Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(20)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(20)
E-booki
(2)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(10)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(9)
Czytelnia Główna
(10)
Filia nr 2
(1)
Autor
Budzyński Wojciech
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Żbikowska Agnieszka
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Bugalski Dariusz
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chrabota Bogusław
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Deckers E
(1)
Durczok Kamil
(1)
Ekiert Arkadiusz
(1)
Fajkowska Jolanta
(1)
Falls Jason
(1)
Haliżak Edward
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Herrling Tony
(1)
Hope Ewa
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Kolenda-Zaleska Katarzyna
(1)
Legowicz Wiktor
(1)
Niećko Dorota
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Pietraszek Marcin (1979- )
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Schenkler Irv
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Sekudewicz Anna
(1)
Szmidt Jacek
(1)
Szybilska-Fiedorowicz Izabel
(1)
Tejchman Marek
(1)
Urbańska Anna
(1)
Vargas Llosa Mario (1936- )
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Ślifirska Aleksandra
(1)
Żakowski Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Przynależność kulturowa
Literatura peruwiańska
(1)
Temat
Public relations
(13)
Public relations w internecie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Arbenz Guzmán, Jacobo (1913-1971)
(1)
Biznesmeni
(1)
CIA
(1)
Castillo Armas, Carlos (1914-1957)
(1)
Dziennikarze
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instytucje użyteczności publicznej - podręcznik
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna - metody
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Mass media
(1)
Media społecznościowe
(1)
Politycy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Public relations - podręcznik
(1)
Public relations - poradnik
(1)
Reforma rolna
(1)
Reklama
(1)
Rzecznicy prasowi - Polska - od 1989 r.
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Zamach stanu
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Gwatemala
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Antologia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publicystyka polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dyskretny urok kłamstwa Gwatemala, lata 50. Sam Zemmuray, baron owocowy, zatrudnia w swojej firmie kontrowersyjnego Edwarda Bernaysa – specjalistę PR. Nie ma pojęcia, że ten ruch doprowadzi do jednej z największych akcji CIA w Ameryce Łacińskiej, a główną rolę odegra w niej Martita Borrero Parra, uwodzicielska i zmysłowa Miss Gwatemali. Czy namiętność i spryt pozwolą osiągnąć wszystko? Brawurowa historia kłamstwa tak dobrego, że stało się prawdą. Burzliwe czasy, mistrzowskie niczym Święto Kozła, odsłaniają kulisy rozgrywki, która do dziś rezonuje w światowej polityce i stanowi materiał na genialny serial. A wszystko to wydarzyło się naprawdę. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.134(7/8)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 050+070 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Mózgnajczęściej zarysowuje się jako tajemnicza, fascynująca oraz niezgłębiona machina. Anna Urbańska zaprasza do świata uwodzicielskiej neuronauki i biznesu. Autorka odsłania misterium funkcjonowania mózgu, tym samym dając narzędzia do lepszego zrozumienia siebie oraz wszechświata. Odkrycie wewnętrznej biostruktury umożliwi lepsze zarządzanie biznesem. Poznanie trójjedynego ewolucyjnie mózgu otwiera zachwycającą drogę samorozwoju. Intrygująca podróż poprzez meandry własnego umysłu bywa momentami bardzo trudna. Jednakże Anna Urbańska pomaga czytelnikowi przejść tę wyboistą trasę. Autorka książki „Mózg Fabryka Sukcesu” w nowatorski sposób wykorzystuje neuronaukę i tworzy praktyczny drogowskaz w procesie poznania własnego charakteru, natury, zachowań, odkrycia słabych i mocnych stron, wyznaczania celów, akceptacji siebie, nawiązywaniu kontaktów z innymi ludźmi oraz w prowadzeniu biznesu. Autorka podpowiada, jaki wpływ ma poznanie funkcjonowania mózgu na zwiększenie dochodów przedsiębiorstwa. Na podstawie własnych doświadczeń Anna Urbańska tworzy przepis na dobrze prosperujący biznes. W książce „Mózg Fabryka Sukcesu” aspekt zarabiania czy zysku został obdarty z wielu mitów, autorka podkreśla, że pieniądze nie są tykającą machiną zła lecz mogą dać przede wszystkim poczucie wolności. W książce „Mózg Fabryka Sukcesu”, podobnie jak w pierwszej książce Anny Urbańskiej „Otrzep kolana i biegnij”, odnaleźć można fascynujące wywiady z niezwykłymi osobami. Tym razem do rozmowy autorka zaprosiła: Krzysztofa Litwińskiego, Pawła Jarząbka, Michała Jakubowskiego, Krzysztofa Herdzika, Ewę Hartman, Jacka Kotarbińskiego oraz Jacka Kutybę. Ludzie od pokoleń próbują zrozumieć funkcjonowanie mózgu, a ta pozycja bez cienia wątpliwości jest cenną pozycją i wybrzmiewającym głosem ze świata neuronów. To interdyscyplinarne połączenie nauki i praktycznego podejścia do biznesu, dzięki czemu jest bardzo nowatorska i nietuzinkowa. Natomiast lekki styl sprawia, że lektura staje się czystą przyjemnością.Książka pełna rzetelnej wiedzy na temat biznesu. Pokazuje w jaki sposób osiągnąć finansowy sukces i niezależność, poprzez strategie praktykowane przez najbogatszych ludzi w biznesie. "Mózg - Fabryka sukcesu" to wspaniała książka, która pokazuje, w jaki sposób osiągnąć dużo szybciej finansowy sukces i niezależność, poprzez strategie praktykowane przez najbogatszych ludzi w biznesie. Brian Tracy Kim jest autorka? Zawodowo Ania Urbańska jest Master Trenerem Structogramu, metodologii, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi. Mówią, że „koloruje” mózgi ludzkie. Wiedzę zdobywa na szkoleniach u takich Mentorów jak: Anthony Robbins, Blair Singer, czy Brian Tracy. Pracuje z największymi firmami międzynarodowymi, takimi jak: Citibank, DHL, Oracle czy Deutsche Bank, ale również z tymi mniejszymi, lokalnymi, małymi przedsiębiorcami. Od 23 lat jest przedsiębiorcą. Zarządza firmą szkoleniową CONCRET i jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych, którą od zbankrutowanej spółki współdoprowadziła do sieci 33 szkół, w systemie franczyzowym, w całej Polsce. Jeden z nielicznych na świecie neurocoachów. Jest absolwentką 6-ciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach. Autorka 9 książek, m.in.: “Otrzep kolana i biegnij”, “Mózg fabryka sukcesu”, “Teraz autentyczność” oraz współautorka przewodników: “Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność”i “Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni”, „DNA biznesu”, komiksu “Był sobie mózg. Instrukcja obsługi dla dużych i małych” czy charytatywnego projektu “Kod życia. O tym, czego warto nauczyć się od kota”. Jej pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 20 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele i żyją pełni spełnienia i pasji. Prywatnie Jest szczęśliwą kobietą, mamą dorosłego syna i żoną górala. Kocha koty i ich styl życia. W roli kobiety odnajduje się każdego dnia, szczególnie kiedy zastanawia się, co na siebie włożyć albo kiedy szuka w torbie kluczy. Jest szefem, który czasem zbyt miękko podchodzi do swojego zespołu. Nie ma dla niej nic ważniejszego, niż rodzina i spełnianie się w różnych obszarach życia. Punktem przełomowym w jej życiu była śmierć brata – Krzysztofa, który odszedł w 1998 roku. Wtedy zmieniła w swoim życiu praktycznie wszystko, począwszy od życia zawodowego, po życie osobiste. Żyje zgodnie z maksymą:”Miej cierpliwość, wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka Nowe zasady marketingu i PR da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe. Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik - Wyd. 4, zm. i rozsz. - Warszawa : "Placet", 2009. - 957, [3] s. : : il. ; 24 cm.
Spis treści: 1. Istota, funkcje, organizowanie działalności PR ; 2. Fazy przedrealizacyjne w procesie PR ; 3. Realizacja programów PR ; 4.Public relations wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
już otwarta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents] S t u d i a [S t u d i e s] Edward Haliżak: Stosunki USA–Chiny: falsyfikacja hipotezy „pułapki Tukidydesa” [US–China Relations: Falsification of the ‘Thucydides Trap’ Hypothesis], doi 10.7366/020909614201601, s. 9–32; Magdalena Kozub-Karkut: Teorie stosunków międzynarodowych a badanie polityki zagranicznej [International Relations Theories vis-à-vis Foreign Policy Studies], doi 10.7366/020909614201602, s. 33–50; Krzysztof Miszczak: Raisons d’État. EU Security and Defence Policy Framework in the Context of Polish and German Interests. An Analysis, doi 10.7366/020909614201603, s. 51–66; Olga Barburska: Podstawy normatywne funkcjonowania Unii Europejskiej w stosunkach międzynarodowych – ujęcie teoretyczne [The Normative Basis of the Functioning of the European Union in International Relations – A Theoretical Approach], doi 10.7366/020909614201604, s. 67–90; Joanna Starzyk-Sulejewska: Stosunki Unii Europejskiej z Organizacją Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa (FAO) [The Relations between the European Union and the Food and Agriculture Organization of the United Nations (FAO)], doi 10.7366/020909614201605, s. 91–110; Paula Marcinkowska: The Scope of Influence of the Central and Eastern European Member States of the EU on Shaping the EU’s Policy towards Russia – The Case of the Visegrad Countries, doi 10.7366/020909614201606, s. 111–122; Rafał Ulatowski: Międzynarodowy wymiar bezpieczeństwa energetycznego Chin [The International Dimension of China’s Energy Security], doi 10.7366/020909614201607, s. 123–138; Anna Wróbel: Sektor usług w negocjacjach Transatlantyckiego Partnerstwa na rzecz Handlu i Inwestycji [The Services Sector in Negotiations of the Transatlantic Trade and Investment Partnership], doi 10.7366/020909614201608, s. 139–156; Marcin Florian Gawrycki: Analiza polityki zagranicznej państw Ameryki Łacińskiej i Karaibów (II) [An Analysis of the Foreign Policy of Latin American and Caribbean Countries (Part 2)], doi 10.7366/020909614201609, s. 157–200; Alicja Curanović: Symboliczna potęga Rosji w XXI wieku [Russia’s Symbolic Power in the 21st Century], doi 10.7366/020909614201610, s. 201–220; Irena Popiuk-Rysińska: Rada Bezpieczeństwa Narodów Zjednoczonych po zimnej wojnie [The UN Security Council after the Cold War], doi 10.7366/020909614201611, s. 221–242; Karina Paulina Marczuk: Public Diplomacy in the Service of the National Interest – Australia’s “Stopping the Boats” Campaign, doi 10.7366/020909614201612, s. 243–252; Katarzyna Kołodziejczyk: Przyszłość grupy krajów Afryki, Karaibów i Pacyfiku [The Future of the African, Caribbean and Pacific Group of States], doi 10.7366/020909614201613, s. 253–264; Ashik KC: Different Strokes for Different Folks: Azerbaijan’s Geopolitical Orientation between the EU and Russia, doi 10.7366/020909614201614, s. 265–276; Deepen Bista: Post-Maidan European Union’s Support to the Economic Transformation of Ukraine, doi 10.7366/020909614201615, s. 277–292; Maria Pasztor, Dariusz Jarosz: Władze komunistyczne w Polsce a ruch miast bliźniaczych w Europie [Communist Authorities in Poland and the Twin Towns Movement in Europe], doi 10.7366/020909614201616, s. 293–314. S p r a w o z d a n i a [R e p o r t s] Alicja Curanović, Szymon Kardaś: Sprawozdanie z konferencji jubileuszowej „Stosunki międzynarodowe w czasach globalnego kryzysu” z okazji 40-lecia Instytutu Stosunków Międzynarodowych, Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Warszawski, 5 grudnia 2016 roku [Report on the jubilee conference “Stosunki międzynarodowe w czasach globalnego kryzysu” on the occasion of the 40th anniversary of the Institute of International Relations, Faculty of Political Science and International Studies, University of Warsaw, 5 December 2016], s. 315–323; Andrzej Szeptycki: Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „Polska nauka o stosunkach międzynarodowych: doświadczenia dla Ukrainy”, Warszawa, 16 grudnia 2016 roku [Report on the international academic conference “Polska nauka o stosunkach międzynarodowych: doświadczenia dla Ukrainy” , Warsaw, 16 December 2016], s. 324–326. R e c e n z j e [R e v i e w s] Józef M. Fiszer: Karina P. Marczuk (red.), Reconciliation – Partnership – Security. Cooperation between Poland and Germany 1991–2016, s. 327–332.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej