Olejniczuk-Merta Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Doyle Arthur Conan
(637)
Wallace Edgar
(584)
Cartland Barbara
(494)
Olejniczuk-Merta Anna
(-)
Shakespeare William
(449)
Dickens Charles
(444)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(434)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Konopnicka Maria
(361)
Twain Mark
(361)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Kraszewski Józef Ignacy
(322)
Montgomery Lucy Maud
(310)
London Jack
(299)
Conrad Joseph
(294)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk
(281)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Mickiewicz Adam
(278)
Roberts Nora (1950- )
(273)
Vega Lope de
(265)
Донцова Дарья
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Kühnemann Andreas
(258)
King Stephen
(257)
Калинина Дарья
(257)
Andersen Hans Christian
(245)
Francis H.G
(240)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Stevenson Robert Louis
(214)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Howard Robert E
(205)
Kipling Rudyard
(205)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Zimnicka Iwona
(197)
Balzac Honoré de
(195)
Goethe Johann Wolfgang von
(195)
Mark William
(195)
Prus Bolesław
(191)
Słowacki Juliusz
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Orzeszkowa Eliza
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Steel Danielle (1947- )
(176)
Verne Juliusz
(173)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(171)
Кир Булычев
(171)
Popławska Anna
(169)
Александрова Наталья
(168)
Wilde Oscar
(165)
Woolf Virginia
(165)
Kayser-Darius Nina
(164)
McMason Fred
(162)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Головачёв Василий
(155)
Zarawska Patrycja
(153)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(153)
Collins Wilkie
(151)
Fabianowska Małgorzata
(150)
Żeleński-Boy Tadeusz
(150)
Marciniakówna Anna
(148)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Scott Walter
(145)
Leblanc Maurice
(143)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Cooper James Fenimore
(139)
Orwell George
(138)
Sandemo Margit
(138)
Suchanek Andreas
(138)
Christie Agata (1890-1976)
(137)
Anton Uwe
(136)
Zola Émile
(136)
Dumas Alexandre
(135)
Thurner Michael Marcus
(135)
Simenon Georges
(134)
Brendel Walter
(133)
Galdós Benito Pérez
(133)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci
(1)
Spożycie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce / redakcja naukowa Anna Olejniczak-Merta. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2016. - 234 strony : ilustracje ; 24 cm.
Spis treści : 1. Pojęcia i istota innowacyjnej gospodarki ; 2. Konsumpcja w Polsce ; Zachowania rynkowe konsumentów i ich uwarunkowania ; 4. Konsumpcja produktów innowacyjnych ; 5. Konsument we współczesnej gospodarce .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do niedawna ekonomia zajmowała się konsumpcją głównie jako efektem procesu produkcji, służącym zaspokajaniu potrzeb człowieka. Takie traktowanie konsumpcji zmienia się: obecnie coraz częściej postrzega się konsumpcję jako źródło powstawania i rozwoju kapitału ludzkiego i społecznego. Ta zmiana zaczęła się w drugiej połowie XX wieku, kiedy to ważnymi czynnikami rozwoju gospodarczego stały się wiedza i innowacje, w tym innowacje technologiczne i komunikacyjne. Książka ukazuje genezę i czynniki nowych relacji konsumpcja – inwestycje oraz wyjaśnia istotę tych procesów i ich skutki. Większość współczesnych społeczeństw (głównie Zachodu i Północy) staje się tzw. społeczeństwami dobrobytu, społeczeństwami masowej konsumpcji. Procesy te przewartościowują rolę konsumpcji zarówno w sferze gospodarki, jak i życia społecznego z biernej na aktywną. Sprawiają, że zmienia się optyka życia gospodarczego i społecznego, zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i w sferze realnej. Jedną z takich zmian jest inne postrzeganie relacji konsumpcja – inwestycje. W tradycyjnej ekonomii i polityce gospodarczej kategorie te były przeciwieństwami (albo konsumpcja, albo inwestycje), podczas gdy dzisiaj coraz częściej dostrzega się między nimi – i to na coraz większą skalę – zjawiska substytucji, komplementarności oraz synergii. Książka proponuje takie właśnie, nowe spojrzenie na współczesne związki pomiędzy konsumpcją a inwestycjami wraz z próbą ich wyjaśnienia. Chodzi konkretnie o to, że konsumpcja, a przynajmniej jej niektóre rodzaje nabierają współcześnie cech inwestycji, i to coraz ważniejszych, a niekiedy już wiodących i decydujących o obecnym i przyszłym kształcie rozwoju gospodarczego i przekształceniach społecznych, a w ślad za tym – o poziomie i jakości życia ludzi. z recenzji prof. dr. hab. Czesława Bywalca, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Katedra Ekonomii
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej