150841
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. [Powyższy opis należy do wydawcy].
Status dostępności:
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
przeprowadzka
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy rozdziałach i na stronach 201-206. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej