Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Oddział dla Dzieci
(1)
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Krzywicka Marta (1975- )
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Mikołajek Natalia
(1)
Peć Beata Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Studenci
(1)
Temat
Strategie uczenia się
(3)
Uczenie się
(2)
Mapa myśli
(1)
Metody nauczania
(1)
Mnemotechnika
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Neuroedukacja
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rysowanie
(1)
Stres szkolny
(1)
Teoria nauczania
(1)
Uczniowie
(1)
Zdrowy styl życia
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Szkoła potrafi być naprawdę wkurzająca i przestarzała! Czujesz się w niej czasami jak na taśmie produkcyjnej albo w zakładzie karnym? Natłok materiału do przyswojenia, nauczyciele bardziej skupieni na twoich błędach niż sukcesach, stresujące sprawdziany od bladego świtu… A do tego te ciągłe pytania: „Jak było w szkole?”, choć już po twojej minie wiadomo, że: nudno, sztywno i powtarzalnie! Może przyszedł czas na prywatną rewolucję edukacyjną? Ta książka ci w tym pomoże. A Mikołaj Marcela doradzi, jak przetrwać w tym dziwnym miejscu, jakim bardzo często jest szkoła. Co najważniejsze: nie będzie przynudzał! Pisze krótko i na temat! W książce znajdziesz rady, m.in.: jak przekonać rodziców, że godziny spędzone w internecie i na YouTubie są ważnym elementem twojej edukacji; jak uczyć się mniej, a osiągać więcej; jakich narzędzi używać i jak tworzyć notatki, by wiedza sama została ci w głowie; jak każda porażka staje się szansą na odkrycie czegoś nowego; jak zaplanować naukę, by przygotowanie się do klasówki nie zmieniło się w torturę; jak sen, sport i odżywianie wpływają na twoją naukę. Ilustrowany poradnik dla wszystkich sfrustrowanych uczniów i uczennic nie tylko o tym, jak przetrwać najtrudniejsze momenty w szkole, lecz także jak odnieść w niej wymarzony sukces i uruchomić swoje supermoce! /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
(dostępność ok. 06.05.2024)
Książka
W koszyku
Jeżeli: nie wiesz jak zapamiętać materiał ze szkoleń lub wykładów, szukasz sposobu na lepsze przyswajanie wiedzy, chcesz dowiedzieć się jak uporządkować nadmiar przekazywanych Ci informacji, z „zazdrością” patrzysz na rysunkowe notatki innych, a książki traktujesz jako narzędzie, gdzie pisanie, podkreślanie i bazgranie po nich nie jest Ci obce, to ta książka jest dla Ciebie. Praktyczny poradnik i kompendium wiedzy o tym jak tworzyć notatki wizualne. Autorska mieszanka wiedzy, doświadczeń, spostrzeżeń i przemyśleń połączona ze zbiorem wyselekcjonowanych wskazówek i ćwiczeń. Dzięki tej książce: przekonasz się, że możesz rysować używając do tego zaledwie kilku kształtów, poznasz siedem prostych kroków, za sprawą których wypracujesz swój indywidualny styl notowania, dowiesz się co i jak notować wizualnie, narysujesz podstawowe elementy oraz osobisty bank ikonek niezbędny na start, zaczniesz tworzyć notatki wizualne zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Zacznij wykorzystywać rysunek na co dzień. Jesteś na to gotowy? / Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373/374 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Otwarte formy uczenia się i nauczania języków obcych / Beata Anna Peć. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2021. - 339 strony ; 24 cm.
Celem monografii są analiza i interpretacja problemu otwartych form uczenia się i nauczania języków obcych ze szczególnym uwzględnieniem autonomii ucznia. Jest to zagadnienie wyjątkowo ważne, gdyż stanowi jeden z głównych postulatów kolejnych reform edukacji w Polsce. W niniejszej książce poszukuje się odpowiedzi na pytania o to, jak otwarte formy pracy wpływają na uczniów, jeśli są stosowane systematycznie i celowo, a także w jaki sposób przyczyniają się do rozwoju autonomicznej postawy uczniów, charakteryzującej się samodzielnością planowania, organizowania i oceny własnej pracy oraz odpowiedzialnością za jej wyniki i proces uczenia się. Osiągnięciu tego celu służą analiza zagadnień teoretycznych i własne badania. Dotychczas nie prowadzono pogłębionych badań empirycznych dotyczących otwartych form uczenia się i nauczania w odniesieniu do lekcji języka obcego. Koncentrowano się na sprawozdaniach pedagogów stosujących te formy uczenia się i nauczania na lekcjach innych przedmiotów, przy czym w większości były to zajęcia z udziałem dzieci w wieku wczesnoszkolnym. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej