Jakość opieki zdrowotnej
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Ćwik Kamila
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Temat
Kobieta
(2767)
Miejska Biblioteka Publiczna (Jasło)
(2104)
Rodzina
(1907)
Przyjaźń
(1707)
Tajemnica
(1472)
Jakość opieki zdrowotnej
(-)
Jasielski Dom Kultury
(1386)
Miłość
(1320)
Śledztwo i dochodzenie
(1144)
Usługi
(1007)
Zabójstwo
(997)
Relacje międzyludzkie
(966)
Handel detaliczny
(910)
II wojna światowa (1939-1945)
(881)
Poezja polska
(835)
Literatura
(817)
Dzieci
(807)
Literatura polska
(766)
Nastolatki
(736)
Urząd Miasta (Jasło)
(731)
Relacja romantyczna
(716)
Muzyka
(713)
Zwierzęta
(681)
Życie codzienne
(651)
Rodzeństwo
(640)
Konkursy i festiwale
(637)
Handel
(591)
Wybory samorządowe
(588)
Dziewczęta
(573)
Policjanci
(572)
Małżeństwo
(564)
Sekrety rodzinne
(564)
Magia
(554)
Uczucia
(542)
Partie polityczne
(519)
Trudne sytuacje życiowe
(495)
NSZZ "Solidarność"
(492)
Związki zawodowe
(485)
Młodzieżowy Dom Kultury (Jasło)
(479)
Boże Narodzenie
(451)
Osoby zaginione
(438)
Dziecko
(437)
Kampania wyborcza
(422)
Kultura
(412)
Film
(408)
Pamiętniki polskie
(401)
Żydzi
(399)
Matki i córki
(394)
Prezentacje i wystąpienia
(394)
Podróże
(381)
Historia
(375)
Wojna 1939-1945 r.
(371)
Wybory życiowe
(368)
Arystokracja
(359)
Młodzież
(353)
Turystyka
(351)
Sztuka
(344)
Żywność
(344)
Uczniowie
(343)
Pisarze polscy
(341)
Polacy za granicą
(335)
Dziennikarze
(330)
Literatura dziecięca amerykańska
(329)
Poszukiwania zaginionych
(328)
Wydawnictwa nielegalne
(328)
Wolne Związki Zawodowe
(327)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(326)
Kluby
(326)
Literatura dziecięca
(325)
Finanse
(324)
Dokumenty życia społecznego
(310)
Elektronika
(310)
Kształcenie
(310)
Psy
(306)
Gry i zabawy
(305)
Język polski
(300)
Ludzie a zwierzęta
(293)
Ruchy społeczne
(291)
Muzeum Regionalne (Jasło)
(287)
Czytelnictwo
(285)
Polityka
(284)
Kino
(282)
Biblioteki publiczne
(279)
Książka
(275)
Kino Syrena (Jasło)
(274)
Wakacje
(274)
Dziadkowie i wnuki
(270)
Władcy
(266)
Przyroda
(261)
Literatura młodzieżowa angielska
(260)
Sport
(260)
Koty
(257)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(257)
Ojcowie i córki
(256)
Zakład Tworzyw Sztucznych "Gamrat" S.A. (Jasło)
(255)
Wojsko
(253)
Komputery
(250)
Poezja
(249)
Wsie
(249)
Dramat polski
(248)
Uprowadzenie
(248)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tematyka systemu ochrony zdrowia należy do niezwykle trudnego i złożonego obszaru problematyki społecznej i ekonomicznej, uwikłanej w spory polityczne, obciążonej subiektywnym podejściem i grą różnych interesów. Walory niniejszej monografii można docenić w świetle oczekiwań poprawy mechanizmów decydujących o jakości ochrony zdrowia. W czasie, gdy dominuje przekonanie, że ochrona zdrowia jest nadal nieuporządkowanym obszarem przemian społeczno-gospodarczych problematyka ta ma szczególną wagę sygnalizując potrzebę rozwiązania wielu problemów. Poszukując klucza do reformy ochrony zdrowia Autorka wychodzi ze słusznego założenia, że podstawowym celem ochrony zdrowia jest zapewnienie dobrego zdrowia całemu społeczeństwu. Realizacja tego celu jest możliwa poprzez podporządkowanie rozwiązań systemowych staraniom o jak najwyższe standardy usług medycznych świadczonych całej populacji, ukierunkowane na realizację zasady równości i sprawiedliwości społecznej. W monografii poruszane są kwestie odpowiadające na aktualne zapotrzebowanie społeczne i środowisk związanych z ochroną zdrowia, koncentrujące się na dążeniu do wyższej jakości usług publicznych. Autorka wychodzi poza argumenty finansowe stawiane w debacie publicznej, sporządza diagnozę jakości usług medycznych z perspektywy wewnętrznej, odwołuje się do fundamentalnych celów i wartości służby zdrowia. W monografii zwraca się uwagę dojrzałość i przekonującą wymowę wniosków końcowych. Unika się z powodzeniem uproszczeń i skrótów myślowych nie wdając się w spory z argumentami różnych grup interesów związanych z funkcjonowaniem służby zdrowia. Pozytywna konstrukcja wniosków może być pomocna do poszukiwania rozwiązań systemowych, stwarza lepsze przesłanki do wyróżnienia pozytywnych tendencji oraz zjawisk wskazujących na to, co wymaga poprawy, a także zwrócenia uwagi na elementy negatywne, wymagające eliminacji. Autorka rozprawy burzy uproszczony obraz służby zdrowia zakładający, że przyczyny problemów związanych z jakością usług świadczonych przez publiczne jednostki służby zdrowia wynikają z niedostatecznego finansowania, albo szerzej, z braku równowagi między poziomem oczekiwań społecznych a możliwościami finansowania. Książka jest skierowana do menadżerów i profesjonalistów medycznych oraz naukowców, doktorantów, studentów zajmujących się tematyką zarządzania jakością. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej