Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(4)
Proza
(3)
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Oddział dla Dzieci
(4)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(4)
Filia nr 3
(1)
Autor
Szewczyk Michał (gry planszowe)
(2)
Baran Ewa (ilustratorka)
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Conner Hari
(1)
Crossley Kev
(1)
Green Jonathan (1971- )
(1)
Hałas Agnieszka (1980- )
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kucharska Nikola Ilustracje
(1)
Kuprowska Anna
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Mialla Felix
(1)
Rak Radek (1987- )
(1)
Sokołowski Piotr (ilustrator)
(1)
Stacey Faye
(1)
Wilson Letty
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Młodzież
(5)
14-17 lat
(3)
Dzieci
(3)
0-5 lat
(2)
Dorośli
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Handel
(1)
Koty
(1)
Kupcy
(1)
Las
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Trening koncentracji
(1)
Wyroby i towary
(1)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(1)
Zwierzęta
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Temat: miejsce
Nibylandia (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Fantastyka
(3)
Gry paragrafowe
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry planszowe
(2)
Powieść
(2)
Broszura
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książka zabawka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Słyszeliście opowieści o tym miejscu… o przejściu ukrytym w ruinach zapomnianego zamku. Prowadzi ono w gmatwaninę starożytnych tuneli pełnych niewysłowionych zagrożeń, lecz także - o ile odważycie się po nie sięgnąć - bezcennych skarbów. W mroku podziemi to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię lochów i odkryj, które ścieżki są dla twojego bohatera mniej lub bardziej niebezpieczne. [od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy uda Ci się uciec z tajemniczej wyspy? 15 kwietnia 1912 roku RMS Titanic zatonął po zderzeniu z górą lodową. Wśród osób, które przeżyły, znajduje się Wendy Darling i jej pies. Oddzielona od reszty rodziny łódź ratunkowa dziewczyny zostaje wyrzucona na brzeg tajemniczej wyspy – miejsca zagubionego w czasie – zamieszkanego przez dziwne stworzenia, zapomniane plemię i chłopca, który nigdy nie chciał dorosnąć. W grze książkowej Nibylandia. Tu żyją potwory! to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi potworami podjąć walkę. Możesz grać jako ocalała z katastrofy statku Wendy Darling, mechaniczny mściciel Piotruś Pan, nieustraszona łowczyni Tygrysia Lilia lub bezlitosny pirat, kapitan Hak. Pamiętaj: to, czy odniesiesz sukces w tej rozgrywce, czy też spotka cię okrutny koniec, zależeć będzie wyłącznie od TWOICH wyborów. [od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trakty i Kontrakty / Reiner Knizia ; ilustracje: Piotr Sokołowski ; instrukcja: Michał Szewczyk. - Podłęże : Muduko, © 2025. - 1 gra (wiele elementów) : tektura, materiał, kolor ; w pudełku 8x24x24 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 22 cm).
Gra zawiera: 6 kart z wizerunkami kupców z Prapuszczy, 6 pionków kupców ( wielbłąd, osioł, słoń, alpaka, muł, renifer), 92 żetony towarów ( miód, orzechy, drewno, tkaniny, kamienie szlachetne, bursztyn), 7 żetonów bursztynów, 8 żetonów przywilejów (dla wariantu gry Przywileje Władcy Prapuszczy), 6 żetonów rozkazów (dla wariantu gry Rozkazy Władcy Prapuszczy), 52 karty kontraktów, 12 monet o wartości 5, 55 monet o wartości 1, 24 żetony burzy, 1 bawełniany woreczek, planszę główną. Potęga Królestwa Prapuszczy to nie tylko silna armia, dyplomatyczne intrygi, zakulisowe rozgrywki, bale i skandale. Kluczowy jest handel i wymiana towarowa z całym światem. Potrzebne są intratne kontrakty oraz kupcy wyruszający na trakty. W tej grze wcielacie się w dworskich kupców i staracie się sfinalizować jak najwięcej kontraktów, za które otrzymacie cenne bursztyny. Gracz, który zdobędzie najwięcej bursztynów – zyska chwałę i uznanie Króla Prapuszczy. [od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
przeprowadzka
Gra planszowa
W koszyku
Gra zawiera: 18 plansz z baśniowymi ilustracjami, 30 kart z ilustracjami przedmiotów, instrukcję. W Krainie Baśni ma bardzo proste zasady. Zadaniem graczy będzie odnalezienie przedmiotów ukrytych na specjalnych planszach. Każda przedstawia baśniową krainę, wypełnioną różnymi elementami. Gracz musi wykazać się spostrzegawczością, by odkryć poszczególne obiekty. Kto najszybciej odgadnie, gdzie ukryto zaginione skarby? Zostań bohaterem pięknej baśni! W Krainie Baśni to gra idealna na rodzinny wieczór. Znajdziesz tu kilka trybów rozgrywki, a także wyzwania dla zaawansowanych graczy. Co więcej, możecie grać nawet w 18 osób! Ponadto łatwo wymyślisz własne wersje zasad tej uniwersalnej gry! [od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
przeprowadzka
Książka
W koszyku
Dunder albo kot z zaświatu / Radek Rak ; ilustracje: Tomasz Bolik. - Wydanie I. - Podłęże : Muduko, copyright 2024. - [264] strony : ilustracje ; 22 cm.
Dunder albo kot z zaświatu to zwariowana i magiczna przygoda mówiącego kota pewnej nowoczesnej wiedźmy, który - niezbyt mądrym żartem - uruchamia lawinę koszmarnych zdarzeń. Gracze-czytelnicy zdecydują, jak potoczy się ta historia, wybierając drogi, którymi ma podążyć Dunder, by wyplątać się z trudności. Kogo spotka na swojej drodze, podróżując przez rzeczywiste i mityczne krainy? Słowiańskich bogów, trójgłowego smoka, Krzysztofa Gołębia, a może nawet zombie i upiory? Tę książkę można czytać na wiele sposobów, za każdym razem wskazując Dunderowi inną drogę i za każdym razem przecierać oczy ze zdziwienia, co też za kolejne wariactwo wymyślił dla swojego czytelnika Autor. [od wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. #YA (1 egz.)
przeprowadzka
Książka
W koszyku
Łąka dniem i nocą : podróżuj po książce / [ilustracje Ewa Baran]. - Wydanie pierwsze. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2021. - Harmonijka ([10] stron) : ilustracje ; 15x15 cm.
(Zu&Berry by Muduko)
Zapraszamy do wspólnej wędrówki przez książkę! Poruszaj opaską i razem z pszczółką poprowadź swoje dziecko na odkrywanie łąki. Pokaż dziecku pachnące kwiaty, pracowitego żuka, biedronkę i kolorowe motyle wygrzewające się na słońcu. Nocą łąka cichnie, na straży pozostają już tylko zwierzęta nocne – wspólna podróż przez książeczkę może znakomicie sprawdzić się przed snem. Snuj opowieści, naśladuj dźwięki, pokazuj maluchowi świat! Książeczka polecana przez psychologów już dla dzieci od 15. miesiąca życia. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. KZ
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KZ (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KZ (1 egz.)
przeprowadzka
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KZ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej