Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Druki ulotne
(4)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
DŻS
(4)
Autor
Barzyk Katarzyna
(4)
Cetnar Eulalia
(4)
Jałosińska Felicja (1935-2020)
(4)
Nawrocki Jacek
(4)
Pietraszek Ewa
(4)
Zajdel Aleksandra
(4)
Zygarowicz Krzysztof
(4)
Hap Wiesław
(3)
Sepioł Alfred
(3)
Dranka Zbigniew (1950- )
(2)
Świątek Mariusz
(2)
Hap Jakub
(1)
Nadymus Sylwia
(1)
Skiba Mariusz
(1)
Wawryk Lidia
(1)
Zajdel Krzysztof
(1)
Zych Henryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Stowarzyszenie Miłośników Jasła i Regionu Jasielskiego (Jasło)
(4)
Kalendarz
(3)
Urząd Miasta (Jasło)
(2)
Dziecko trudne
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Patologia społeczna
(1)
Prewencja kryminalna
(1)
Rodzina
(1)
Samotność
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Jasło (woj. podkarpackie)
(4)
Gatunek
Kalendarze
(4)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Istotną rolę w polecanej publikacji odgrywają przede wszystkim rodzina i szkoła. Znamienna jest także rola osób wspierających (pedagogów, psychologów, nauczycieli, pracowników poradni, pracowników socjalnych, pracowników sądu i innych pracowników placówek pomocy i wsparcia rodziny) dzieci i młodzież w procesie wychowawczym. Stąd w rozdziale pierwszym niniejszego opracowania ukazano znaczenie rodziny w kontekście wychowania dzieci. Dokonano analizy kwestii teoretycznych dotyczących rodziny w procesie przemian społecznych, polityki społecznej na rzecz rodzin, podstawowych regulacji prawnych w polityce społecznej, zakresu świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych, ochrony prawnej rodziny i dzieci oraz postępowania z dzieckiem w sądzie. W rozdziale drugim przybliżono zagadnienie osamotnienia dziecka w rodzinie i jego skutków. W kolejnym Autorzy skupili się na problemach edukacyjno-wychowawczych dziecka w placówce szkolnej – „inności”, kłopotach z integracją w klasie szkolnej oraz pomocy, jakiej można mu udzielić. W rozdziale czwartym zajęli się szerzej zagadnieniem nieprzystosowania społecznego uczniów i jego zapobiegania – czyli istotą profilaktyki społecznej. Koncentrują się też na roli sądu w obszarze przeciwdziałania demoralizacji młodzieży. W rozdziale piątym przedstawili indywidualne przypadki młodych ludzi, będących w spektrum niedostosowania społecznego i pogłębiającej się demoralizacji. W ostatnim zaś analizują opisane przypadki. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. XI.4.1 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. XI.4.1 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DŻS
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. XI.4.1P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej