148739
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Niezdolność uspołecznienia polskiej oświaty w okresie dwudziestolecia III RP ; 2. Wychowanie do demokracji przez dziaalność samorządu uczniowskiego ; 3. Greckokatolickie ; 4. Wychowanie do współdziałania (na przykładzie zycia codziennego wsi górnosląskiej wieków IXI i początków XX ; 5. O pewnych dylematach zwiazanych ze sprawowaniem władzy ;6. Edukacja filozficzna a rozwój społeczeństwa obywatelskiego ; 7. Miejsce refleksji nad sytuacjami granicznymi w wychowaniu młodzieży do partycypacji społecznej ; 8. Autonomia i demokracja w perspektywie społeczeństwa postmaterialistycznego ; 9. Różne formy wychowania obywatelskiego we współczesnej szkole ponadpodstawowej (na przykładzie wybranych szkół) ; 10. Językowy obraz wychowania obywatelskiego (i pojęć pokrewnych) w wypowiedziach uczniów szkół średnich ; 11.Delegowanie odpowiedzialności za przebieg lekcji jako forma kształtowania autonomii ucznia ; 12. Rola organizacji ppozarządowych w zaspokajaniu potrzeb edukacyjnych na przykładzie powiatu ciszyńskiego ; 13. Nowy "e-wymiar" kształtowania świadomości obywatelskiej w świetle wychowania do społeczeństwa informacyjnego ; 14. Gklówne zasady i wartości dotyczące oświaty
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Bibliografia strony 195-197.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częściowo w języku słowackim
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej