Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Druki ulotne
(5)
Książki
(4)
Publikacje informacyjne
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(5)
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia Główna
(3)
DŻS
(5)
Autor
Cudak Henryk
(1)
Goddard Sally (1957- )
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Macińska Magdalena. .7
(1)
Palicka Iwona
(1)
Papp Luca
(1)
Skałbania Barbra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(9)
angielski
(1)
Odbiorca
Pedagodzy
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Miejska Biblioteka Publiczna (Jasło)
(4)
Całe Jasło Czyta Dzieciom
(3)
Czytanie
(3)
Klub Czytających Rodzin
(3)
Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom
(3)
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy (Jasło)
(3)
Beręsewicz, Paweł (1970- )
(2)
Biblioteki pedagogiczne
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Jasielski Dom Kultury
(2)
Miejska Biblioteka Publiczna
(2)
Państwowa Straż Pożarna
(2)
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Krośnie
(2)
Ablewicz, Beata
(1)
Betlej, Joanna
(1)
Biblio-Festiwal Rozmaitości
(1)
Biblioteka miejscem rozwijania samodzielności, kreatywności i innowacyjności uczniów
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Chart, Magdalena
(1)
Czerwony Kapturek szuka ksiecia
(1)
Czytanie - mądra rzecz
(1)
Czytanie w chmurze
(1)
Czytelnictwo
(1)
Diagnoza neuropsychologiczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko trudne - psychologia - podręcznik akademicki
(1)
Dziecko trudne - socjologia - podręcznik akademicki
(1)
Dziecko w wieku szkolnym
(1)
Dziecko z FASD
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dzień Dziecka w Tuwimolandii
(1)
Eksperyment
(1)
FASD
(1)
Gdyby smok jarzynki jadł
(1)
Gminna Biblioteka Publiczna (Szebnie)
(1)
Gogosz, Piotr
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
II Liceum Ogólnokształcące im. ppłk. Józefa Modrzejewskiego (Jasło)
(1)
Jędryczka, Grażyna
(1)
Kasdepke, Grzegorz (1972- )
(1)
Klub Poetów i Twórców Ludowych Ziemi Jasielskiej "Michalina"
(1)
Klub Sieciaka
(1)
Kluby
(1)
Kolorowe książkowe światy
(1)
Komenda Powiatowa Policji (Jasło)
(1)
Książka
(1)
MAKAMZA (Jasło)
(1)
Medyczna Szkoła Policealna im. prof. Rudolfa Weigla (Jasło)
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież szkolna - psychologia - podręcznik akademicki
(1)
Młodzież szkolna - socjologia - podręcznik akademicki
(1)
Młyniec, Teresa
(1)
Niedostosowanie społeczne - podręcznik akademicki
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Programy imprez
(1)
Projekt
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Szkolne koła Caritas
(1)
Szkoła Podstawowa nr 1 (Jasło)
(1)
Szwarnowiecka-Kopcza, Anna
(1)
Teatr Maska (Rzeszów)
(1)
Teatr dla dzieci
(1)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy polski
(1)
Tuwim, Julian
(1)
Uniwersytet Trzeciego Wieku (Jasło)
(1)
Warsztaty szkoleniowe
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wychowanie w rodzinie - zagadnienia - podręcznik akademicki
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Załóżmy się
(1)
Zespół Szkół Miejskich nr 1 (Jasło)
(1)
Zespół Szkół im. Jana Pawła II (Brzostek)
(1)
Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu
(1)
Zgromadzenia i imprezy masowe
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Jasło (woj. podkarpackie)
(5)
Gatunek
Afisz
(5)
Program imprezy
(2)
Druki ulotne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Monografia
(1)
Plakat
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Zaproszenie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Psychologia
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
„Analiza profilu neuropsychologicznego dzieci w wieku 5-10 lat w wybranych podtypach FASD” stanowi cenne kompendium wiedzy dla wszystkich diagnostów pracujących w zespołach badających FASD. Ta wyróżniająca się rozprawa doktorska napisana przez dr Iwonę Palicką pod kierunkiem prof. dr hab. n. med. Roberta Śmigla dla psychologów może stać się wskazówką dotyczącą złotego standardu narzędzi diagnozy neuropsychologicznej w badaniu dzieci z FASD, zaś dla pozostałych specjalistów będzie pomocna w rozumieniu specyfiki tych zaburzeń oraz podejmowaniu odpowiednich kroków diagnostycznych /lubimyczytać.pl/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. XVI.4.1.6 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Afisz [szt. 3] zawiera program imprez w Bibliotece Głównej, afisz [szt. 2] zawiera program imprez odbywających się w filiach w ramach obchodów XII Ogólnopolskiego Tygodnia Czytania Dzieciom, zorganizowanego przez MBP w Jaśle w dniach 1-8 czerwca 2013 r. pod hasłem Całe Jasło czyta dzieciom, ulotka [szt. 2], plakat [szt. 2] Fundacji ABCXXI Cała Polska Czyta Dzieciom zachęcający do wzięcia udziału w akcji czytania dzieciom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. XVI.4.1.8B2 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. XVI.4.1.8 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Czytanie łączy pokolenia : XI Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom / Miejska Biblioteka Publiczna w Jaśle. - Jasło : Miejska Biblioteka Publiczna, 2012. - [2] karty : ilustracje kolorowe ; 57x40 cm, [1] karta ; 59x43 cm ; [1] karta ; 79x47 cm ; [1] karta ; 30x21 cm.
Afisz [szt. 3] informujący o obchodach XI Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom zorganizowanego przez MBP w Jaśle w dniach 31 maja - 7 czerwca 2012 r. pod hasłem Całe Jasło czyta dzieciom, program [szt. 3], Plakat [szt. 2] Fundacji ABCXXI Cała Polska Czyta Dzieciom zachęcający do wzięcia udziału w akcji czytania dzieciom, zaproszenie [szt. 1] na Urodzinowe spotkanie Klubu Czytających Rodzin, 1 czerwca 2012.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. XVI.4.1.8B2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
This issue of Sociological Review commemorates the 25th anniversary of the adoption by the UN General Assembly of The Convention on the Rights of the Child on November 20, 1989. It should be recalled that the beginnings of children’s studies and the sociology of childhood coincided in time with the introduction of this treaty, which established international standards for children’s protection and development. The Convention aims at safeguarding the youngest society members from different forms of abuse, exploitation and violence, as well as at promoting their rights to a decent standard of living and to broad social participation. The authors of the articles presented herein, representing the current sociological attitude towards children and youth, follow these assumptions. The articles thus mirror some important attributes of contemporary children’s studies – its cognitive multidimensionality, differentiated quantitative and qualitative methodologies, the shift from “research on children” to “research with children”, scholars’ interest in the results of comparative studies (especially the results of natural sciences), and the concern about the practical implementation of research outcomes. The main topics tackled in this collection of texts are children’s poverty and social inequalities rooted in the first phase of their life cycle, suffering and various risks experienced by children and teenagers, framed in both the national and international contexts, as well as children’s quality of life, youngsters’ well-being, youth participation, civic engagement and the new concept of investing in children. Children, considered as equal social actors and citizens – although still most vulnerable to abuse, discrimination and social exclusion – are presented in the framework of their complicated networks of relationships with peers, adults, collectivities and societies, the welfare state, social policy institutions and other organizations, with the notion to important factors decisive for their present life and their future.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Zagadnienia w terapii w literaturze - ujęcie interdyscyplinarne; 2. Trudności w uczeniu się - wybrane zagadnienia ; 3. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne-definiowanie i organizacja ; 4. Programy, metody i ćwiczenia do pracy korekcyjno-kompensacyjnej ; 5. Nowatorskie metody nauki czytania i pisania ; 6. Działania wychowawczo-terapeutyczne w redukowaniu trudności uczniów ; 7. Wybrane metody wspomagające terapię pedagigiczną ; 8. Arteterapia - wybrane metody pracy z dzieckiem ; 9. Praktyczne aspekty terapii pedagogicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej