Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Doński-Lesiuk Jakub
(1)
Karkowski Tomasz Adam
(1)
Motowidlak Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Monografia przybliża zagadnienie adaptacyjności łańcuchów dostaw odpowiadających na zmienne warunki kształtowane przez zmieniające się, dynamiczne otoczenie. Składa się z czterech części: – teoriopoznawczych rozważań zmierzających do zbadania ewolucji łańcuchów dostaw w warunkach zakłóceń i kształtowania filarów adaptacyjności; – ekonomicznych aspektów adaptacyjności łańcuchów dostaw i ich podatności na rekonfigurację determinowaną odgórnie, np. za sprawą czynników politycznych; – doskonalenia łańcuchów dostaw w branży farmaceutycznej, w kontekście wzrostu adaptacyjnych relacji w obliczu nasilającej się niestabilności otoczenia; – uwarunkowań prawnych regulujących funkcjonowanie adaptacyjnych łańcuchów dostaw produktów leczniczych, w tym m.in. szczepionek przeciw COVID-19. Bazując na przeglądzie literatury i studium przypadków, autorzy odnoszą się do klasycznego ujęcia i obserwacji nowych, aktualnych zjawisk społeczno-gospodarczych. Publikacja adresowana jest do menedżerów odpowiedzialnych za funkcjonowanie współczesnych łańcuchów dostaw, organizacji realizujących procesy logistyczne oraz podmiotów ochrony zdrowia i jednostek medycznych zarządzających łańcuchami dostaw. Będzie także użytecznym podręcznikiem dla studentów kierunków związanych z logistyką i zarządzaniem.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Prowadzenie gabinetów stomatologicznych w Polsce jest związane z aktywnością lekarzy-dentystów. To oni stają się przedsiębiorcami, kończąc studia na wydziałach stomatologicznych. Mając przede wszystkim przygotowanie zawodowe (merytoryczne), stają przed złożonymi problemami zarządzania gabinetem oraz dostosowywania własnych działań do oczekiwań pacjentów oraz aktywności placówek konkurencyjnych. Uzasadnia to w pełni postawienie celu, jakim jest określenie profilu postawy przedsiębiorczej dentysty, a także określenie poza­ medycznych czynników wpływających na relacje lekarz dentysta – pacjent.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej