniu, gdyż ma on stanowić powtórkę lub podstawę do ugruntowania posiadanych umiejętności z zakresu gramatyki polskiej. Nacisk został położony na praktyczne zastosowanie wiadomości gramatycznych; jest dużo przykładów, które służą m.in. rozwiązywaniu następujących po nich licznych ćwiczeń, które są zróżnicowane jeśli chodzi o typy i stopień trudności. Każda lekcja zawiera ćwiczenia na tekstach ciągłych i dialogach oraz ćwiczenia tłumaczeniowe. Część druga ma za zadanie nauczyć słownictwa, rozumienia tekstów i pisemnego komunikowania się oraz rozwijać umiejętność mówienia i słuchania na przykładzie wybranych zagadnień (cykli tematycznych). W części tej duży nacisk kładzie się na umiejętność pisania, która znakomicie kształtuje kompetencję językową przy jednoczesnym rozwijaniu pozostałych sprawności językowych, uczy także śmiałości w wyrażaniu swoich opinii, o co łatwiej niż w wypowiedzi ustnej, ponieważ popełniane błędy nie są tak widoczne (słyszalne). Przygotowując wypowiedź pisemną, studenci mają więcej czasu do namysłu i możliwość autokorekty. Przy współpracy z nauczycielem przyswajają sobie też w pewnym zakresie język literacki. Potrzeba opanowania sprawności pisania jest przez wielu uczących się nieuświadamiana aż do pierwszego testu czy egzaminu – wtedy staje się koniecznością. W podręczniku Z polskim na ty zostały zamieszczone teksty autentyczne lub w niewielkim stopniu opracowane. Teksty wymagają wykonania na nich różnorodnych operacji (uzupełnienia, uporządkowania, odpowiedzi na pytania, transformacji, itp.), co służy urozmaiceniu pracy i większemu zaangażowaniu studentów. Przede wszystkim jednak teksty te stanowią dla uczących się pewien wzorzec, na podstawie którego mogą wykonywać zadania pisemne w parach, grupkach i samodzielnie. Z podręcznika można korzystać w całości albo tylko z części gramatycznej lub blokowej. Może on być także przydatny we wprowadzaniu materiału gramatycznego na lekcjach dla początkujących. Kolejność przerabiania tematów w podanym układzie nie jest obowiązkowa, ale sugerowana. Na początku wprowadzono tematy, które są potrzebne przy nawiązywaniu znajomości i integracji, a więc zainteresowania, ulubione rozrywki i sposoby spędzania wolnego czasu. Podręcznikowi towarzyszy płyta kompaktowa z nagranymi tekstami i ćwiczeniami tekstowymi wspomagająca rozwijanie umiejętności słuchania. Przy pomocy tej ilustracji dźwiękowej studenci mogą ćwiczyć wymowę i przyzwyczajać się do innych głosów i sposobów mówienia, a nauczyciel może wykorzystać większość nagranych tekstów do ćwiczeń według własnego uznania i zgodnie z potrzebami uczących się. Na końcu zamieszczono klucz do ćwiczeń, co ułatwi samodzielną pracę z podręcznikiem. W pierwszej części podręcznika wykorzystano rysunki Andrzeja Mleczki oraz żarty z Vademecum ucznia ilustrujące poszczególne zagadnienia gramatyczne, a w drugiej „humory zeszytów” związane z omawianymi tematami, co dodatkowo wprowadza element kompetencji socjokulturowej. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.162.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej