150765
Book
In basket
Ekonomia racjonalnych zachowań : o oswajaniu współczesnego człowieka / Grzegorz Radłowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - XIII, [1], 374, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing M)
Co wpływa na to, jak się zachowujemy? Co powoduje, że nasze zachowania potrafimy różnicować w zależności od sytuacji, kontekstu? Jak to się dzieje, że zdarza nam się jedno myśleć, a coś innego robić? Kiedy nasze zachowania są racjonalne, a kiedy emocjonalne lub ograniczone poznawczo? Jak zachowujemy się w Internecie i w social mediach? Jak praca zdalna zmieniła nasze zachowania profesjonalne? Jak marketing i sprzedaż zmieniają nasze zachowania i uczą nas nawyków, a nie zawsze tego chcemy? Jak wprowadzamy zmiany w firmach, by stymulowały jednak do pożądanych zachowań? Grzegorz Radłowski przenikliwie opisuje, skąd płyną źródła naszych zachowań oraz jaką drogę przemierzają w toku mijanych na co dzień sytuacji i kontekstów. Jak się do nas przyklejają oraz co z tym w konsekwencji robimy. Wbrew pozorom to każdy z nas jest na swój sposób ekonomem własnego zachowania. Oswajamy siebie i innych. Dzięki lekturze tej książki poznasz: współczesne zastosowanie nauk o zachowaniach zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym (od behawioryzmu Skinnera, przez ekonomię behawioralną Thalera do ekonomii zachowania), jak czytać wyniki badań naukowych w tym obszarze oraz jak zastosować wnioski w praktyce, modele pozwalające na wprowadzanie zmian behawioralnych w biznesie, czynniki odpowiadające za jakość naszych zachowań oraz opcje, dzięki którym można nad nimi pracować. [od wydawcy].
Availability:
Czytelnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 36 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.12.2025)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 364-[375].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again