Sorting
Source
Katalog zbiorów
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnia Główna
(1)
Author
Bachman Dorota
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Piech Łukasz
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Szymborska Marta (filolożka)
(1)
Szymula Łukasz
(1)
Tomaszewski Wojciech (menedżer)
(1)
Wójcik Grzegorz (menedżer)
(1)
Zagórski Marek (1967- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej. Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023. Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce. Obecnie w Polsce działa około 150 tys. sklepów e-handlu. Jest też ciekawą propozycją dla szerokiego rynku, tzn. osób, które są zainteresowane szeroko rozumianą domeną handlu i marketingu. Nie ulega wątpliwości, że rozwój e-handlu w Polsce to historia niezwykłego sukcesu. Wykorzystując wszechobecność internetu i możliwości technologii mobilnych, firmy są w stanie dotrzeć do wielkiej liczby klientów i oferować innowacyjne produkty oraz usługi. Kupujący zyskują ułatwienia życiowe i przyjemności niemal od ręki. Przy stałym wsparciu firm partnerskich, a także organizacji takich jak Izba Gospodarki Elektronicznej nie ma wątpliwości, że e-commerce będzie nadal odgrywał znaczącą rolę we wzroście polskiej gospodarki w nadchodzących latach. Eksperci w książce: Dorota Bachman Szymon Bujalski Witold Chomiczewski Jakub Gierszyński Marta Kasztelan Jacek Kinecki Marta Mikliszańska Zbigniew Nowicki Łukasz Piech Patrycja Sass-Staniszewska Justyna Skorupska Marta Szymborska Łukasz Szymula Wojciech Tomaszewski Grzegorz Wójcik Marek Zagórski Rozmowy spisał Paweł Oksanowicz Współwydawca: Izba Gospodarki Elektronicznej Ta książka pokazuje dużą część historii e-commerce w naszym kraju. Przedstawia dzień dzisiejszy i kieruje nasz wzrok ku przyszłości. Nie ma obaw, nie chcemy przyspieszać czasu, bo wiemy, jak cenną wartość stanowi. Ale też wiedząc, że wokoło wszystko szybko się zmienia, w przyszłości możemy znaleźć się równie prędko. Patrycja Sass-Staniszewska prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, pomysłodawca książki [od wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again