148018
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Miejsce dziecka upośledzonego umysłowo w szkole masowej ; 2. Organizowanie i udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej we współczesnej szkole ; 3. Rewalidacja inwidualna jako forma wspierająca kształcenie dziecka z niepełnosprawnością w szkole masowej ; 4. Przykładowe ćwiczenia wykorzystywane na zajęciach realidacji inwidualnej zgodnie z ramowym programem rewalidacji ; 5. Zakres czynności i uprawnienia pedagoga specjalnego w klasie integracyjnej ; 6.Przykładowe opracowania niezbędne w pracy pedagoga specjalnego ; 7. Opis i analiza przypadku-uczeń z niepełnosprawnością ; 8. Wybrane programy wspomagające rozwój uczniów.
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 251-252.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej