Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Czytelnia Główna
(4)
Autor
Drożdż Michał (1958- )
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Grzesiak-Witek Danuta
(1)
Iwanicka Agnieszka
(1)
Matuska Ewa (zarządzanie)
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Witek Paweł (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kompetencje medialne
(4)
Uczniowie
(2)
Bezpieczeństwo organizacyjne
(1)
COVID-19
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Edukacja medialna
(1)
Epidemie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Organizacja
(1)
Praca zdalna
(1)
Rynek pracy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
VUCA
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zapobieganie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Raport z badań
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo cyfrowe : perspektywa organizacyjna / Joanna Grubicka, Ewa Matuska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, © 2023. - 240 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Książka podejmuje tematykę bezpieczeństwa cyfrowego organizacji łącząc w elastyczny sposób perspektywę badawczą nauk o bezpieczeństwie i nauk o zarządzaniu i jakości. Wyjaśnia istotę, znaczenie i uwarunkowania bezpieczeństwa cyfrowego w funkcjonowaniu współczesnych organizacji ujmując syntetycznie jego tło strategiczne, technologiczne oraz personalno-zarządcze. W przystępny sposób przedstawia podstawowe wytyczne polityki wspólnotowej i krajowej w obszarze kształtowania społeczeństwa informacyjnego oraz gospodarki cyfrowej w aspektach bezpieczeństwa organizacyjnego. Opisuje kategorie zagrożeń cyfrowych, z którymi konfrontują się współczesne organizacje oraz możliwości ich kontrolowania poprzez zabezpieczenia technologiczne. Przedstawia cechy dystynktywne tzw. rewolucji 4.0, rzeczywistości VUCA oraz nowych kategorii pracowników, jako kluczowych wyzwań dla organizacji XXI wieku. Szczególną uwagę poświęca zagadnieniu diagnozy i prognozy kompetencji pracowników i menedżerów w kontekście bezpieczeństwa cyfrowego oraz potrzeb rozwojowych organizacji. Polecana jest szerokiemu kręgowi odbiorców, ze wskazaniem na menedżerów, specjalistów ds. bezpieczeństwa cyfrowego i specjalistów HR oraz studentów kierunków zarządzania i bezpieczeństwa. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; 313)
Spis treści : 1. Funkcjonowanie dzieci w środowisku cyfrowym ; 2. Nowe technologie a wspomaganie uczenia się dzieci ; 3. Kompetencje cyfrowe a obszary stosowania wybranych narzędzi cyfrowych ; 4. Metodologiczne podstawy badań własnych ; 5. Funkcjonowanie dzieci w wieku 6-9 lat w cyfrowym świecie. Analiza wyników badań własnych ; 6. Wnioski z badań i zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompetencje cyfrowe i ich cyfrowy rozwój / Marlena Plebańska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 222 strony : wykresy ; 23 cm.
Książka poświęcona jest analizie roli kompetencji cyfrowych we współczesnym świecie, a w tym kontekście zasadności rozwoju w e-edukacji. W publikacji przedstawiono historię, przyczyny powstania edukacji cyfrowej w kontekście społecznym i gospodarczym, historię rozwoju światowej e-edukacji oraz na tym tle powstanie, a także rozwój polskiej e-edukacji. Publikacja prezentuje wyniki prac badawczych autorki poświęconych roli kompetencji cyfrowych w społeczeństwie oraz wpływowi i roli edukacji cyfrowej na ich rozwój. Monografia prezentuje początki edukacji cyfrowej w Polsce, pierwsze konferencje poświęcone tej tematyce, produkty edukacji cyfrowej, modele i programy edukacyjne online, ich potencjał oraz kierunki rozwoju. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 191)
Spis treści : I. Młodzież w sieci-potrzeba wychowania medialnego: 1. Kulturowo-medialne uwarunkowania wychowania ; 2. Młodzież i media ; 3. Potrzeba formacji medialnej ; 4.Odnaleźć się prawdziwie w świecie młodych ; II. Dysfunkcje mowy jako zagrożenie w odgrywaniu roli ucznia : 1. Wprowadzenie ; 2. Terminologia związana z mową i jej dysfynkcjami; 3.Wybrane typologie zaburzeń mowy ; 4. Przyczyny zaburzeń mowy a możliwość zapobiegania im ; 5. Zaburzenia mowy a trudności szkolne. Wpływ dysfunkcji mowy na edukację dziecka ; 6. Miejsce ucznia z dysfunkcą mowy w grupie rówieśniczej ; 7. Pomoc uczniom z zaburzeniami mowy w świetle ustawodowastwa; 8. Nauczyciel a wsparcie ucznia z deficytem mowy ; 9. Podsumowanie ; III. Uczeń wobec współczesnych wyzwań edukacyjnych i cywilizacyjnych : 1. Wprowadzenie ; 2. Agresja i przemoc jako drugie, nieformalne życie szkoły ; 3. Uczeń (dziecko) w środowisku rodzinnym ; 4.Uczeń wobec negatywnych zjawisk społecznych i zdrowotnych ; 5. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej