Sorting
Source
Katalog zbiorów
(6)
Form of Work
Książki
(4)
Proza
(3)
Gry i zabawki
(2)
Status
available
(7)
only on-site
(2)
unknown
(1)
Branch
Oddział dla Dzieci
(4)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(4)
Filia nr 3
(1)
Author
Szewczyk Michał (gry planszowe)
(2)
Baran Ewa (ilustratorka)
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Conner Hari
(1)
Crossley Kev
(1)
Green Jonathan (1971- )
(1)
Hałas Agnieszka (1980- )
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kucharska Nikola Ilustracje
(1)
Kuprowska Anna
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Mialla Felix
(1)
Rak Radek (1987- )
(1)
Sokołowski Piotr (ilustrator)
(1)
Stacey Faye
(1)
Wilson Letty
(1)
Year
2020 - 2025
(6)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Młodzież
(5)
14-17 lat
(3)
Dzieci
(3)
0-5 lat
(2)
Dorośli
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Subject
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Handel
(1)
Koty
(1)
Kupcy
(1)
Las
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Trening koncentracji
(1)
Wyroby i towary
(1)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(1)
Zwierzęta
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Subject: place
Nibylandia (kraina fikcyjna)
(1)
Genre/Form
Fantastyka
(3)
Gry paragrafowe
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry planszowe
(2)
Powieść
(2)
Broszura
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książka zabawka
(1)
Domain
Hobby i czas wolny
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Słyszeliście opowieści o tym miejscu… o przejściu ukrytym w ruinach zapomnianego zamku. Prowadzi ono w gmatwaninę starożytnych tuneli pełnych niewysłowionych zagrożeń, lecz także - o ile odważycie się po nie sięgnąć - bezcennych skarbów. W mroku podziemi to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię lochów i odkryj, które ścieżki są dla twojego bohatera mniej lub bardziej niebezpieczne. [od wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Oddział dla Dzieci
There are copies available to loan: sygn. III (1 egz.)
Book
In basket
Czy uda Ci się uciec z tajemniczej wyspy? 15 kwietnia 1912 roku RMS Titanic zatonął po zderzeniu z górą lodową. Wśród osób, które przeżyły, znajduje się Wendy Darling i jej pies. Oddzielona od reszty rodziny łódź ratunkowa dziewczyny zostaje wyrzucona na brzeg tajemniczej wyspy – miejsca zagubionego w czasie – zamieszkanego przez dziwne stworzenia, zapomniane plemię i chłopca, który nigdy nie chciał dorosnąć. W grze książkowej Nibylandia. Tu żyją potwory! to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi potworami podjąć walkę. Możesz grać jako ocalała z katastrofy statku Wendy Darling, mechaniczny mściciel Piotruś Pan, nieustraszona łowczyni Tygrysia Lilia lub bezlitosny pirat, kapitan Hak. Pamiętaj: to, czy odniesiesz sukces w tej rozgrywce, czy też spotka cię okrutny koniec, zależeć będzie wyłącznie od TWOICH wyborów. [od wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Oddział dla Dzieci
There are copies available to loan: sygn. III (1 egz.)
Board game
In basket
Trakty i Kontrakty / Reiner Knizia ; ilustracje: Piotr Sokołowski ; instrukcja: Michał Szewczyk. - Podłęże : Muduko, © 2025. - 1 gra (wiele elementów) : tektura, materiał, kolor ; w pudełku 8x24x24 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 22 cm).
Gra zawiera: 6 kart z wizerunkami kupców z Prapuszczy, 6 pionków kupców ( wielbłąd, osioł, słoń, alpaka, muł, renifer), 92 żetony towarów ( miód, orzechy, drewno, tkaniny, kamienie szlachetne, bursztyn), 7 żetonów bursztynów, 8 żetonów przywilejów (dla wariantu gry Przywileje Władcy Prapuszczy), 6 żetonów rozkazów (dla wariantu gry Rozkazy Władcy Prapuszczy), 52 karty kontraktów, 12 monet o wartości 5, 55 monet o wartości 1, 24 żetony burzy, 1 bawełniany woreczek, planszę główną. Potęga Królestwa Prapuszczy to nie tylko silna armia, dyplomatyczne intrygi, zakulisowe rozgrywki, bale i skandale. Kluczowy jest handel i wymiana towarowa z całym światem. Potrzebne są intratne kontrakty oraz kupcy wyruszający na trakty. W tej grze wcielacie się w dworskich kupców i staracie się sfinalizować jak najwięcej kontraktów, za które otrzymacie cenne bursztyny. Gracz, który zdobędzie najwięcej bursztynów – zyska chwałę i uznanie Króla Prapuszczy. [od wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
przeprowadzka
Board game
In basket
Gra zawiera: 18 plansz z baśniowymi ilustracjami, 30 kart z ilustracjami przedmiotów, instrukcję. W Krainie Baśni ma bardzo proste zasady. Zadaniem graczy będzie odnalezienie przedmiotów ukrytych na specjalnych planszach. Każda przedstawia baśniową krainę, wypełnioną różnymi elementami. Gracz musi wykazać się spostrzegawczością, by odkryć poszczególne obiekty. Kto najszybciej odgadnie, gdzie ukryto zaginione skarby? Zostań bohaterem pięknej baśni! W Krainie Baśni to gra idealna na rodzinny wieczór. Znajdziesz tu kilka trybów rozgrywki, a także wyzwania dla zaawansowanych graczy. Co więcej, możecie grać nawet w 18 osób! Ponadto łatwo wymyślisz własne wersje zasad tej uniwersalnej gry! [od wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. G (1 egz.)
przeprowadzka
Book
In basket
Dunder albo kot z zaświatu / Radek Rak ; ilustracje: Tomasz Bolik. - Wydanie I. - Podłęże : Muduko, copyright 2024. - [264] strony : ilustracje ; 22 cm.
Dunder albo kot z zaświatu to zwariowana i magiczna przygoda mówiącego kota pewnej nowoczesnej wiedźmy, który - niezbyt mądrym żartem - uruchamia lawinę koszmarnych zdarzeń. Gracze-czytelnicy zdecydują, jak potoczy się ta historia, wybierając drogi, którymi ma podążyć Dunder, by wyplątać się z trudności. Kogo spotka na swojej drodze, podróżując przez rzeczywiste i mityczne krainy? Słowiańskich bogów, trójgłowego smoka, Krzysztofa Gołębia, a może nawet zombie i upiory? Tę książkę można czytać na wiele sposobów, za każdym razem wskazując Dunderowi inną drogę i za każdym razem przecierać oczy ze zdziwienia, co też za kolejne wariactwo wymyślił dla swojego czytelnika Autor. [od wydawcy]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Oddział dla Dzieci
There are copies available to loan: sygn. IV (1 egz.)
Filia nr 2
There are copies available to loan: sygn. #YA (1 egz.)
przeprowadzka
Book
In basket
Łąka dniem i nocą : podróżuj po książce / [ilustracje Ewa Baran]. - Wydanie pierwsze. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2021. - Harmonijka ([10] stron) : ilustracje ; 15x15 cm.
(Zu&Berry by Muduko)
Zapraszamy do wspólnej wędrówki przez książkę! Poruszaj opaską i razem z pszczółką poprowadź swoje dziecko na odkrywanie łąki. Pokaż dziecku pachnące kwiaty, pracowitego żuka, biedronkę i kolorowe motyle wygrzewające się na słońcu. Nocą łąka cichnie, na straży pozostają już tylko zwierzęta nocne – wspólna podróż przez książeczkę może znakomicie sprawdzić się przed snem. Snuj opowieści, naśladuj dźwięki, pokazuj maluchowi świat! Książeczka polecana przez psychologów już dla dzieci od 15. miesiąca życia. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Oddział dla Dzieci
All copies are currently unavailable: sygn. KZ
Filia nr 1
There are copies available to loan: sygn. KZ (1 egz.)
Filia nr 2
There are copies available to loan: sygn. KZ (1 egz.)
przeprowadzka
Filia nr 3
There are copies available to loan: sygn. KZ (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again