150840
Book
In basket
(Turystyka)
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. [Powyższy opis należy do wydawcy].
Availability:
Filia nr 2
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
przeprowadzka
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie przy rozdziałach i na stronach 201-206. Indeks.
Target audience note
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again