Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Tomkiewicz-Bętkowska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Nauczanie
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Miejsce dziecka upośledzonego umysłowo w szkole masowej ; 2. Organizowanie i udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej we współczesnej szkole ; 3. Rewalidacja inwidualna jako forma wspierająca kształcenie dziecka z niepełnosprawnością w szkole masowej ; 4. Przykładowe ćwiczenia wykorzystywane na zajęciach realidacji inwidualnej zgodnie z ramowym programem rewalidacji ; 5. Zakres czynności i uprawnienia pedagoga specjalnego w klasie integracyjnej ; 6.Przykładowe opracowania niezbędne w pracy pedagoga specjalnego ; 7. Opis i analiza przypadku-uczeń z niepełnosprawnością ; 8. Wybrane programy wspomagające rozwój uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej