150765
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Psychologia mediów : geneza, kierunki i metody badań, wpływ na odbiorcę/uzytkownika ; 2. Media tradycyjne i nowe media: wpływ na odbiorcę i użytkownika ; 3. Reprezentacja, przedstawienie, komunikacja ; 4. Patologiczne formy korzystania z mediów i cyberprzemoc ; 5. Rola filmu w edukacji psychologicznej i nauczaniu ; 6. Psychologia mediów : perspektywy dalszych badań oraz wpływ na inne nauki społeczne, medyczne i humanistyczne
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, filmografia na stronach [237-251]. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej